lijstje van al de antwerpenaars onder ons

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 24 jan 2006, 13:16

Ja, ik dacht er al aan om part time werk te zoeken voor 's avonds, zo van 20u tot 00u ofzo. Ik ben het toch al gewend om niet voor 1u in mijn nest te kruipen. En dat zou dan ook net ietsje meer moeten betalen. Dan ga ik werken als ons meisje in haar bedje ligt (dan kan de papa komen babysitten of ons mama)


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 24 jan 2006, 13:17

ooh ja da is ook een oplossing ... je kan in een callcenter of zo werken he die hebben zo een uren of in de horeca.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 24 jan 2006, 13:19

Ik heb gehoord dat hier een grote winkel is en die vullen hun rekken s avonds aan, als alle klanten weg zijn. Dat lijkt me wel iets. Ieder zou dan zijn eigen gang krijgen en di emoet dan in orde zijn, op jouw verantwoordelijkheid. Da's nog iets voor mij. Zolang ze me maar gerust laten; Op het werk kom ik werken en de pauze's dienen om rustig een babbelke te slaan. en nie omgekeerd.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 24 jan 2006, 13:23

ja in c.lr.y. deden ze dat ook dacht ik ( weet niet of ik die winkel hiermag vermelden .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 10:49

Nee, die winkel mag hier ook niet staan :wink:


Allé, ben dus gisteren naar den tandarts geweest. Eerst was ik al verkeerd gegaan. 't Ziekenhuis in Jette is zo groot, niet te doen. Dan sturen ze me door, loop ik wéér verkeerd :roll: Dan kom ik eindelijk aan de dienst stomatologie en daar sturen ze me wéér door, ik moest me dus eerst laten inschrijven (in het ziekenhuis waar ik normaal ga, Dodoens mechelen, hoeft dat niet vooraf) allé, ikke terug naar beneden. Daar waren ze zo onvriendelijk dat je ervan zou kunnen gaan wenen, echt waar.
Eindelijk kom ik dus terecht in de wachtzaal van de stomatoloog en gelukkig was het direct aan mij. Ik was ondertussen wel al een half uur te laat maar ze hadden hem al verwittigd. Kwam hij mij halen met de woorden "Ah, jij bent het verloren gelopen schaap?" :lol: Ja, ikke direct ne rooie kop, he.
Bleek dus dat dat een hele vriendelijke mens is, echt nen toffe met mooie, blauwe ogen,... We hebben wat staan zeveren over verjaardagen en sterretekens en dan besloot ie meteen een dag vast te leggen voor de operatie.
Op 13 februari moet ik binnen maar op 1 februari moet ik met de anesthesist gaan babbelen en heb nu al een hele vragenlijst moeten invullen. Ik word dus helemaal in slaap gedaan :shock: Dat vind ik wel serieus eng, hoor.
Ik ben al eens geopereerd geweest aan mijn vinger en dan hebben ze me bij wijze van spreken gewoon een slaapmiddel gegeven. Maar nu ga ik echt, echt, echt slapen... Brrrr.

Guy moet een dag conge pakken om op ons Lani te passen (met een hele hoop gezever vooraf maar soit, hij gaat het toch doen :roll: )

Stom hoor maar ik ben echt bang voor die operatie, gewoon omdat ik "echt" verdoofd word. En ook, ons mama zet mij af en ik moet alles alleen doen, er zal niemand even bij mij blijven, efkes mijn handje vasthouden, niemand als ik na de operatie terug in de kamer kom...Belachelijk, ik weet het. :roll: Terwijl het eigenlijk het perfecte excuus is om nog een boek te kopen :wink:


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jan 2006, 10:58

he dat is niet zo leuk voor je
dat je alleen naar het ziekenhuis moet
Ja zo helemaal in slaap is wel griezelig
heb het als kind ooit meegemaakt
en raar, maar ik ben wenend in slaap gevallen
en wenend wakker geworden!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 25 jan 2006, 10:58

heb je graag dat ik bij je blijf Sarah?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jan 2006, 11:05

heykes sarah ik kan me voorstellen dat je bang bent en zeker dat je daar alleen bent . het is toch wel leuker he dat je voor je inslaap gaat nog iemand hebt om nog even tegen te babbelen . we zullen dien dag een kaarsje voor je branden.

ma het valt dan toch al mee dat het nen lieven dokter is he... en zulke mooie blauwe ogen :wink: misschien kan je inslaap dommelen door in zijn ogen te zien 8)
Laatst gewijzigd door Annubis op 25 jan 2006, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:07

Als jij daar tijd en zin voor hebt, Ilse. Ik moet daar wel al zijn om 7u30 :? en ben er pas buiten om 18u. De ingreep zelf duurt maar een uurtje, maar 't is dat ontwaken enzo dat zoveel tijd inneemt.

Ik zie ertegen op om dat vestje te dragen met die blote rug (en de rest) :shock: Da vind ik nu eens vernederend, se, dat pakje dat je aanmoet.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:09

mama van A&E schreef:heykes sarah ik kan me voorstellen dat je bnang hebt en zeker dat je daar alleen bent . het is toch wel leuker he dat je voor je inslaap gaat nog iemand hebt om nog even tegen te babbelen . we zullen dien dag een kaarsje voor je branden.

ma het valt dan toch al mee dat het nen lieven dokter is he... en zulke mooie blauwe ogen :wink: misschien kan je inslaap dommelen door in zijn ogen te zien 8)

:lol: Ik heb me al voorgenomen om heel lief tegen hem te zijn, hopelijk is hij ook diegene die de operatie uitvoerd. En ja, die blauwe ogen zien voor ik in slaap val... dat zal wel een mooie droom worden :D :wink:

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 25 jan 2006, 11:13

ik ben ook geopereerd toen ik 13 jaar was en heb fantastisch goed geslapen
....zonder dromen of nachtmerries...

maar ik zal eens met Ben overleggen en met mijn ouders voor Sete en dan wil ik er graag bij zijn hoior...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jan 2006, 11:16

dat maakt je dag dan toch een beetje goed hé :wink:
alleen denk ik dat het de anestesist zal zijn die je het laatste zult zien....
hopelijk is dat dan ook een knappe vent!
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:18

Toen ik aan mijn vinger geopereerd was, heb ik ook zalig geslapen; maar dat was door zo'n masker dat je moest opzetten. Ik maar denken dat dat voor extra zuurstof was en vermits ik wat zenuwachtig was, kreeg ik al last van mijn schildklier. Dus ja, had ik een paar goede happen "zuurstof" naar binnen en baf, 'k was weg :lol:
Maar nu met die pikuren enzo... Brrrr.

Thx, Ilse, da' enorm lief van je, echt waar!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:20

goortjes schreef:dat maakt je dag dan toch een beetje goed hé :wink:
alleen denk ik dat het de anestesist zal zijn die je het laatste zult zien....
hopelijk is dat dan ook een knappe vent!

Die zal ik dan op 1 februari zien, de anesthesist, 'k zal em is keuren, hihi.
Maar ja, de stomatoloog zal ook even binnenspringen voor de operatie, he?
:D
"oh dokter, ik ben zo bang, hou mijn handje vast" :lol: Ik zie me daar al bezig :D

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jan 2006, 11:26

Nu wel, maar dan zal het heel wat minder zijn!!!! :lol:
ach ja, een mens mag dromen hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:31

Als ik er nu onnozel om doe, herinner ik me dat de dag zelf ook en dan kan ik nog wat lachen. :lol:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jan 2006, 11:52

ah ja zo!
doe dan maar enorm gek nu!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 25 jan 2006, 11:59

ik zal zien dat ik ook in een onozele bui ben...alhoewel een dagje van dat stom werk is voor mij altijd goed
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 12:04

Hihi, da's dan al een valium minder dat ze moeten geven, als we onnozel doen. :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jan 2006, 12:21

wie weet is t ook wel nen vrijgezel :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 12:42

Dat zou leuk zijn :wink: :D Ik zal aeens laten vallen dat ik niemand heb :lol: Zo van "Hint, hint" hihi.


Zo dwaas eigenlijk, he? Precies terug tiener aant worden :D

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 27 jan 2006, 11:59

We zijn dus gisteren naar de kleuterklas gegaan. Ik heb niet al te veel gevraagd want ze zaten net in een vergadering. Maar ik heb een lijst meegekregen om aan te duiden in in te vullen en ik moet die eens binnenbrengen, dus dan zal ik dan wel alles vragen.

Maar het viel allemaal goed mee, de directeur was een hele toffe man en de kleuterleidster heel lief. Toen we binnenkwamen zag Lani meteen de bakken met speelgoed staan en ze viel al bijna achterover van plezier.

Ze mag op 29 mei starten, nog nét mag ze dit jaar meedoen. Er zitten 3 kleutertjes in de 1ste kleuterklas en 5 in de 2de (die 2 klassen zitten bijeen) heerlijk klein, dus. Ze hebben een apart hoekje om te knutselen, spelen, voorlezen. Ze kunnen een dutje doen maar ik denk niet dat dat gaat pakken bij Lani want ze moet de bedjes in het midden van het klaslokaal leggen, wegens plaatsgebrek.

Ze mag nog een pamper dragen, ze krijgen elk hun eigen kapstokje, privébakje voor al hun tekeningen, een schriftje waar de juf alles inschrijft en waar wij onze vragen in kunnen stellen. Ook zet de juf daarin waarrond ze die week gaan werken.

Ik heb een bestellijst meegekregen en daar kan ik noteren of ik zelf een koekje meegeef of dat de school die moet geven enz.

Na afloop wou ze natuurlijk niet meer weg, onze kleine meid :roll: 't Was dikke ruzie en toen de juf zei "je mag binnenkort nog eens terug komen en met de andere kindjes spelen " antwoorde Lani "Ja? Zeker?" :D

En dan heeft de juf nog een dikke kus gekregen van haar en een super knuffel en dan zijn we een Quickske gaan doen.

Toen we in de drive in aan het bestellen waren, riep Lani ineens
"Cooooola!!!! Frietjes!!!!!" Die vrouw die de bestelling opnam moest eens lachen "Cola en frietjes dus" zei ze :lol:

Allé, ons meisje ziet dat dus goed zitten! Binnenkort is er een opendeurdag en dan gaan we ook nog eens kijken want dan zijn alle kindjes er ook.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 27 jan 2006, 12:24

ale nog even genieten van je meisje dan...

zal allemaal wel dik meevallen
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 jan 2006, 12:29

ale dan gaat ze een maand later dan onzen alessio ... als hij gaat zal ik hier uitvoerig komen schrijven hoe alles gegaan is :wink: op 27maart mogen ze al eens een half dagje proef komen doen :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 27 jan 2006, 12:35

En ben gisteren weer een stuk van mijn wijsheidstand verloren :roll: Binnenkort moet ik al niet meer gaan naar mijne fameuze stomatoloog :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 jan 2006, 12:37

en hebt ge der veel pijn aan ?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 27 jan 2006, 14:41

Nee, eigenlijk niet. Ik had een serieuze pijnscheut verwacht maar die is niet gekomen. Gelukkig. Nu ineens lijkt 13 februari zo ver weg! :shock:

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 04 feb 2006, 15:10

En nu is er wéér een serieus stuk tand afgebrokkeld en nu aan een ander tand :roll: Sebiet ga ik den 13de nog nie halen. :shock:
En nu is er zo'n scherp randje langs de kant van mijn tong en ik heb me al een aantal keer zeer gedaan :roll: Maar gelukkig geen pijn van de tand zelf!

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 08 feb 2006, 07:51

hebben jullie de kindjes van Ilse en Greet gezien in de krant?
knap hoor!
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 feb 2006, 09:14

Ah nee, waarom stonden ze in de krant?


Plaats reactie

Terug naar “Antwerpen”