Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 11 sep 2005, 06:45

Pfff, 't is nog zo vroeg, en ik zit hier weeral achter mijne pc .
Grote schuldige: onze Jarno.
Gisterennamiddag was hij moe, en ik had hem in zijn bed gelegd om kwart na drie. Hij is niet meer wakker geworden, en heeft tot deze morgen kwart na zes in één stuk geslapen. Dus da's 15 uur aan een stuk, bljkbaar was hij neig moe :lol: .
Maar nu als resultaat dat mama ook zo vroeg mag opstaan hé.
Allé, feitelijk was ik al op van half zes, hoor, voor ventje zijn eten klaar te zetten om gaan te werken, maar dan kruip ik er normaal rond zes uur (als ventje weg is) terug in,in mijn bedje. Maar dat kon nu dus niet.
Och ja, 'k zal mij in de loop van den dag misschien wat proberen af te leggen in de zetel. Ik zie wel.

'k Ga eerst nog efkes wat rondlezen .

Groetjes.

Vanessa.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 09:06

Luna ik zou zo graag ook nog eens een volledige aflevering van midsummer murders zien... Maar dat is het uur dat eva haar laatste fles krijgt en gaat slapen dus tegen dat ik kan beginnen kijken ben ik al de helft kwijt :?
Moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet heb, zo terugdenken aan de bevalling. Al kan ik nog altijd niet naar tv-bevallingen kijken, krijg dan zo een raar gevoel, kan dat niet beschrijven. Denk dat ik dan weer de paniek, de emoties, de pijn, het onbekende meevoel met die vrouwen. Voor mij voorlopig geen tv-bevallingen meer dus :lol:
Misschien met haar verjaardag ja, en met pasen, dat ik er nog eens aan terugdenk.

Pff, ben nu ook veel vroeger op dan ik wou... Eva is echt de wakkere wekker als het opstaan betreft, stipt om 8u30 is die daar. Ok zal je zeggen dat valt nog mee maar zo in het weekend zou het wel eens een halfuurke later mogen zijn...

Luna is dat voor u dan ook goed de donderdag?
Heeft iedereen nu al bevestigd? Isake?
Mei mama: ok
Marina: ok
Trui: ok
Vanessa: ok
Sharon???
Els zal ik vandaag verwittigen

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 11 sep 2005, 09:28

Ellentje,

Waar spreken we nu af?
En welk uur dan? En wie brengt wat mee?

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 09:54

Ha ist bij mij goe? En welk uur dan? 13u30-13u45?
Want ik moet Eva rond 13u gaan halen in de creche, 't zou te zot zijn dat we afspreken en ze is er niet bij hé :wink:
Zal een routebeschrijving mailen!

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 11 sep 2005, 10:01

Ellentje schreef:Ha ist bij mij goe? En welk uur dan? 13u30-13u45?
Want ik moet Eva rond 13u gaan halen in de creche, 't zou te zot zijn dat we afspreken en ze is er niet bij hé :wink:
Zal een routebeschrijving mailen!
Hey,

Ah, 't is bij u te doen.
Ja, da's goed voor mij. Half twee ongeveer is goed voor mij.
Om half vijf moet ik al zeker terug thuis zijn, hé, voor de schoolbus. En denk dat ik daarin niet alleen ben hé. (Marina en Isake).
Mail de routebeschrijving dan maar, en ook wat we meebrengen en zo hé.

Groetjes.


mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 11 sep 2005, 10:56

Voor mij ook Ok donderdag bij Ellentje. Ik weet de baan al. Amy drinkt normaal rond 1 uur. Dus tegen dat ze gedronken heeft en haar spulletjes ingepakt komen we af.
Ik zal anders voor een taart zorgen. Als ik het zie zitten bak ik ze zelf, ik heb nog een bodem in de diepvries en als ik het niet zie zitten dan is er nog altijd de bakker hé.

Ben gisteren naar de winkel aan de kliniek gratis gaan shoppen, ik had nog een cadeaubon die ik van onze onthaalmoeder gekregen heb. Ik heb een bordeaux-aubergine broek in velours met olifantenpijpen en daarop een t-shirt met lange mouwen in roze met bordeaux bloemetjes en dan nog een effen roze t-shirt met een kanten biesje. En ik moest maar 1.5 € meer opleggen, leuk zo goedkoop winkelen.

Luna, amai zo ne langen dat Ugo is. Amy maar 59 cm op 17 weken. De onze is een korte dikke :D

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 11 sep 2005, 13:27

Ellentje , bij jou dus donderdag . Als je het adres nog eens kan doorgeven want mijn ventje gaat vroeger stoppen om me te kunnen brengen. Mijn man is thuis om de kinderen op te vangen na school.

wat willen jullie dat ik meebreng.

Bedankt zenne als ik verhuist ben zullen we eens bij mij samen komen.

We gaan naar oudenaarde zwemmen daar hebben ze een babybad ,een peuterbad en dan een groot met glijbanen. En het baby en peuterbad zijn goed verwarmt beter dan in zottegem.

Rune slaapt nu. ga mijn afwas doen.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 11 sep 2005, 13:41

Marina schreef:We gaan naar oudenaarde zwemmen daar hebben ze een babybad ,een peuterbad en dan een groot met glijbanen. En het baby en peuterbad zijn goed verwarmt beter dan in zottegem.
Wij gaan altijd naar Wetteren gaan zwemmen, in de Warande. 'k Vind het daar heel erg goed voor de kindjes ook. Lekker warm water, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel properder dan in Zottegem.

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 13:52

voila de routebeschrijving is gemaild, denk niet dat het moeilijk te vinden is.

Vanmorgen zijn we naar ninove geweest naar zo'n magazijn naast de macdonalds waar ze altijd vanalle bazaar verkopen, en zo overstock van kleren en schoenen en vanalles. Dat is een vreselijke winkel, het stinkt daar maar ik ben daar eigenlijk nog nooit zonder iets buiten gekomen.
We hebben zo een grote plastic bak gekocht met deksel om eva haar kleren in op zolder te leggen. En dan nog vanalle kleinigheden, vodden enzo en ook een trainingspakje voor eva een 74 voor maar 10euro, een jasje broekje en vestje. En piepspeelgoed voor de hond, ook maar 1euro want in de dierenwinkel kost dat veel meer.
Er stond ook veel halloweenversiering, grote heksen.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 11 sep 2005, 17:22

hihi ik ken dat dat piepspeelgoed voor de hond. Laast eentje gekocht in de overstock, na een uurtje spelen was het al kapot :? Vandaag heeft hij gespeeld met een halve boomstam want mijn ma was vergeten een nieuw te kopen.

We zijn daarnet naar de stockverkoop geweest in ophasselt. Er was niet zo veel volk, ik heb een setje gekocht, broekje, t-shirt en pull. Nu heb ik al 3 volledige setjes voor deze winter en dan nog wat losse broekjes en t-shirts. Dat begint er al op te trekken.

Amy heeft vandaag weer al een paar keer overgegeven. Ik zal mijn kleren morgen niet meer moeten aandoen zenne.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 17:43

we zijn vande voormiddag gepasseerd in ophasselt en er was idd niet zoveel volk als gisteren, het zal een les wezen zeker...
Maar het is daar wel goed om weten vind je niet? Want er is echt wel een serieuze korting aan af. Vraag me af, de plastic zak die je krijgt is van een winkel in geraardsbergen, zou dat de overstock van daar zijn misschien?

We zijn na Eva's dutje gaan wandelen in zottegem en hebben een ijsje gegeten van in de stationstraat.
Ik heb al die grote opbergbox gevuld met Eva's kleren, nu maar hopen dat die door het zoldergat geraakt want het is wel een fameuze doos!

Sebiet pizza!! Het is al lang geleden en dan kan dat eens smaken hé!

Mei mama wij geven eva regelmatig een héél klein beetje gaviscon poeder, en we hebben ondervonden dat ze op die manier dan niet meer overgeeft.

Trui hoe gaat het nu met seppe? We hebben het hier al over u gehad, eva die kan soms een heel gevulde slappe kakapamper hebben, en dan hebben we u al eens vernoemd :wink: En zo is het altijd iets hé, de ene te slap de andere te vast of niet.
Gisteravond ook nog, denk dat ik er net op tijd bij was op het was tussen de plooikes vd pamper op haar kleren gelopen, oef!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 17:44

nog vergeten: schoon kleertjes dat amy aanheeft op die foto!!!

Gast

Bericht door Gast » 11 sep 2005, 20:27

Ellentje, ja da's oke hoor! Dan heeft vriend verlof en kan Noa thuis blijven.
Liefs,

Morgen meer, ben dan weer alleen thuis (vriend verlof voorbij)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 21:16

Noa mag meekomen hoor! Zo een braveke! :lol:
Maar ik kan het wel begrijpen als je misschien eens gewoon met je babietje wil zijn :wink:

heb elske vanmorgen een sms gestuurd maar nog geen antwoord :?:

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 11 sep 2005, 21:35

voor mij is de 15de ok hoor
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 21:38

Ben hier ook nog eens geraakt...
Seppe heeft deze nacht :lol: :lol: :lol: geslapen. Van 22u tot bijna 5u :lol: :lol: Hij was dan wel wakker tot 6u30 :cry: maar heeft erna nog tot 9u30u geslapen (met nog twee keer te drinken :? ). Rond 12u lag hij weer in zijn bedje en heeft tot 15u geslapen :lol: :lol: Het was zijn slaapdagje vandaag...hopelijk deze nacht weer :lol: :? :roll:
Hij had zodanig honger dezen avond als ik in bad zat..dat ik hem maar een voeding in bad gegeven heb :wink: ...hij zat bij mij in bad he :wink:
Wat wel minder is dat hij vandaag weer geen kaka heeft kunnen doen...vandaag was weer dag 5!!! Hopelijk morgen he... Toch wreed he da ne mens moet uitkijken naar een kakpamper :roll: Jaja, Ellentje...het is alle twee wat he...platte kakpampers of geen...maar wat is het beste..??
Vanessa, hopelijk slaap je vannacht beter..
Marina, proficiat met de aankoop he...we zullen het komen inbranden eens je er woont :lol: :lol:
Luna, waar doen jullie die watergewenning?? ik zou da zeer graag doen, maar Robby is alergisch aan chloor...moest er iemand in de buurt gaan...ga ik misschien wel mee :lol:
Effe posten
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 21:44

Mei mama..plezante foto!!
Was het de moeite die kledij?? Wanneer is er nog zo eentje??
Morgen ga ik nog een bezoekje brengen bij de onthaalmoeder..eens zien wanneer ik Seppe eens mag doen voor het gewoon te worden :cry: :cry: ..en om nog wat afspraken te maken. Mijn 'schone mama :roll: :shock: ' gaat mee (mijn schoonmoeder dus he..).
Ellentje, Elske waar woont die?? Ik zag vandaag een camionette staan met daarop de tekst..kapster aan huis...en ik moest direct op haar denken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 11 sep 2005, 21:51

Elske woont tegenover de gavers dacht ik!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 22:00

Ah, dan was zij het niet... Het zou gekund hebben he...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 sep 2005, 22:23

ja elske woont in onkerzele, als ik morgen nog niks gehoord heb zullen we ons beginnen zorgen maken? :|

ik ga afsluiten, verslavend!!!!!!!!!!!!!

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 22:37

Zorgen maken..nee hoor... Het kan toch zijn dat ze haar gsm niet bijheeft..dat hij afstaat...batterij plat...
Jaja...verslavend!! Ik zit hier dus ook WEERAL...
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 22:41

Wat ik daarnet vergat te vertellen...schattig hoor :lol: :lol: Seppe was zeer moe en wou niet slapen...ik zat ermee in de zetel maar kreeg op den duur wat last in mijne rug..had hem aan Robby even gegeven en na enkele minuten lag hij bij Robby in slaap...ik smolt gewoon....echt zooooo lief vond ik dat :lol: :lol:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 22:44

Joehoeeee... 500!!! Ik heb het gehaald....ikke content en ga nu slapen...dodokes doen he...slaapwel iedereen....
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 11 sep 2005, 22:50

Ellentje, ik zie dat je hier ook weer bent...kan je de verslaving niet weerstaan?? Ik moet toegeven dat ik hier ook nog zit :oops: :oops:
Je kijkt nog eens voor je vertrekt en dan zie je nog iets staan...je reageert...en wacht dan op een reactie...
K'zou beter gaan slapen...kan men nachtrust anders wel gebruiken :lol:
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 08:27

een goeie morgen allemaal.
Ik vond die stockverkoop wel interessant, er gaat echt wel veel aan af. Ik heb een setje gekocht van kleertjes. Grijze broek, beige t-shirt en roest-oranje pull. Aan 40€ ipv 89.
Trui, die winkel is gewoon open elke zaterdag.

Dat broekje dat Amy aanheeft herken je toch? Onder dat kleedje was normaal een witte broek, maar dan was het precies een doopkleed. Wel schattig hoor, er staat op geborduurd: my first dress.
Ze heeft hetzelfde in appelblauwzeegroen.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 08:31

Afbeelding

Voila, dit is het.
ja ik heb enkele fotosessies gedaan. Waarschijnlijk de laatste keer dat ze haar kleedjes aangedaan heeft. :(

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 09:25

:lol: :lol: :lol: :lol: zo poseren! Dan toch nog een fotomodel in spe :lol:
Toch raar hé als ik Amy met die kleren zie dan denk ik "mooi!" maar als eva zoiets aan heeft dan is dat precies van haar niet :?
Het zal aan de vorm vh lichaam liggen zeker?

Pff wat een weertje vandaag hé, de zomer is nu ver te zoeken!!

Gisteravond was het dus pizza van bij pizza italia en mijn man stond daar samen met de vrouw van mijn baas 8) . Nu is mijn man een beer van een vent en die vrouw een klein opdondertje dus hij is er gewoon vlak gaan voor staan en gedaan of hij haar niet zag :lol:

Gast

Bericht door Gast » 12 sep 2005, 09:25

Trui,
Seppe terug zo goed geslapen? Ik hoop het voor jullie. Ugo slaapt meestal heel goed (overdag is hij dan wel klaarwakker he :wink: ) en dan denk ik ocharme Trui toch, want ik herinner me andere tijden ook hoor met Noa ...
Watergewenning doen wij in Strijtem, da's van hieruit niet richting Zottegem maar richting Brussel. Maar anders moet je eens een mailtje doen naar d eGezinsbond. De zwembaden die zij kiezen zijn verwarmd en hetgene waar wij gaan is met heel kleine hoeleveelheid (of zelfs geen?) chloor, da's met iets anders omdat het ook gebruikt wordt voor gehandicapten. Zal het eens navragen. Hebben z eond verteld toen Noa 4 maanden was dus mijn geheugen :o

Ellentje, ik weet wel dat Noa mag meekomen maar 't is ook eens leuk voor haar om alleen met papa te zijn en geen aandacht te moeten delen. En ik ben eventjes alleen met Ugo :D

Hier goed geslapen, UGo in bed van 22.00, Noa van 23.00 en Ugo wakker sinds 07.00 eten en terug geslapen tot nu, licht nu te babellen.
Stop alweer, een andere moet kakie doen.

Tot later.
Daaag

sharon
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 15:20
Locatie:Erwetegem

Bericht door sharon » 12 sep 2005, 09:52

hey iedereen, bedankt voor de verwelkoming! Voel me al onmiddelijk thuis!
vanessa,ja kom regelmatig in de smash, maar ik weet nu nie direct wie je bent?

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 10:29

nog steeds geen nieuws van elske...
In het ergste geval kunnen we denken dat ze haar gsm kwijt is hé :|

ik ga boodschappen doen, moet ook gebeuren...


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”