gyneacoloog Tielt

Moderators:Welcome, Moderators

RuneFCB
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 21:41
gyneacoloog Tielt

Bericht door RuneFCB » 18 mar 2006, 19:15

Kent iemand een goede gyneacoloog in de omgeving van Tielt?


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 18 mar 2006, 19:58

in tielt heb je er twee vrouwen te samen in één gebouw maar zal es navragen waar en hoe ze noemen.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Karen/1982
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 11:18
Locatie:Tielt

Bericht door Karen/1982 » 19 mar 2006, 09:22

Ja, ikke! :D

Ik ga bij Dr. Servaes/Dr. Lampaert, dat zijn twee vrouwelijke gynaecologen die een duopraktijk hebben. Supergoeie gynaecologen, echt waar! Hun privépraktijk is in Meulebeke, maar ze doen ook consultaties in het Sint-Andriesziekenhuis in Tielt. Ik zou ze echt aanraden.

Ik ging tijdens mijn zwangerschap afwisselend bij de ene en de andere, omdat je bij de bevalling nooit weet wie er op die moment van wacht is. Ik ben uiteindelijk bevallen met Dr. Servaes en dat is me heel goed meegevallen. Het einde van mijn zwangerschap is nogal turbulent verlopen, maar ik ben altijd heel goed begeleid geweest en ze stellen je echt gerust. Ze nemen ook geen onnodige risico's.

Ze zijn ook heel voorzichtig (bij inwendig onderzoek enzo), toch ook wel belangrijk!

Als je nog vragen hebt, laat maar komen!

Groetjes,
Karen, mama van een kleine wervelwind (30/08/2005)
Afbeelding

RuneFCB
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 21:41

Bericht door RuneFCB » 20 mar 2006, 20:32

hey,
ik hoorde dat beiden heel streng en kort zijn...maar dat hangt natuurlijk ook van jezelf af he.
is wel gemakkelijk als ze met twee zijn he, heb je altijd iemand!
bedankt voor je reactie in elk geval

Gebruikersavatar
Karen/1982
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 11:18
Locatie:Tielt

Bericht door Karen/1982 » 21 mar 2006, 17:44

streng en kort?????? Tegen mij toch niet hoor! 't is wel zo dat je altijd perfect weet waar je aan toe bent, ze zijn wel 'straight to the point', maar dat heb ik het liefst. Bij Dr. Lampaert heb je dat meer, Dr. Servaes is empathischer (waarschijnlijk omdat ze zelf ook kindjes heeft), maar hoe dan ook, hun aanpak heeft me nooit gestoord.

Ik weet niet hoe ze zijn tijdens een gewone bevalling, want ik heb een KS gehad.

Van Dr. Boone heb ik ook al goeie reacties gehoord.

Groetjes,
Karen, mama van een kleine wervelwind (30/08/2005)
Afbeelding


Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 21 mar 2006, 21:51

Van de tweede ben ik bevallen met dokter Lampaert en dit is heel goed mee gevallen.
De consultaties heb ik ook afwisselend gehad,dus de ene keer Dr Servaes en de andere keer Dr Lampaert.
Kortaf???? nog niks van gemerkt.
Ze zijn gewoon zoals het moet zijn,vriendelijk en eerlijk.
Dr Boone is ook een goeie,alleen kwam hij net te laat toen mijn derde z'n hoofdje buiten stak. :lol:
Neen,een vriendin van ons heeft haar twee bevallingen bij hem gedaan en is daar zeer tevreden over.
Waar ik absoluut niet tevreden van ben is dan Dr Vanijck.
Heb mijn eerste bij hem gedaan,en nooit meer.
Die vent luisterde niet naar mij,en tijdens de bevalling heeft hij mij gewoon toegesnauwd dat ik niet moest beginnen roepen.
En ik zei niks,dus neen,die moet niet meer aan mijn lijf komen.
Ben daarom dan ook na de bevalling overgestapt naar Dr Lampaert die dan een tijdje later met Dr Servaes is gaan saman werken.
En ik heb het mij nog geen moment beklaagd.

Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:

gynaecoloog in tielt

Bericht door sp » 18 jul 2007, 16:11

hoi!

onze huisarts raadde ons deinze aan, ook al wonen wij op wandelafstand van het ziekenhuis in tielt.
wij zijn heel content van deinze; hun visie sluit super aan bij de onze (alles zo natuurlijk waar mogelijk).
sinds kort ga ik prenataal zwemmen, en ook de kinesiste daar raadde deinze aan.
in tielt heb ik ook al kindjes weten geboren worden hoor, en da's ook gelukt :D !
groetjes!
s
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “West Vlaanderen”