Waarom weent hij toch?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt
Waarom weent hij toch?

Bericht door Sofie » 09 okt 2006, 12:51

Dit is nu al de derde dag dat Fjodor zo veel weent. 's Nachts slaapt hij vrij goed (soms ligt hij wel wakker, maar hij weent dan nooit, enkel als hij honger heeft). Maar overdag doet hij bijna niet anders dan wenen. Wenen voor de voeding, wenen na de voeding, wenen tussen de voeding. Hij heeft geen koorts en lijkt voor de rest ook ok (als hij niet weent tenminste). Maar ik kan hem ook niet troosten, niet helpt (ja, enkel de borst, maar ik kan hem er geen uren aanleggen)..ik vind het zo erg om mijn manneke zo te zien huilen :(
Afbeelding


Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

ja...

Bericht door Liliane » 09 okt 2006, 13:00

hier is dat ook soms, gisterenavond zelfs ..... ze moet ook geen tutje hebben (nooit gewild) maar als ik ze aan de borst leg is het voor haar als een troost en is ze direct stil en valt ze in slaap... maar zoals je zegt je kan dat ook niet elke keer doen he.... ik weet ook niet welke oplossing....
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 09 okt 2006, 14:59

kan het zijn dat je je regels doorkrijgt?
ik ondervind nu krakhetzelfde met Atlanta en mijn maandstonden zijn doorgekomen waardoor de borstvoeding achteruit loopt een beetje... volgens mij ligt het daar wat aan hier...
Vooral 's avonds heeft ze zo'n huilbuien :? en niet weten wat er scheelt he!
Ja de borst, dat helpt...

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 09 okt 2006, 15:05

oh ja, dat vraag ik me soms ook af, hier zijn de avonden ook vaak het moeilijkst. Maar ze heeft ook haar momenten overdag, net een dutje gedaan, propere pamper en gegeten en dan nog verdrietig. Dan wordt het troosten he. Ze heeft nog veel lichamelijk contact nodig.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 09 okt 2006, 15:23

Geen idee of mijn regels doorkomen. In ieder geval nog niets van gemerkt. maar YES ik heb hem eindelijk stil gekregen. Hij heeft een dik uur op mijn buik geslapen en nu ligt hij nog wat na te ronken. Maar straks zal hij wel honger krijgen. Het is al drie uur en een kwartier geleden (een record voor hem, want meestal wil hij om de twee uur eten).
Afbeelding


Gebruikersavatar
poke0931
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jan 2006, 12:20
Locatie:West Vlaanderen

Bericht door poke0931 » 16 jan 2007, 16:56

Hier hetzelfde probleem als sofie, snachts geen probleem maar overdag en 's avonds niets anders dan wenen. Nu is hij net op mijn buik in slaap gevallen en zo kon ik hem in zijn wiegje leggen... maar anders is er precie sneits aan te doen, behalve aan de borst leggen, maar nu voel ik wel mijn tepels niet meer, dus ik moet wel andere oplossingen zoeken :)
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 16 jan 2007, 17:19

het kan ook een sprongetje in hun ontwikkeling zijn hè ...
Afbeelding
Afbeelding

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 16 jan 2007, 17:38

Ah wat een oud bericht. Intussen ben ik al een wat meer ervaren mama :lol: en ik flip niet meer meteen als hij zo'n bui heeft. Deze week heeft hij er ook weer eentje; moeilijker slapen, meer huilen, heeeeel hangerig,...
We komen er wel weer door, dat doen we altijd :D
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 16 jan 2007, 19:05

hier is dat redelijk overgegaan eigenlijk...
het zullen dus inderdaad kolieken geweest zijn bij Anta


Plaats reactie

Terug naar “De baby”