Zou?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 jan 2006, 15:44

Allé jong :shock:
ik heb dikwijls rare dromen, meestal als ik mn regels heb of ziek ben en 's nachts beetje koortsig .... maar anders ook ... (nekeer van een bruin mariabeeld dat aan het wenen was .... :? , en overlaatst nog, dat ik borstvoeding aant geven was ... ik denk dat ik teveel op dit forum zit :lol: )

en misschien kunnen jullie dat beamen maar naar het schijnt als je zwanger bent dat je soms ook de raarste dromen hebt .... dus dat beloofd .... :roll: :lol:


Katia

Bericht door Katia » 22 jan 2006, 15:45

niet alleen als je zwanger bent!
ik heb dat zo vaak!

zo ben ik deze nacht aangevallen geweest door tomaten :lol:

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 22 jan 2006, 16:35

ik heb vanacht gedroomd dat ik mijn haar laten knippen had bij een kapper waar ik anders nooit kom, en het was precies gelijk afgegeten van de ratten :roll: , ik durfde mijn huis niet meer uit
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 jan 2006, 16:52

ik heb een tijd veel gedroomd dat ik dringend naar de wc moest en dus op zoek was naar een wc ...
kwam er wel veel tegen maar telkens was er iets mee ...
ofwel geen deur of kapot en zelfs eens dat de wc midden in mijn oude school stond, open en bloot. Of dan wel in een afgesloten ruimte maar met ramen langs alle kanten .... :?

een andere was dat ik moest bevallen en liep rond in een ziekenhuis en vond geen gyné ... en de kamers gaven allemaal uit op de gang zonder muur en deur ... en ik maar verder 'waggelen' en kwam zo bij de cafetaria en die zat vol mensen dat ik ken en die waren steak met champignonsaus aant eten :roll:
moest ik nu nog echt zwanger zijn ofzo .... :lol:

Katia

Bericht door Katia » 22 jan 2006, 16:57

of dromen dat je moet plassen en dat ook echt doen! :lol:


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 jan 2006, 19:04

Dat heb ik (gelukkig) niet niet gehad! :wink:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 jan 2006, 20:48

ik heb vannacht ook de raarste dromen gehad ... te gek om hier te vertellen :lol:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 23 jan 2006, 22:37

hihi, wa een droom zeg!

Nu gaat het snel gebeuren, ik voel het........

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 25 jan 2006, 16:53

Anneliefje schreef:Allé jong :shock:
ik heb dikwijls rare dromen, meestal als ik mn regels heb of ziek ben en 's nachts beetje koortsig .... maar anders ook ... (nekeer van een bruin mariabeeld dat aan het wenen was .... :? , en overlaatst nog, dat ik borstvoeding aant geven was ... ik denk dat ik teveel op dit forum zit :lol: )

en misschien kunnen jullie dat beamen maar naar het schijnt als je zwanger bent dat je soms ook de raarste dromen hebt .... dus dat beloofd .... :roll: :lol:
Dat van die borstvoeding, dat is van mij te zien zeker met Anaïs??? Voor ik zwanger was droomde ik ook soms al dat ik een kindje had en zo... :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 25 jan 2006, 18:21

Katharina schreef: Dat van die borstvoeding, dat is van mij te zien zeker met Anaïs??? Voor ik zwanger was droomde ik ook soms al dat ik een kindje had en zo... :lol:
Dat zou wel eens heel goed kunnen :wink:


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”