november: antwerpen

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen
november: antwerpen

Bericht door wondertje » 22 aug 2005, 08:52

Hey m , ik las net dat je ook van antwerpen bent ? Waar juist want ik woon ook in regio antwerpen en ons derde wondertje komt ook eind november !!!!!!!!
groetjes
xxxxxx


Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 22 aug 2005, 09:08

Hallo wondertje,

Ik ben inderdaad ook van Antwerpen, meer bepaalt van Merksem.
Ons derde wondertje wordt verwacht rond 28 november en tot hier toe verloopt deze zwangerschap perfect. En bij jou, ook alles oke???
Groetjes,
M.

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 22 aug 2005, 10:09

hahaha dat is wel toevallig hoor ik woon juist op de grens merksem schoten , dus we zijn bijna buren !!!!!!!!!!!!!!!

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

zwangerschap

Bericht door wondertje » 22 aug 2005, 10:17

met de zwangerschap alles goed hoor , heb vrijdag een 3d echo laten doen was echt super , zo mooi ! ik bekijk de video elke dag hihi.
Weten jullie al wat het gaat worden ???

Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 26 aug 2005, 17:18

Hallo,

Hier zijn we weer (we zijn net terug van een weekje vakantie).
Na onze twee meisjes (van 3 en 7) mogen we in november ons derde meisje verwachten.
Wordt het bij jouw een jongen of een meisje of hou je dit liever nog geheim?
Mijn derde echo wordt genomen op 22 september. (nog even wachten dus)!
Grens Merksem-Schoten ken ik goed, wij zijn 2 jaar geleden verhuisd van Schoten naar Merksem.


wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 26 aug 2005, 19:22

hey , leuk je weer te lezen ! We zijn net terug uit ziekenhuis had vanmorgend bloed verloren , maar na onderzoek bleek alles toch normaal , alleen zal ik het nu ff rustig aan moeten doen ! Wat leuk dat jullie terug een meisje krijgen ! Wij krijgen ook terug een meisje !!!! Ik ga nu ff wat liggen . Hopelijk lees ik je snel weer.
Liefs

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 26 aug 2005, 22:51

deze keer eind goed al goed.???

Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 27 aug 2005, 12:42

Hallo...


Ben blij dat alles nog goed gaat wondertje want een bloeding tijdens de zwangerschap is nooit leuk!
Vooral goed rusten.. alhoewel ik denk dat dit niet altijd zo goed zal lukken met nog twee kindjes thuis :roll: .
Nog 93 dagen te gaan... voor mij mag het al vandaag 28 november zijn , kan haast niet meer wachten :wink: .
Weet je al in welk ziekenhuis je wil bevallen, misschien komen we elkaar wel tegen :D :D .
Nu nog een paar dagen genieten van het mooie weer en dan staat het nieuwe schooljaar weeral voor de deur... :lol: Moet mama ook weeral vroeg uit haar bed :cry: . Maar je zal zien dan vliegt de tijd weeral voorbij en voor je het weet ligt ons derde prinsesje in onze armen.... :D .
Tot een volgende keer...
Groetjes,
M

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 28 aug 2005, 12:05

Hey , ik probeer het nu wat rustiger aan te doen , want het was wel wat verschieten hoor ! Wij zitten hier ook juist volop in de verhuis , dus je kan begrijpen dat dit ook wel wat vermoeiend is . Ik weet al in welk ziekenhuis ik ga bevallen , ik beval in westmalle st-jozef , omdat mijn gyne nu haar bevallingen daar doet vroeger zat ze in het st-erasmus in borgerhout .Nu begint het idd te korten he word al ongeduldig hihi. :D
Heb jij soms ook msn ? misschien kunnen we ook daar verder tatteren lijkt me leuk , ale als jij dat ook ziet zitten natuurlijk :lol:
Hebben jullie al een naam gevonden voor jullie klein prinsesje ? Wij wel. Waar ga jij bevallen ? De 25ste weet ik ook de datum , want bij mij word het 3de keer keizersnee mits mijn bekken veel te smal is!!!! En al naar de braderij geweest ? ik vanmorgend ff met de kids .
groetjes
xxxxxx

Gebruikersavatar
Danoontje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 10:43
Locatie:Hoboken

kindje verwacht 22/44/2005

Bericht door Danoontje » 09 sep 2005, 10:46

hallo iedereen,

wij verwachten ons 2de kindje op 22 november en het zal terug eenkeizersnede worden, wel raar dat we nu al weten dat het inderdaad die datum zal zijn en om 9uur 's morgens... even wennen.
volgende week hebben we een afspraak voor een3D echo, ik ben benieuwd! :D :D
En ja, ik ben ookvan het Antwerpse.

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 09 sep 2005, 19:18

Proficiat he danootje!!!!!

J a het moet heel raar doen als ge al weet wanneer juist jullie je tweede kindje gaat krijgen.

groetjes kim

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 03 okt 2005, 01:36

Net als jullie ben ik ook van het antwerpse (dicht bij wijnegem chopping center)
Ik ben ook uitgerekend voor 22 november maar zal al bevallen op 38 weken, dus 7 november.
Ik ga in het klina in braschaat bevallen en jullie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 11 okt 2005, 00:55

hoe gaat het nu met jullie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Danoontje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 10:43
Locatie:Hoboken

Bericht door Danoontje » 11 okt 2005, 08:01

Hallo iedereen,

laatste echo gehad op 5/10 en alles in orde, 42cm en bijna 2kg dat is al heel wat hé, nu om de 2 weken op controle en aftellen.
ik sukkel al twee wekene met een keelontsteking, verschrikkelijk hoeveel liters thee ik al gedronken heb!!! boeleke is heel beweeglijk en soms zelfs pijnlijk mijn buik lijkt wel een picasso schilderij zo'n rare vormen dat die aanneemt. blijf nog even werken en dan nog en weekje rust ervoor!
op 22/11 is het zover, we worden verwacht rond 11uur in't ziekenhuis en om 13uur zal de kleine geboren worden! we kijken er naar uit!!!!!

toitoi aan alle november-to-be- mama's
Danoontje

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 02 dec 2005, 11:42

Wondertje is vandaag binnegegaan voor een keizersnede en zou nu ongeveer haar dochtertje wel in haar armen hebben...

Verder weet ik nog niks...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 27 dec 2005, 01:36

hoe is het nu met de november -mama's ?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Antwerpen”