Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 10:37

Hopelijk is alles in orde met Elske. Als je iets gehoord hebt laat het dan weten hé.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 11:09

Sharon, ik ga da hier eens in de groep gooien dat keymeulen gezegd heeft dat ge moet rusten: mei mama die had een premature baby en het is nu allemaal wel goed gekomen maar leuk is anders hé.
Ik weet wel dat ge geen zittend gat hebt maar het is nu wel voor uw kleintje hé!!

Dus nu gaan wij allemaal ne keer zeggen: Sharon ge moet doen wat de dokter u gezegd heeft!! :lol:

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 12 sep 2005, 11:09

sharon schreef:hey iedereen, bedankt voor de verwelkoming! Voel me al onmiddelijk thuis!
vanessa,ja kom regelmatig in de smash, maar ik weet nu nie direct wie je bent?
Hey Sharon,

Je kent me waarschijnlijk wel van zien hoor. Ga maar eens kijken op onze website.

http://users.pandora.be/Depessemier/

Ik zat daar vroeger ook veel (lees: dagelijks) , maar nu niet meer.

Groetjes.

Vanessa.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 11:16

amai vanessa uw klein mannen die trekken allemaal nogal op elkaar als ze klein waren!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 11:18

Bij deze: Sharon als de dokter zegt dat je moet rusten dan moet je rusten (waarom moet je rusten als ik zou nieuwsgierig mag zijn?) Ja, het is niet leuk, ik heb het ook moeten doen, maar als je kleintje ermee geholpen is.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 11:51

ze heeft al opening en weeën maar het zou nog wat te vroeg zijn hé voor de baby. Het is nu wel een andere situatie als bij u mei mama maar ze zou toch ook best rusten als dat gevraagd wordt.
Maar ja, sharon is zo iemand die ge moet vastbinden alvorens ze stilligt :lol:

Pff, moet nog boodschappen doen vanmiddag maar heb weer pijn in mijn bekken... Gisteren weer iets teveel gedaan... Dat is het probleem met BI hé, dat ge het pas weet dat ge teveel gedaan hebt als het te laat is.

sharon
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 15:20
Locatie:Erwetegem

Bericht door sharon » 12 sep 2005, 12:16

vanessa, weet al wie je bent nu heb je foto gezien, ga er ook nie zo veel meer hoor, af en toe nog eens voor de sfeer op te snuiven

ellen, potverdorie, nu ga ik van iedereen onder mijn voeten krijgen :oops: maar bij deze: ik ga mijn best doen! ela, goed e! (nu nog de praktijk)

mei mama, heb idd al opening en premature contracties, had dit de eerste keer ook al op 7 maand, had dan gyne in gent en die heeft me aan de prepar gezet en ik moe zeggen da was nie leuk. Dus heb ik ze hier in Zottegem dan ook goed op voorhand gezegd: geen weeenremmers! en tot nu toe lukt het toch goed zonder. Opening vordert matig en mag waarschijnlijk op 36 weken bevallen

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 12 sep 2005, 13:02

he,

Sharon goed rusten zenne en doen wat de dokter zegt. ik ben bevallen op 37 weken en had ook al vroeg weeen (16 weken) maar heb Rune nog zolang kunnen ophouden dankzij de weeenremmers.

Rune slaapt en ik zou moeten strijken maar ja eerst hier gelezen.

Mooie foto's vanessa van jouw kleine mannen.

oke als we er wonen mogen jullie ons huisje komen inbranden.
Mijn pa vindt het spijtig dat we geen huisje in zwalm hebben gekocht. :? maar daar was het veel te duur.

ik ga strijken want mijn man is al op weg naar huis, en heb ik nog niets gedaan als hij thuis komt.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 13:10

Sharon hoeveel weken was je nu juist?
Is je prutske dan sterk genoeg om op 36 weken geboren te worden?
Ik ben bevallen op 35 weken, had niets met weeën te maken (integendeel, gyn wou het in gang steken maar dat lukte niet) ik had een zwangerschapsvergiftiging en daardoor groeide ons poppemie niet goed meer. Ze woog maar 1.860 kg, maar is ondertussen al een flinke van bijna 6 kg

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 13:44

sharon schreef:ellen, potverdorie, nu ga ik van iedereen onder mijn voeten krijgen :oops: maar bij deze: ik ga mijn best doen! ela, goed e! (nu nog de praktijk)

mei mama, heb idd al opening en premature contracties, had dit de eerste keer ook al op 7 maand, had dan gyne in gent en die heeft me aan de prepar gezet en ik moe zeggen da was nie leuk. Dus heb ik ze hier in Zottegem dan ook goed op voorhand gezegd: geen weeenremmers! en tot nu toe lukt het toch goed zonder. Opening vordert matig en mag waarschijnlijk op 36 weken bevallen
Just daarom, ik ken u maar al te goed daarom dat ik dat hier ook eens gezegd heb omdat wij allemaal lieve mama's zijn die altijd heel bezorgd zijn om een ander :wink: Uw persoonlijk pep-team! :lol:

Hopelijk kunt ge het nog 2 weken houden hé want als het zover is dan is het zover hé. Dan kunt ge moeilijk uw benen toebinden :lol:
En schatteke, hou u nu echt rustig want anders ga je er nog spijt van hebben als ge uw klein prutske in de couveuse moet laten!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 13:55

Ja, das niet leuk hoor :( Maar als je genoeg rust, dan zal het misschien niet eens zover moeten komen hé.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 12 sep 2005, 14:08

Sharon meiske, nu da ge nog kunt rusten, profiteer er van hoor, daarna is't gedaan met de rust als je kleintje er is want dan ga je ons hier altijd alles moeten komen vertellen!!!!!!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 sep 2005, 17:37

Wat ben ik moeeeeee... We zijn deze voormiddag naar de onthaalmoeder geweest (met mijn schoonma....).... En dan naar Zottegem... Seppe is zeer braaf geweest...tot we thuiskwamen..hij heeft drie uur!!! :shock: :shock: aan een stuk geweend...echt huilen...ik heb hem op den duur even in zijn park gelegd en ben naar buiten gegaan want ik ging ongelukken doen...zo erg was het.. :cry: :cry: :cry:
Niet te troosten...niet willen drinken...doodmoe en niet willen slapen...
Het is vandaag weer dag zes dat hij geen kaka kan doen en dat zal weer zitten duwen he...ocharme da ventje... Rond vier uur ben ik er dan voor de zoveelste keer mee naar boven gedaan om hem in zijn bedje te steken en tegen dat ik boven was...lag hij in dromenland...

Sharon..hou je maar op uw gemak he meiske!! Dat is het beste voor je kindje hoor!! Kom je donderdag ook?? Dan zien we je buikje eens....en dan zetten we u vast aan de zetel zodat je toch die namiddag hebt gerust :lol:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 sep 2005, 17:44

Luna...welke dag is het dat jullie gaan zwemmen..?? Ik zou dat ook zeer graag doen...en als mijn ventje niet mee wil/kan...zou ik misschien kunnen gaan waar jullie naartoe gaan... Weet je het bedrag dat ik je moet betalen..?? Ik ben al vergeten wat ik gevraagd had....
Ik heb Marina gezien in Zottegem samen met Rune..in die hollandse winkel in de stationstraat...zo verandert dat hij weer is...alle, veel gegroeid hoor!! Ben benieuwd om de andere pagadderkes te zien...
Al iets van Elske gehoord...??
Ik ben naar die winkel op de Buke geweest met mijn schoonmoeder en ze heeft kousjes en broekkousjes gekocht voor Seppe en een magnified vestje...echt schoon!! Zo een beige flouren (hoe zeg je dat..?? Zo geribbeld..??) vestje met knoopjes met daaronder een rits (wa nen uitleg :roll: )..echt schoon!! Da's toch plezant hoor ook...zo kleerkes krijgen :lol: :lol: Ik heb wel een maatje 80 al gekocht...het is eigenlijk niet zo groot vind ik...en als ze er in de winter een pulleke onderdoen...
Aiaiai...ik ga het lastig hebben om Seppe voor de eerste keer af te zetten...Carine zei wel dat de kindjes dat zo vroeg nog niet weten...dat het eigenlijk niet nodig is van hem op voorhand al eens te doen...maar gewoon voor mij...voor die eerste keer wel zei ze.. Dus 4 en 23 oktober gaat Seppe in de namiddag naar de onthaalmoeder...
Ik denk dat ik ondertussen eens ga zwemmen...da wou ik al zo lang eens...
Ga nog effe bijlezen...daarna heb ik nog strijk te doen... Marina...join de club :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 12 sep 2005, 18:08

amai zeg heeft Seppe zo lang geweend, das toch echt wel lang hoor!
Laura kan da soms ook maar zo lang is da toch nie!
We hebben net gezien dat haar tweede tandje er ook door staat!!!!!
Toch grappig hoor zo die twee streepkes :lol:
Heb eigenlijk nie zo veel te vertellen!
Nog 5 weken en dan terug werken, da zal wat anders zijn!!!!!
Ik ga mijn afwas doen en dan een beetje dozen maken....

slukes
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 18:31

Trui het doet bij mij ook nog altijd vies hoor als ik haar moet afzetten en als ik haar moet ophalen ben ik nerveus al weet ik niet voor wat :roll:
Zoals vandaag kwam ik daar toe en ze zat zij daar zo op haar gemakske...
Ben er zeker van dat de mama's er meer last van hebben dan de baby's hoor.

En er was daar nog een mama die haar kindje kwam halen en die wou liever daar blijven, ze waren aan het boetseren.
Grr, die moeder die is daar nu elke avond samen met mij en die kijkt gewoon los door mij heen, zo een trut :evil: ze zal der nie van doodvallen zenne van ne keer goeiendag te zeggen. En dan zit ze zo tegen moeke an te vertellen en ik ben lucht.

Sinds vorige week maakt eva zo een speciaal geluidje, iets tussen klagen en miauwen :lol: en nu weet ik hoe dat komt: der zit daar enen van 8mnd, simon, en die doet dat blijkbaar een hele dag dus dat heeft ze van hem geleerd :lol:
Ongelofelijk toch hé!

Ja Trui ik kan dat geloven dat je soms best eens afstand neemt. Ik had dat gisteren ook, en dat is altijd als didier weg is, en tegen dat hij terug is heb ik ze in slaap gekregen :?
Heb je al eens geprobeerd met een badje? Dat is hier tegenwoordig hét middel om haar te doen slapen!

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 12 sep 2005, 21:46

Hallo iedereen,

Zoals Vanessa al liet weten,(leuk van je hoor Vanessa :) ),
kom ik eens een kijkje nemen bij de mama's uit Zottegem.

Ik heb hier al heel wat gelezen en Vanessa heeft gelijk,jullie vormen een leuk kliekje!

Ik ben Patricia en woon nu al 2 jaar in Leeuwergem,maar afkomstig uit Asse,eigenlijk ken ik hier bijna niemand en mis wel wat vriendinen,
hopelijk mag ik mij aansluiten bij jullie kliekje om eens een leuk babbeltje te slaan?!

IK heb een zoontje Manuel ,hij is geboren op 2juni 2004,hij is nu 15maanden.
Hij is een rustig,lief ventje,maar toch wel een kapoentje!
Zaterdag kon hij nog maar 2 stapjes zetten ,maar van gisteren kan hij er al veeeeeel meer zetten,jaja hij stapt! Plezant om te zien!
Manuel gaat naar een onthaalmoeder op de buke.

En...heeeeeeeel binnenkort gaan we voor een broertje of een zusje zorgen voor ons Manuke! :D

Groetjes,
Patricia

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 21:56

Welkom hier!! Zelf ben ik afkomstig van Aalst en woon hier nu 3 jaar en heb voordien ook eigenlijk nooit contact gehad met streekgenotes.
En he is hier een toffe kliek zenne!

Seg wat een verschil jong van Asse naar Leeuwergem! :shock:

Werk je in de buurt hier?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 sep 2005, 21:56

Pat, zeer welkom bij de kliek!! En inderdaad..we zijn een plezante kliek!!
Op de buke...is dat bij een onthaalmoeder waar ze met twee werken??
Alle, veel oefengenot he...voor het broertje/zusje voor Manuke...
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 sep 2005, 21:56

Ah, Pat kom je naar onze bijeenkomst donderdag?? Dan zien we je in levende lijve en kunnen we zo elkaar beter leren kennen he... :lol:
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 12 sep 2005, 22:05

Hey Patricia,

Blij dat je hier geraakt bent.
Ge ziet dat ik niet gelogen heb hé :lol: , dat het hier een toffe bende bijeen is.

Groetjes, en schrijf en babbel er maar op los.

Vanessa.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 12 sep 2005, 22:13

Hey Pat, welkom bij ons kliekske!!!
Schrijf er maar op los hoor!!!
Afbeelding
Afbeelding

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 12 sep 2005, 22:19

Ellentje,
Het is inderdaad een groot verschil van Asse naar Leeuwergem,
mijn vriend is van Velzeke en zo ben ik hier terecht gekomen,
ik kan het hier moeilijk gewoon worden,
dit komt omdat ik hier niemand ken,en wat verloren loop :(
want dat heb ik wel nodig,mensen om af en toe s een babbeltje mee te doen!
En ja...ik ben heel blij dat ik hier beland ben!!! Danku hoor!
En zo zal ik het toch nog beginnen leuk vinden in Zottegem :D
Ik werk in Aalst.
Van waar ben je juist in Aalst?
En waar woon je nu?

Trui,
Ja,op de buke zijn 2 onthaalmoeders,ze werken samen wanneer de ene s ziek of verlof ofzo heeft kunnen de kindjes bij de andere terecht.
Manuel gaat bij Rositta,NIET op het hoekje,ken je haar?

Ik zou graag donderdag langs komen,maar moet tot 14uur werken,van Aalst komen,boodschappen doen,en mijn klein ventje ophalen,dus het zal al vlug laat zijn,moest ik nog op tijd zijn wil ik altijd nog s binnen wippen,om even goeiedag te komen zeggen.
Bij wie was het ook al weer en mag ik het adres nog?

groetjes aan iedereen

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 sep 2005, 22:21

Pat, is het die waar je al die trappen opmoet?? En waar de kindjes achter haar huis in een 'hangar' zitten...??
Als je nog eens kan binnenspringen..graag hoor!!
Afbeelding

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 12 sep 2005, 22:25

Hey Vanessa,
Dankzij jou ben ik hier hé!!!
Blij je te horen!

Isake,danku hoor!

Leuke mama's hier zeg :D !!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 12 sep 2005, 22:30

ik ben eigenlijk geboren in Aalst, altijd naar school geweest en zo, maar heb altijd in Hofstade gewoond, net op de grens met Aalst, dus op 3km vh centrum.
Vroeger was ik dus niet weg te slaan in 't stad, uitgaan en winkelen nu is dat helemaal anders. Ik dacht dat ik het niet gewoon zou worden, ben nu eenmaal een stadsmeisje en dan van een drukke stad naar een landelijke omgeving, van een rijhuis naar een open bebouwing, file dat kennen ze hier niet en hier praat iedereen tegen elkaar en dat is iets wat ik ook moest gewoon worden want in aalst in een winkel tegen elkaar praten dat gebeurt gewoon niet.
Maar ik was dat hier rap gewoon. Ben zelf ook veel rustiger geworden, vroeger een echt stresskonijn en nu is het al wat relaxter.

Aalst is ook helemaal veranderd tegen vroeger. Ik ken de plezante tijd nog, zoals met carnaval niks anders dan plezier maar de laatste jaren veel criminaliteit en geweld, niet leuk meer dus.
Mijn ouders hun bloembakken worden regelmatig gestolen...

Heb in Aalst nog bij Tech Data en bij Tupperware gewerkt, en ook bij Metos (dat is achter ICP op de Gentsesteenweg)
Waar werk jij?
Nu werk ik in Zottegem maar ben ik op zoek naar iets anders en deeltijds.

Stuur je me een PM met je mailadres dan zeg ik je waar het donderdag afspraak is?

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 12 sep 2005, 22:31

Trui,
Nee,dat is de andere op het hoekje.
Het is 2 huizen ernaast,ook met trappen omhoog!
Bij welke onthaalmoeder gaat Seppe,heb je gemakkelijk iemand gevonden?

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 12 sep 2005, 22:45

Ellentje,
Daar heb ik het nu ook af en toe moeilijk mee se,
ik ben ook altijd gewoon geweest van drukte om me heen,
veel mensen en vrienden,
ik kwam wel altijd iemand tegen maar hier is het zo rustig,
ik kom hier nooit iemand tegen,of af en toe rij ik eens naar Asse bij mijn zus of ouders,maar dat is een stukje rijden hé,dus dat gebeurd niet echt veel.
En natuurlijk veel tijd heb ik ook weer niet,werken,en dan thuis altijd wel iets te doen,en dan mijn klein kapoentje die veel aandacht vraagt.
Maar zo af en toe eens iemand tegen het lijf lopen is wel s plezant hé.

Jaja,naar de carnaval in Aalst ben ik ook nog geweest.
Hofstade ken ik niet zo goed.
Ik werk bij een slager,je kent toevallig geen Nancy uit Hofstade,ze heeft 3 kinderen,en heeft een winkeltje als bijberoep in Hofstade,zij werkt bij ons.

euh...sorry ik ken niet veel over pc enz,maar wat is een PM,hoe moet ik dat hier doen hé,hihi :oops:

Ellentje waar gaat jouw kleintje?Bij een onthaalmoeder?

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 22:51

Welkom patricia! Heb nu niet echt veel tijd meer.
Een pm is een prive mailtje. Onderaan de berichtjes van Ellentje klik je op PM en dan kan je een mail aan Ellentje sturen.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 sep 2005, 22:52

Nog geen nieuws van Elske?


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”