Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele
Bevallen in Zottegem deel II

Bericht door Ellentje » 11 jun 2005, 18:47

woehoe!!! er is leven na het zwarte gat :lol:


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 jun 2005, 18:51

Ellentje welcome back....
heb jullie praatjes heel erg gemist!!
Doorgaan en niet meer stoppen!!
Zeg hoe is het met dat babyke van jou??

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 11 jun 2005, 18:54

vandaag heb ik een echte depri dag met huilen en al inbegrepen maar de terugkeer van ons favoriete forum zal daar hopelijk verandering in brengen!

De zottegem-kliek heeft zich goed beholpen met de ouwe trouwe e-mail maar het is toch niet hetzelfde hé.

Dus even een update: Eva is nu een dikke 10 weken, weegt 4kg580 en meet 56cm
Sinds een paar dagen is ze "mobiel", ze maakt een soort kruipbeweging maar dan liggend op haar rug. :roll:
Ze duwt zichzelf achteruit door op haar voetjes te steunen.
Al 2x vreselijke krijsbui geweest omdat ze zo tegen de rand van haar wieg en nadien tegen de rand van haar park botste, maar ondertussen is dat verholpen dmv een parkbumper. Het ding heeft z'n naam niet gestolen!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 jun 2005, 22:30

Wisten jullie dat het volledig normaal is dat een vrouw, tot een jaar naa de bevalling, triestig, razend en dergelijke kan zijn?
het schijnt er gewoon bij te horen.
Eens je lichaam helemaal ontzwangers, dus een dik jaar, dan pas kan je zeggen van ,okee nu is het voorbij!!
Dus laat maar komen die traanen en weet ik veel gevoelens die erbij horen..
het is normaal.
Trouwens emotie's opsluiten en niet uiten...
Wat voordeel geeft dat nu??
behalve dat je een psy rijker kan maken... :shock:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 jun 2005, 09:18

Hallokes allemaal,
tof hé, dat het bf terug is. Wel jammer dat er zoveel weg is :cry: Maar ja niets aan te doen hé.Ik kan moeilijk opnieuw bevallen om mijn verhaal nog eens te kunnen doen hé. :lol:
Allé nu is het wachten tot de bende terug is hé.
Ja de eerste vaderkesdag is voor mijne man niet zo super ze. Hij is gaan werken :( En ik herinner mij nog goed mijn eerste moederdag, vond het ook niet zo super. Heb de hele dag geweend, ik had toen liever geen moederdag dan ene met mijn dochter in het ziekenhuis. Maar ja, dat is ook al allemaal voorbij nu.
Tot later hé.


mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 jun 2005, 09:20

Oei ik blijk plots 41 weken zwanger te zijn. Hihi dat zullen we moeten terug veranderen precies.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 12 jun 2005, 10:06

Heykes,

I am back!! :D Yoehoeeeee, weer bf :D :D Gisteren geraakte ik er toch niet op dus ik dacht weer :cry:
We hebben inderdaad ons goed beholpen met de kliek van zottegem maar de rest hebben we toch gemist hoor!!
Onze Seppe weegt nu al 4,8 kilo en is 55,5 cm lang!! T'is nogal een baaske hoor!! En hij lacht zo mooi!!
Ik was deze morgen vaderdag vergeten :? oeps!!
Ik ga vlug nog eens verder op het forum lezen...
Tot binnenkort :lol:
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 jun 2005, 10:31

Ik zal ook eens een update geven van lengte en gewicht. Voor zover er nog geen halve kilo bij is: 3.400 kg en 50.5 cm. Goed hé? En van de kinderarts kreeg ze officeel de stempel: EX-prematuur. :D

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 12 jun 2005, 10:52

Dit moet ik hier gewoon efkes opschrijven, puur uit stoeffen...
EERRRRG he!!
Sinds ik zwanger ben ben ik 0000000000 kilo bijgekomen, integendeel+
ik ben ergens ne kilo half kwijtgespeeld.
Nu ja kan zijn dat ik eind juni hier kom roepen en huilen dat ik verzwaard ben... :shock:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 12 jun 2005, 11:11

Hé janewaye, pas maar op hoor. Toen ik 23 weken was was ik ook nog niets bij. Maar rond de 24 à 25 weken is het plots heel snel gegaan hoor, soms 2 kg per week. In het totaal na 35 weken zwangerschap was er dan toch 11 kg bij. Waarvan er nu nog 1 hardnekkig kilootje blijft plakken :( Maar ik denk dat als je in het begin niet te veel of niet bijkomt dat toch al een pluspuntje is hé. Doe zo verder zou ik zeggen, maar verwacht toch nog maar wat kilootjes :wink:

Katia

Bericht door Katia » 12 jun 2005, 12:33

de eerste 2 maand ben ik 11 kilo bijgekomen!
En ik at dus niet meer dan anders he!
Integendeel, ik had minder zin in koekjes en snoepjes enz... en meer zin in gezondere dingen!
In totaal ben ik 15 kilo bijgekomen, dus de laatste 4 kilo zat verspreid over de laatste 7 maand!
Een week na de bevalling zat ik al terug op mijn oorspronkelijke gewicht en daar sta ik nu nog steeds op!

Lieve groetjes
katia

Gast

Bericht door Gast » 12 jun 2005, 13:20

Helaba,
Blij dat dat hier weer werkt.
Eens een testje of ik die banners weer moet plaatsen?! :wink:

Gast

Bericht door Gast » 12 jun 2005, 13:24

testje banner?

Gast

Bericht door Gast » 12 jun 2005, 13:33

Gelukt, kom nu gauw terug om te schrijven.
Aan alle papa's alvast een mooie vaderdag hé.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 12 jun 2005, 14:03

schoon bannerkes!!
nu nog die rood kruisjes wegwerken!! :D

Gast

Bericht door Gast » 12 jun 2005, 15:15

Janeway,
Die rode kruiskes? :roll:
Mijn minpuntjes op school vanwege te weinig schrijven? :oops:

't Is echt druk met 2 kindjes. Ik had dat niet verwacht. Alhoewel, ja eigenlijk wel zeker, ik wou dat wat verdringen denk ik eerder :D , ben al blij dat Ugo slaapt in bed! Noa die wou constant gedragen worden en sliep dan op mijn borst in een tricotti. En dat tijdens die warme zomer 2003, plakken dat dat deed ... en legde ik ze in bed dan was ze steevast onmiddellijk wakker en zette haar keel open.

Gisteren bezoek gehad, 't was héél druk, was blij dat ze weg waren :shock: ghoo en vergeet ik toch wel zo vaak om suikerboontjes te geven, afschuwelijk hé want we hebben er genoeg.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 13 jun 2005, 09:50

Hey,

Ik heb het nu pas gezien dat Babyforum terug online is.
Welcome back allemaal.
Vanaf nu kunnen we dus weer volop schrijven over onze kindjes en andere belangrijke zaken.

Groetjes.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 13 jun 2005, 10:13

Hé dag Vanessa, jou hebben we ook al een tijd niet gehoord en gezien hé. Maar allé, vanaf nu kan alles weer zijn normale gangetje gaan.
Hier is alles weer in orde met Amy haar voeding, ze heeft terug hare draai gevonden. Ik geef nu 3 flesjes met rijstcreme en 3 flesjes met 3 granen en zo gaat het wel goed. Sinds gisteren drinkt ze terug een beetje meer ook. Ons volgende stapje is het 's nachts doorslapen hé. Nu slaapt ze na haar laatste flesje 5 uurtjes ipv 4 maar daar blijft het ook bij. Dus gisteren was dat fles om half negen, dan om half twee en dan om half zes (dus terug maar 4 uur tussen) en dan om acht uur is ze altijd wakker en dan staan we op.
Mijn doel is dat ze doorslaapt als ze voor de wiegedoodtest moet gaan. Dat is nog 5 weken, dat moet lukken hé. Allé ja, voor het zelfde geld slaapt ze binnen 3 maand nog niet door.
Ah ja, nog goed nieuws denk ik. Haar geboorteplekje op haar voorhoofd begint te verbleken. Ik denk dat dat zou kunnen willen zeggen dat het al zal weggaan. Afwachten dus hé.
Vandaag eens naar de winkel aan het station achter een nagelschaartje, begin al te zweten als ik er aan denk van haar nagels te knippen, maar het is wel nodig hoor.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 13 jun 2005, 10:18

He,

Goed dat het hier terug allemaal werkt. Heb het wel gemist zenne.
Heb een vraagje? Had een foto van Rune via e-mail verstuurt naar jullie maar hebben jullie die ook gekregen want denk dat ik fout ben geweest.

Onze Rune heeft een verkoudheid. :roll:
Vandaag heeft hij mij een mooie lach gegeven was er van gedaan en mama maar wenen van ontroering.Stom he.
Die kan dus niet meer stil liggen in zijn bed, hij verschuift hem steeds, heb daarom in zijn bed een bananekussen gelegd. Je weet nooit dat hij helemaal onder zijn deken zou kruipen.
Hij drinkt sinds dit weekend flessen van 150cc. Het is een grote eter.

Hoe stellen jullie kindjes het verder?

Onze Rune wordt gedoopt op zondag 7aug. En dan is het ook ons Phaedra haar communiefeest.

Ga wat kuisen nu want na het weekend is het hier meer dan nodig.

Groetjes Marina en kids.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 13 jun 2005, 10:27

Hoi Marina, je foto is inderdaad niet toegekomen hoor.
Goh, die eerste lach, ik zit er ook op te wachten. Doe niet anders als babbelen en lachen tegen haar in de hoop dat ze zal teruglachen. De kinderarts en die van K&G zeiden dat het kan zijn dat ze met alles een beetje later is maar volgens mij is ze toch min of meer mee met haar leeftijd. Ze houd haar hoofdje goed recht, heft het op als ze op haar buik ligt (nogal wiebelig, maar toch) alleen als je ze aan haar armpjes optrekt dat gaat nog niet. En ze volgt ook al heel goe, kijkt graag rond en zo.
Ik heb in Amys bed een grote handdoek opgerold en die leg ik rond haar. Niet voor te verschuiven maar meer omdat ze zich wat knusser zou voelen in dat grote bed.
Rune is een grote eter hoor, maar Amy moet niet veel onderdoen hoor; Ze drinkt nu 135 cc. Wel nog maar sinds gisteren dus ze is niet altijd volledig leeg. En het gaat terug traaaaaaag, wordt er soms zenuwachtig van, vooral 's nachts.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 13 jun 2005, 11:32

Jullie hebben precies jullie best gedaan om bij te schrijven... Ik ben gisteren heel de dag weg geweest en s'avonds geraakte ik niet op het bf dus ik heb nog niet veel geschreven. Ik ga straks alles lezen maar ga eerst een beetje schrijven want ik heb onze Seppe net in slaap gekregen en de kans is groot dat hij na een kwartiertje wakker is.
Eerst en vooral zou ik graag mijn hart eens luchten!! Mijn ouders hebben voor de moment een serieuse huwelijkscrisis en ze hebben er niet beter op gevonden hun kinderen erbij te betrekken. Ik heb net nog een telefoontje gehad van mijn vader om nog eens een hele litanie te aanhoren!! Ik kan er echt niet meer tegen :cry: Ik was net bv aan het geven en Seppe was lastig (hij voelde dat ik niet zo happy was denk ik) en ik heb tegen mijn vader wel drie keer gezegd dat ik hem moest laten en toch maar doordoen!! Ze hebben beiden een ander verhaal en wat kan ik aan hun relatie veranderen?? Ik kan enkel maar zeggen dat je in een relatie met twee bent en je dat met je partner moet oplossen... Maar ze komen telkens met hun verhaal en hun gezaag en geleuter bij mij. Ik ben een zeer emotioneel iemand en trek me dit dus wel aan. Ik wil goed doen voor beiden maar eigenlijk kan ik er toch niets aan doen. En ik durf niet te zeggen dat ze me niet meer mogen bellen want dan zal ik me weer schuldig voelen! :cry: Sorry dat ik dit even vertelde maar ik moest het even kwijt!!!
Dus, ik zal maar eventjes over Seppe vertellen. Dat is voor jullie interessanter om lezen dan die depri praat he!!
Die van K&G zijn hier net geweest. Hij weegt al 5;040 kg!! Amai, hij doet da goed he (en ik ook :D :lol: ) Hij drinkt nog zeer veel, hij is echt een zuipschuit!! Deze nacht heeft hij eens tot vier uur geslapen (van 23h), dat is de eerste keer dat hij zo lang doorslaapt!! Hopelijk blijft hij dit nu doen!! Dat zou plezant zijn dan kunnen wij wat slaap inhalen!
Gisteren was ik vaderdag vergeten :( Ik was vorige week naar de fotograaf geweest om foto's te laten nemen en enkele van de geboorte te laten uitvergroten en ik had die als ik thuiskwam al afgegeven. Ik kon niet wachten omdat ik het zodanig mooi vond!! Met als gevolg dat ik dus zondag eigenlijk vergeten was dat het vaderdag was :? Maar hij vond het niet zo erg, gelukkig!!
We hebben ook de tour de france gedaan gisteren. Bij mijn ouders gaan eten (plezante sfeer :cry: :evil: ) en bij Robby zijn ouders gaan koffie drinken (eveneens plezant :evil: :evil: ), geen plezante dag dus!!
Ik ga straks ons geboortelijst gaan laten afsluiten, bijna alles is gekocht!! Ik verschoot er eigenlijk van want ik had niet gedacht dat er zoveel van zou gekocht zijn.
Ik vrees dat ik jullie al zal moeten laten...er is er eentje wakker!! Ik zal later wel lezen wat jullie allemaal geschreven hebben...
Slukes
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 jun 2005, 12:13

Hallokes, amai zoveel berichten ineens!
Heel het weekend depri geweest, veel gehuild, heb het wat moeilijk met mijn leven zoals het nu is. Tijdens de week kan ik niet buiten, of toch niet veel met die bekkeninstabiliteit kan ik Eva in de maxi cosi bijna niet dragen, dus voel ik me wat "opgesloten" en dan als Didier thuis is moet ineens alles gebeuren, boodschappen doen, kuisen, opruimen, strijken. Dus ten eerste zijn dat dan de vermoeiendste uren vd dag voor mij, vorige week stond ik 3 dagen na elkaar na 22u nog op te ruimen. En ten tweede hebben we dan geen tijd meer voor ons tweetjes.
En dan de zondag is hij een hele dag thuis maar dan zijn de winkels niet open dus zitten we hier binnen terwijl we zoveel zouden moeten doen.
Goh ja het zullen wel weer hormoontjes geweest zijn zeker...

Eva is nu weer mee met de papa want ze zijn hier in't straat aan de electriciteit aan het werken en het zou dan eerst moeten lukken dat er geen stroom is als ze een flesje moet hebben. Maar vanmiddag is ze terug.

Als Seppe zo goed bijkomt wil dat toch zeker zeggen dat je de BV goed doet hé!
ik kijk wel uit naar een foto van Rune, het is nu zo lang geleden die zal ook wel al veranderd zijn.

Deze week geven ze beter weer, hopelijk kan ik Eva dan eindelijk eens haar kleedjes aandoen! Want ik heb hier zo een heleboel kleedjes maar het weer is er nog niet voor geweest, dus heeft ze nu de laatste tijd al veel hetzelfde aangehad.
Stilaan begint ze nu uit haar kleertjes van 1mnd te groeien, tja ze is nu toch al 2,5 mnd. Eigenlijk heb ik het er niet moeilijk mee om de kleertjes aan kant te leggen, had gedacht dat ik daar wat emotioneel van zou worden. Misschien omdat ze al haar kleertjes al zo lang kunnen dragen heeft, dat het eigenlijk niet echt zonde is om ze al te moeten wegleggen.
En ze begint nu al echt "groot" te worden, en ook daar heb ik het niet zo moeilijk mee als ik verwacht had.
Elke dag doet ze iets nieuws en kan ze weer iets meer en dat is zo wonderlijk om zien, ben zo blij dat ik nu thuis ben bij haar, ik zou dit alles voor geen geld willen missen!

Bon, ik ga afsluiten want mijn kroost zal gaan thuiskomen, moet tafel nog zetten!

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 13 jun 2005, 14:57

Bedankt om het te laten weten van de foto.

Trui, Seppe doet dat goed he, amaai.

Tof he dat onze kindjes het allemaal goed doen. Onze baby's worden al groter en het gaat toch wel vlug en ik wil nog een laatste keer van dat alles genieten want Rune is ons laatste kindje(normaal toch) :wink:

Ellentje, die emotionele momenten zijn er bij mij ook nog veel zelfs, ga er morgen eens met Waterschoot over praten want besef zelf dat het niet verder kan zo. Probeer me in te houden als de kids en man thuis zijn maar voel me geestelijk erg slecht. Mijn Zus weet wat er in me omgaat.
Ik zou zeggen laat je traantjes de vrije loop als je dat op lucht.

Mei mama, aan wat je schrijft denk ik ook niet dat Amy achter is op ons kindjes volgens mij zit ze goed.

Onze Rune heeft me eerst al mijn werk laten doen en was juist klaar toen hij wakker was voor zijn melk .

Ga hem nu een badje geven .

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 jun 2005, 16:02

Marina, laat je me weten wat waterschoot gezegd heeft? Toen ik op controle moest gaan dan was het precies wat beter daarom dat ik er toen niks van gezegd heb. En Keymeulen die is toch voor "zo natuurlijk mogelijk" dus die haar antwoord weet ik al op voorhand, dat dat tijd moet hebben, dat dat de natuur is.
Tja en eigenlijk is het ook wel de natuur hé... Maar ben benieuwd wat waterschoot zal zeggen.

Ik heb Eva haar park verzet, normaal stond het in de eetkamer omdat die centraal is in het huis, dan zie ik haar van overal zelfs van boven, maar niet van in de zetel. En gezien ik nu toch regelmatig in de zetel lig heb ik haar park in de zitput gezet. Want tegenwoordig maakt ze veel geluidjes maar soms weet ik niet het verschil tussen plezier en er scheelt iets. En anders moet ik me altijd rechtzetten om te gaan zien en nu dus niet meer. Lekker voor het gemak :lol:

We hebben nu ook een tiental minuutjes buiten gelopen in de tuin, altijd maar rondjes en mijn onkruid bewonderd :lol: en zo is ze in slaap gevallen.
En nu ligt ze hier boven in haar bedje. Ik probeer dat nu stilaan te leren dat ze 's middags een dutje doet op haar kamer, daar slaapt ze rustiger en langer dan beneden.
Ja ze worden groot hé onze kleintjes...

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 13 jun 2005, 20:12

Ik doe hier net een hele uitleg en nu is het weg. En Amy is lastig dus ik kan niet herbeginnen. Het zal voor de volgende keer zijn.
Ik zal het kort samenvatten:Trui, Ellentje en Marina: Kop op hé :wink:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 jun 2005, 20:16

kan iemand me zeggen hoe ik weer een foto kan zetten? Ik doe dat op de gewone manier zoals vroeger maar ik krijg altijd maar dat rood kruisje?? :?:

Gast

Bericht door Gast » 13 jun 2005, 20:45

Ellentje zelfde probleem :?
Haha nu weet ik wat janewaye bedoelde met rood kruisje wegwerken :D
Er roept er een om eten :cry:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 13 jun 2005, 21:21

dat komt omdat het forum nog niet op punt staat...
Ik kan je wel verder helpen, je weet nu wel hoe!! :D

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 14 jun 2005, 09:17

goedemorgen,

Ik heb me weeral eens vergist van datum voor mijn onderzoek het is maar donderdag dat ik bij waterschoot moet gaan.
Rune zijn verkoudheid wordt erger en hij geeft nu een etteroogje ook.
Hij geeft last van diarree ook en daarbij drinkt hij bijna niet. Dus dat word een bezoekje aan de kinderarts. om 11u15 mag ik er zijn.Hij slaapt nu ook nog slecht omdat hij honger heeft maar hij wil niet eten.



Mijn foto lukt ok niet en voor een banner ook niet. Ga mijn schoonbroer dat laten doen die heeft er wel verstand van.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 14 jun 2005, 14:04

Hopelijk wordt Rune weer snel beter hé Marina!
Hier is het vandaag ook minder ze. Huilbuien (van Amy hé) en niet willen slapen. Ik ben van 11.00 tot 12.30 naar de markt geweest en dan heeft ze wel half en half geslapen in de draagmand. Nu ligt ze in te dommelen op mijn schoot maar 't is toch niet vast slapen hoor. Ik heb nochtans nog veel werk te doen.
En hoe is het vandaag met de mama's die zich een beetje down voelen? Beter hoop ik. Ik heb het ondertussen al afgeleerd van alles perfect te willen hoor. Dan loop je toch maar met je hoofd tegen de muur. Soms komt mijn man thuis en vraagt: "en wat heb je gedaan vandaag" en dan heb ik eigenlijk de hele dag niets gedaan maar heb ik toch een goed gevoel van mijn dag want ik heb genoten van mijn tijd met Amy. Ze is maar 1 keer baby, strijken en kuisen dat kan ik de rest van mijn leven nog.
Ik moet de vrijdag bij Waterschoot. Ik heb niet veel zin ze, ben precies allergisch geworden voor dat ziekenhuis. Nog een keer mat Amy voor haar wiegedoodtest en dan zien ze mij daar hopelijk voor heel lang niet meer. Het enige wat ik nog heb, is nog altijd pijn aan mijn buik. Hopelijk is dat normaal en zal het met tijd wel beteren.
Allé, ik ga haar proberen neer te leggen, saluukes allemaal


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”