"grote zus"-cadeau

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 22 sep 2006, 17:43

Katia schreef:net een leuk idee gehoord: een pop met iets bij (wandelwagen ofzo)
en eigenlijk is dat best wel grote zus-achtig ja...
ja da's super - had ik dat ook niet gezegd? ze had de pop net dus ik zal wel neit de enige zijn geweest die het heeft geopperd :P

wat ook plezant is om te doen is wat kleren, boekjes, speeltjes voor de grote broer/zus op de lijst zetten ... HAngt af van het leeftijdsverschil ook natuurlijk. Wij geven altijd iets, al is het een kleinigheid als een (kleur)boekje of een puzzel aan de broer(s) of zus(sen) want die moeten ten slotte ook een hele omschakeling doormaken hè en ik vind dat die ook in de bloemetjes gezet mogen worden.
Afbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 22 sep 2006, 19:54

wij doen dat ook altijd...
want de meesten hebben meestal alleen voor het kleintje iets bij en die zusjes/broertjes blijven er maar bijstaan voor pietsnot... ocharme!
Ons mama is daar indertijd mee begonnen toen ze dat gezien had van mij: ik was rotjaloers op mijn broer toen... en dus heeft ze dat idee gehad van dat voor anderen ook te doen om geen jaloezie te kweken en wij hebben dat idee overgenomen...

Troia is alleszins heel content met haar kado'tje... haar poppemie is echt een goed idee geweest...

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 22 sep 2006, 20:08

wij hebben voor ons laatst geboren neefje niets gekocht. wel voor zijn zusje en broer. die kleine kreeg toch al genoeg en die 2 ander stonden er dan op te kijken. wij kwamen daar aan met een aantal zakken met verschillende kleine kadootjes voor de 2 oudsten. En content dat ze waren. :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 22 sep 2006, 20:09

Katia schreef:Troia is alleszins heel content met haar kado'tje... haar poppemie is echt een goed idee geweest...
ze gaat nog een pakje krijgen ;) hè :p
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 sep 2006, 21:03

Katia schreef:...
want de meesten hebben meestal alleen voor het kleintje iets bij en die zusjes/broertjes blijven er maar bijstaan voor pietsnot... ocharme!
...
Mila had ook nog een pak gekregen toen Karsten zijn babyborrel was.. Maar wat deed madam? De kleertjes die voor Karsten waren, wilde zij natuurlijk aandoen.. :lol: Ochja, toen is ze een tijd verwend geweest, eerst babyborrel voor Karsten met cadeautjes voor haar, dan sinterklaas, dan kerst en nieuwjaar en dan verjaarde ze al weer.. :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 00:31

:lol: leuke manier om te wennen aan de situatie he :lol: (vrees dat dat hier ook zo gaat zijn... tegen dat iedereen op bezoek is geweest, is het ook nieuwjaar :lol: )
en jippie, kado'tjes :lol::lol::lol:
(oh ja, bio, voor morgen... we gaan proberen er tussen 14u en 15u te zijn, maar ik laat je via sms iets weten wanneer we vertrekken, goed? We komen met de bus, dus ik denk dat die in het centrum zal stoppen he... welke bus pakken we het beste?)

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 23 sep 2006, 10:24

Katia schreef::lol: leuke manier om te wennen aan de situatie he :lol: (vrees dat dat hier ook zo gaat zijn... tegen dat iedereen op bezoek is geweest, is het ook nieuwjaar :lol: )
en jippie, kado'tjes :lol::lol::lol:
(oh ja, bio, voor morgen... we gaan proberen er tussen 14u en 15u te zijn, maar ik laat je via sms iets weten wanneer we vertrekken, goed? We komen met de bus, dus ik denk dat die in het centrum zal stoppen he... welke bus pakken we het beste?)
businfo voor vanmiddag mail ik wel ff ;) seffens (nadat ik hier effe een stinkiiiiiiie luier heb ververst) en die cadeaus tja J keek er op de geboortedrink niet echt naar om want hij was te druk bezig met spelen :roll: maar hij was er achteraf toch heel content mee ... en ik heb da tnog al gehoord dat je dat wel krijgt met gespreid kraambezoek dat die oudsten op den duur al vragen "wat krijg ik" en o wee als die bezoeker dan niks :s voor hen bij heeft :lol: hè ....
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 23 sep 2006, 10:55

Dagmar schreef:Mila had ook nog een pak gekregen toen Karsten zijn babyborrel was.. Maar wat deed madam? De kleertjes die voor Karsten waren, wilde zij natuurlijk aandoen.. :lol:
:lol: suprgrappig ... o ja, wij kregen van iemand een T-shirt voor J maar die had ons al lang ni meer gezien en zich wat mispakt want dat was een 2 à 3 jaar en J was bijna 6 :lol: maar 't was toch keilief (want dat was een ex-leerkracht van me) en binnenkort kan r dat nu dragen zie :p

Seg Katia, ik ga die pakjes nog eens apart inpakken sebiet voor vanmiddag, want dat zit nog in een envelop vanuit 't idee dat ik dat in uw brievenbus ging komen steken :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 12:15

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
elk klein excuus om is af te spreken is er 1 he :lol:
met beide handen vastpakken!!!

wij gaan uiteindelijk toch geen geboortedrink doen... we zagen er allebei tegenop tegen die drukte... dan nodigen we liever iedereen eens apart uit, dat is persoonlijker, ge kunt beter bijklappen en het is rustiger...


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”