Gevolgen van 'anders dan natuurlijk' bevallen

Moderators:Welcome, Moderators

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 16 aug 2006, 22:22

Katia schreef:bedankt voor de link :wink:
maar ik vrees dat als zelfs de kaarten en de pendel al hetzelfde vertellen, dat het verloren moeite is...
ben momenteel vooral naar antwoorden aan het zoeken... het waarom, want volgens mij zit er achter alles een boodschap...
Katia, wat de kaarten en de pendel zeggen is misschien waar, maar je 'lot' kun je toch altijd veranderen? En een mens is gauw bang gemaakt als iemand je de toekomst negatief voorspelt en dan blijft dat in het koppie hangen en dan ga je ook effectief dat negatief beeld nastreven ook al wil je dat niet.
Afbeelding

Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 16 aug 2006, 22:47

hmmm... tja ieder zijn visie zeker :wink:

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 16 aug 2006, 23:16

de pendel heeft bij ons de zwangerschap 3 maand na een miskraam voorspeld. het ging een jongen zijn op 31/05. De bevalling zou vlot verlopen, maar borstvoeding zou moeilijk worden.
Nu is die 31/05 verkeerd (bijna 2 weken te vroeg) en dat van de borstvoeding moeten we nog afwachten ;)
de rest is correct
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 16 aug 2006, 23:22

Katia, ik hoop dat de vv het goed gevoeld heeft en dat de pendel kaduuk geslagen was ;)
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 17 aug 2006, 13:54

Katia schreef:achter jullie hoek?
en gij zegt dat niet? :lol:
zit ik mij om de 4 weken af te jagen om in de kraamvogel te geraken :lol:
jamaar diene stommeling is wel gekend als een hele goeie en dar ben ik dus ook (met plezier) geweest maar die hierachter daar weet ik ni veel over en ik heb dat nog maar een tijdje geleden ontdekt dat die dat nu ook (terug?) doet maar ik kan haar gegevens wel eens doorsturen als het je nog interesseert - 't is een vv
Afbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 17 aug 2006, 15:01

haha :lol:
tja, ik kwam met diene pipo echt niet overeen :D
en voor de rest moet ik al bijna gaan bevallen, dus is het de moeite niet meer...

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 17 aug 2006, 16:18

Ja, ik ben ook bij die 'stommeling' geweest en het moet inderdaad klikken hé , anders zouden we ook niet de hele sessie hebben doorlopen hoor. Ik heb er wel heel wat van geleerd, misschien gaan we voor de laatste keer nog eens terug met de baby.
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 17 aug 2006, 17:05

heb ik dat woord stommeling echt gebruikt? :oops:
dat klinkt zo dom nu :lol:


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”