bevalling

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Karen/1982
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 11:18
Locatie:Tielt

Bericht door Karen/1982 » 06 feb 2006, 20:50

idd, die verdovende prik voor de eigenlijke epidurale doet veel meer pijn dan de epidurale zelf. 't is zo een venijnig spuitje, een beetje vergelijkbaar met een spuitje bij de tandarts vind ik.

Spotje, ik kan heel goed begrijpen dat je tijd nodig zal hebben om je bevalling te verwerken. Ik heb de mijne na 5 maand nog niet helemaal verwerkt en bij mij was het dan nog een geplande KS, dus ik wist op voorhand wat me te wachten stond. Ik vind het vooral heel moeilijk om me neer te leggen bij het feit dat ik niet weet wat weeën zijn (dat heb jij natuurlijk niet). Ook heb ik het er moeilijk mee dat ik mijn kindje niet zelf op de wereld gezet heb, dat ze het eruit gehaald hebben zonder dat ik er iets voor moeten doen heb. Ik zit er voor spek en bonen bij als vriendinnen praten over hun bevalling, ik kan er gewoon niet van meespreken en toch ben ik ook bevallen. Dat slijt wel hoor, maar je moet het tijd geven. En er veel over praten als je die behoefte hebt...

Ik wil toch nog ff zeggen dat ik je een ongelooflijk sterke vrouw vind hoor! Eerst zo'n lange en pijnlijke arbeid en dan nog een KS erachter, chapeau hoor!

Groetjes,
Karen, mama van een kleine wervelwind (30/08/2005)
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”