Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 09 sep 2005, 20:56

mei mama schreef: Dus moest er ooit nog een kindje bijkomen (je weet maar nooit) dan moeten ze op dezelfde kamer.
Hier slapen de twee kleinste ook op één kamer hoor. Tot nu toe geeft dat geen problemen.
Is soms wel wat lastig als er één van de twee 's nachts weent, dat de ander dan ook dreigt wakker te worden.
Het is wel een ruime kamer dus als ze wat groter zijn, kunnen we ze eventueel nog altijd in twee delen doen, als ze dat zouden willen.
We zien wel.
Joran die heeft de kamer voor zich alleen, en weet je dat hij soms zelfs vraagt om in dezelfde kamer als zijn broertjes te gaan. :lol:

Wanneer spreken we datum en plaats af voor onze volgende bijeenkomst?

Groetjes;

Vanessa.


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 09 sep 2005, 20:59

Ellentje schreef:even ter info voor iedereen: sharon is een hele smalle en dan vraagt ge u af hoe dat kindje der gaat uitgeraken :lol: :lol: :lol:
Zal nu stilaan wel meer buik dan sharon zijn zeker? :wink:
Hey Sharon,

Ik denk dat ik je ken. Ging jij vroeger niet veel naar de Smash?
En is uw oudste kindje een jongen, van een jaar of vier?

Groetjes, en alvast welkom hier.

Vanessa.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 09 sep 2005, 21:35

Heykes, wij zijn terug!!!
Heb nog niet de tijd gehad om te lezen :oops: Ik hoop dat iedereen het goed stelt!!!!!!!!!!!!
Ons vakantie was super, het heeft ferm deugd gedaan!
We hebben geluk gehad met het weer!!!!
Ons Laura heeft er ook van genoten!!! De bubbelbaden vond ze heerlijk en het wild-water ook :lol:
Soms had ze het wel lastig, we dachten dat ze krampjes had maar we hebben vandaag gezien dat ze een tandje heeft! De eerste zit er door :shock:
Nu weten we ook waarom ze last had van haar buikje!!! Zal van haar tandje geweest zijn!!!!

Ik ga een beetje lezen!!!!! Ik weet wat doen ..... :? :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 09 sep 2005, 21:37

Hey Sharon, welkom hier!! Weer iemand erbij...Joepie!! Kom je naar onze volgende bijeenkomst volgende keer...als we ons haasten kunnen we misschien uw buik nog eens bewonderen :lol:
Ellentje, ik kan daar ook niet tegen als ze zo tegen dieren zijn :evil:
Mei mama, oei minder he als ze zo overgeven...en dan nog in de winkel :?
We zijn niet zo lang bij mijn tante geweest...maar het was wel superlekker!!
Seppe lag daarnet in slaap en ligt nu alweer te vertellen in zijn bedje...Robby is erbij...
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 09 sep 2005, 21:48

Isake,
Wekom back :D , al ben ik hier ook nog niet veel back geweest :roll: , alles gaat te snel he. Goed dat je ervan genoten hebt.
Laura al tandjes? Ghooo hopelijk ziet ze niet teveel af?

Sharon, welkom hé, geniet van je zwangerschap! Hou ons op d ehoogte dan kunnen we mee uitkijken naar dat kleine wonder.

Trui, ja die filles da's voor de studies meer bepaald om de uitkeringen terug in orde te krijgen. Hoop dat het in orde is :roll: , nu nog een studiebeurs aanvragen. Anders breng ik de spulletjes mee naar d ebijeenkomst? al weet ik nog niet wanneer? Anders zowiso de 9de in Zottegem kan ik even langs komen.

Ellentje, Evaatje de magerste, maak je geen zorgen. Ik had me ook zo'n weegschaal aangeschaft, en elke dag voor en na BV woog ik Noa :shock: :shock: :shock: ! maar die ongerustheid was eigenlijk nergens voor nodig. Ugo weeg ik af en toe eens.

Meimama,
Amai, ik blijf me verbazen over Amy, zo goed dat die dat doet!


Marina,
Je gezondheid is het allerbelangrijkste he, ja vrouw zijn is niet alles hé, denken aan alles wat moet gebeuren én hoe te organiseren. Als het niet gaat toch hulp vragen,? Wij nemen binnenkort iemand voor 4 uurtjes per week. Ik kan onmogelijk ALLES doen.

Vanessa,
Hier slapen de kindjes binnenkort ook op 1 kamer, moeten verder verbouwen en da's niet voor direkt een aanbouw!
:roll: Ach en Noa kijkt er al naar uit dat broer in dezelfde kamer zal slapen, lukt wel de eerste jaren.


Oh ja, Meimama & Ellentje, proficiat met jullie huwelijksverjaardag. Wij zijn niet getrouwd maar al 7 jaar samen (sinds maart)

Allé, ik ben van de avondschool terug, deed deugd, terug bij volwassenen! En 't is voor mij ontspanning :D

Ga wat bij vriend zitten en horen hoe hij het ervan af gebracht heeft met de 2 kids :wink: zo weet hij tenminste wat ik MAAR kan doen ... :lol:

Daaag, liefs


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 09 sep 2005, 22:05

Isake het is nogal gevlogen hé dat weekje! Amai seg Laura een tandje! Eva die heeft er 2 in de maak maar het zal nog niet voor direct zijn, ik zie ze zitten maar het ziet niet rood ofzo. Of misschien dat ze er op een bepaalde dag ineens floep staan!

Luna vertel eens hoe dat daar geweest is op dat trouwfeest?

Eva ligt nu in haar bed te zingen, karaoke :lol: ze houd haar tut gelijk ne micro en dan ligt ze daar te miauwen precies :roll:
Ze is zwaar verkouden, neusverkoudheid, alles zit vast en maar snuiven en haar oogjes lopen ook. Heb naar Naudts gebeld morgenvroeg ga ik naar de apotheek om eucalyptus suppos, wat een idee :roll:

Luna die weegschaal huur ik gewoon van de apotheker en de eerste 3mnd is dat volledige tussenkomst van onze ziekenkas. Dus als het gratis is waarom niet.

Isake we hebben op u gewacht denk ik voor een datum vast te leggen voor een volgende afspraak, denk dat het de volgende mogelijkheden waren:
maandag de 12e of de 19e
donderdag de 15e of de 22e

Van mij mag het hier wel doorgaan hoor maar als het hier doorgaat zijn de 19e en 22e niet geschikt omdat ik de hond dan moet kunnen evacueren en dan heeft didier al afspraken.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 09 sep 2005, 22:11

Ik heb precies over een aantal dingen gelezen...ofwel samen gepost...heb het nog niet gezien...
Luna, plezant dat het meeviel he de avondles... En de papieren..die komen wel in orde hoor.
Isake, een tandje!! Amai, en ik denken dat Seppe de eerste zou geweest zijn (volgens de KA bleek het dus toch geen tandje te zijn he...) Gelukkig heeft ze er niet teveel last van...en viel de vakantie ook mee voor haar!! Zo ne wijze foto!! Is dat van op jullie vakantie??
Voor af te spreken is het voor mij gelijk hoor...van mij mag het hier ook zijn maar dan zitten jullie wel midden in de verbouwing :roll: Alle, beneden valt het nog mee hoor...he Luna het is hier niet verschrikkelijk he? Laat maar iets weten als iedereen afgesproken heeft..
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 09 sep 2005, 22:12

Seppe weer wakker...na twee keer in slaap te vallen :roll: :? K'zal maar gaan kijken voor hij weer klaarwakker is
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 09 sep 2005, 22:16

K'heb hem op zijn buikje gelegd en hij is direct in slaap gevallen... De laatste tijd slaapt hij enkel goed op zijn buikje... Vroeger legde ik er zo'n kussen in om niet op zijn buik te draaien maar blijkbaar ligt hij liever op zijn buikje...jaja ik weet het K&G zegt dat dit niet mag :roll: Als hij zo beter ligt...als ik dat kussen niet gebruik draait hij hem toch zelf hoor...kan hem moeilijk vastbinden he?
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 09 sep 2005, 22:28

Trui schreef:K'heb hem op zijn buikje gelegd en hij is direct in slaap gevallen... De laatste tijd slaapt hij enkel goed op zijn buikje... Vroeger legde ik er zo'n kussen in om niet op zijn buik te draaien maar blijkbaar ligt hij liever op zijn buikje...jaja ik weet het K&G zegt dat dit niet mag :roll: Als hij zo beter ligt...als ik dat kussen niet gebruik draait hij hem toch zelf hoor...kan hem moeilijk vastbinden he?
vastbinden mag ook niet van K&G hé :lol: :lol:


Extra bijlage: de donderdag de 22e is het hier dan toch ook mogelijk

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 09 sep 2005, 22:33

voor mij is de 15e het best denk ik!
Het enige is da ik op tijd bij mijn make wil zijn om Jens van de bus te halen!!!
Veel dagen heb ik nie meer vrij nu eigenlijk nu ga ik alles in de verhuis stoppen he.... :oops: tja, nog drie weekjes en het is al zover en ik heb hier nog heel veel te doen :shock: :shock:

die foto is in het bubbelbad getrokken, de eerste dag was ze nie zo content in het water maar de volgende dag kon ze al lachen.... toen we in het zwembad kwamen wist ze al hoe laat het was ze begon te spartelen en te doen om in het water te gaan en goed slapen dat ze deed.... de eerste en tweede dag zijn we laat gaan zwemmen, tss 19u en 21u, er was nie te veel volk en zo donker was het zeer rustgevend met die sfeerlichtjes en in het buitenzwembad liggen naar de hemel kijken naar al de sterren, echt zalig.....!!!!!

Das toch altijd veel te vlug voorbij!!!!!!!!!!!!!!

tja en haar tandje, ik was toch geschrokken hoor vandaag, ik stak zo mijn vinger in haar mondje en ze beet en ik voelde zo iets schrep, ik zei tegen Tim, alle da kan toch nog nie he en ik keek en inderdaad zo een streepke tand :shock: en het zit er wel degelijk door hoor!!!!
Ze heeft er wel last van hoor, ze zit altijd op twee vingertjes te zuigen nu.....

Sharon, welkom hier bij ons he!!!!!!!!!!!!!!!
Tof om er nog een streekgenote bij te hebben!!!
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 10 sep 2005, 10:31

Ik denk niet dat Amy ziek is of zo hoor. Ze geeft weer nogal vaak over de laatste tijd. Had nochtans gedacht dat het met de vaste voeding wat zou beter, maar verkeerd gedacht.

Anders moeten we de 15 de pakken? Is dan wel niet zo lang meer hé. Voor mij is het alleszinds goed.

Isake hoelang blijven jullie zo in het water met Laura. Wij zouden ook graag beginnen zwemmen met Amy, maar dan gewoon in Zottegem hé, maar weet niet zo goed hoelang.
Deze winter zouden we ook wel graag eens naar een tropisch zwembad gaan voor een midweek of zo.

Trui heb je zo een aerosleep overtrek? Dan kan buikslapen geen kwaad hoor. Ik heb dat eens zelf geprobeerd als je daar je gezicht induwt kan je echt nog heel goed doorademen.

Ah Luna, het is avondschool dat je doet. Ik dacht dat je overdag naar school ging. Waar ga je naar school? Ik heb ook mijn diploma gehaald in avondschool, had dan natuurlijk wel nog geen kindje, maar ik ging toen fulltime werken en 's avonds naar school.

Er zijn precies veel verkoudheden hé? Mijn broer zijn kindjes en hijzelf hadden het ook zitten, ik hoop dat ze het niet overpakt. Maar tot nu toe heeft ze nog niet echt iets gehad aan haar luchtwegen. Hopen dat het zo blijft want ik had als kind chronische bronchitis en bij Steven is er veel astma in de familie.

Vorige week was het is Erwetegem ruitersommegang en toen had er een paard een stamp van een ander paard gekregen en dat stond bij mijn ouders voor de deur serieus te bloeden. Selos is het toen ter plekke komen naaien.
Ja dat ander paard kon daar ook niet aandoen hé. maar als er zo opzettelijk onrecht is tegen dieren ik kan daar ook niet tegen. Stond gisteren in de krant van in Zottegem ergens ene die haar hond een maand geen eten gegeven had tot het beest gestorven is van honger.
Ik heb twee jaar geleden of zo eens een hond doodgereden, niet leuk hoor. Ik ben er een paar weken niet goed van geweest.

Ons prutsie is in slaap gevallen; Ze is nog in pyjama, heb nog geen tijd gehad om haar te wassen want ik heb lang geslapen vandaag. Ben zelf ook nog in pyjama :oops:

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 10 sep 2005, 10:52

dag

Sharon welkom bij ons.

ivm de afspraken als het beter de woensdag namiddag is is het voor mij ook geen probleem zenne dan kom ik na het werk rond half drie,omdat er mama's zijn die de kindjes moeten afhalen.

Ellentje, die ecaluptus suppo's zijn wel goed zenne ik gebruikte ze bij robbe ook, maarde geur blijft wel wat hangen in de pamper.

Isa een tandje al. tof dat je een leuke vakantie had. bij bverhuizen komt er veel te kijken he. :roll:

we hebben ook een huisje gekocht :P :P echt mijn gedacht en het is de straat achter ons.

ga wat werken hier het heeft dringend een kuisbeurt nodig.

groetjes

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 10 sep 2005, 10:56

ben net naar die stockverkoop geweest en zweet me een ongeluk, zo klein dat dat daar is en volk! Allemaal mama's :lol:
Tip: neem ofwel geen baby mee ofwel de papa die met baby buiten blijft.
Het zijn dus echt kleren van vorige winter, dus véél goedkoper dan de winkelprijs maar niks in kleine maten, eerder voor peuters.
Ik heb enkel een gilet, een pull in maat 74 en een fleece muts.
Dus nu is het nog niet echt voor ons maar eens volgend jaar is dat daar wel interessant vind ik, mij kan dat niet schelen van welke collectie dat is.

Mei mama in de Libelle van deze week zit een boekje bij waarmee je korting kan hebben bij verschillende bungalowparken, ik ga dat boekje ook houden want het is geldig tot in februari en we zouden mogelijk ook eens gaan vandewinter.

Eva heeft een goede nacht gehad, echter na een moeilijke avond. Van de hele dag bijna niet geslapen, lastig omdat ze niet kon ademen, haar ogen lopen, ze is gaan slapen rond 22u en om 23u was ze alweer aan het wenen ikdacht dat begint goed maar nadien was het gedaan.
Moet zeggen :oops: :oops: we hadden haar wel een suppo gegeven zodat ze goed zou slapen :oops:
Ik heb nu van die eucalyptus suppos en sebiet zal der eentje gebruikt worden zie!

Ja Luna ik dacht ook dat je overdag naar de les ging!

In den beiaard staat op de voorpagina ook zo een wreed verhaal over een hondje, ocharme dat beest...

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 10 sep 2005, 10:59

oh marina een huis :shock: allé jong leg eens uit! Is er daar dan een tuin aan? En de straat achter u, ge kunt te voet verhuizen :lol:

Een woensdag gaat voor mij niet, dan is didier thuis en we gaan de keuken verven nu woensdag denk ik.

Sharon als we afspreken kom jij dan ook?
Mag niet vergeten Elske te verwittigen!

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 10 sep 2005, 11:09

Een woensdagnamiddag gaat voor mij ook niet hoor.
Dan heeft Joran al naar school geweest, en is hij meestal nogal moe .
Dus liever geen woensdag. De 15den zou voor mij denk ek ook wel passen. Of 't zou moeten zijn dat er nog iets tussen komt.
Ik hoor het nog wel hé.

Groetjes.

Gast

Bericht door Gast » 10 sep 2005, 11:23

Marina, PROFICIAT!!! Wanneer kunnen jullie erin?
Isake ook een verhuis voor de boeg, niemand is hier ooit alleen hé :lol:

Jaja, doe ook overdag studies, beginnen de 16de. Dit jaar is het opvoedkundige wetenschappen & nederlands & luister en observatiestages & zelf les geven (verhaal) zowel in kleuter als lager onderwijs. het 2de jaar splits je dan naar LO en KO
Maar deed verleden jaar al avondles en aangezien die groep zo tof is, de leraar idem en ik het eerder een ontspanning is heb ik me ook voor de avondles terug ingeschreven. Verleden jaar photoshop gans jaar, dit jaar multimedia. Zo blijf ik op de hoogte hoe ik moet omgaan met de digitalisatie van vanalles. Studeren daarvoor hoeft niet. :wink:

Ellentje, die ecalyptus suppo's die ruiken idd lang na hoor ... Maar Noa had daar een allgische reactie op, heb die maar 1 keer gebruikt.

De vakantie & trouwfeest: Heerlijk behalve de reis naar Zwitserland. Met Ugo viel dat best mee maar Noa die kon echt niet zolang stil zitten. Hebben dus wel elk uur ne stop gemaakt! :roll: Zette de ene zijn keel niet open dan begon d eandere wel ter afwisseling. Gelukkig hebben we de rit gedaan met overnachting in YHA Luxemburg (was nodig)
De trouw was heel leuk, niet zo stijf gedoe. Vriendin heeft geen familie meer dus veelal vrienden. Was een 80 man in een kapelletje van een kasteel/burcht. Met veel muziek, alpenhoorn vooral, leuke priest, geen ellenlange preken, leuke verhaaltjes maar heb er maar d e1/2 van verstaan. Bij het buitenkomen gooiden de kindjes (ook Noa) met rozenblaadjes naar het bruidspaar. Het weer was ons goed gezind, aperitief in de binnenplaats van de burcht. Iemand die ons hofdansen leerde, zeker een uur. dan het wegwerpen van het bruidsboeket (ben er niet gaan tussenstaan om te vangen :wink:), nadien lieten we ballonnen omhoog waar er kaartjes aanhingen waar we elk wensen voor het bruidspaar konden opschrijven (wie deze vindt gelieve terug te sturen naar bruidspaar) terwijl allemaal muziek. Op het einde gingen zij dan op een moto naar een andere berg waar de trouwfeest was en waar we hebben overnacht. Gewoon super. Trouwfeest ook poppenkast, kinderen hadden ook vanalles voorbereid. Goed geslapen. Feest was met een 50tig tal. 's Morgends allemaal tesamen brucnch met overige brood, fruit, koekjes, eieren. tegen de middag was het afgelopen en zijn wij nog naar Zurich bij een vriendin van me gegaan.
Maandag vertrok vriendin op huwelijksreis en wij dus gebleven tot donderdag (naar Luxemburg voor overnachting), vrijdag terug thuis.
Oef, voldoende??? :lol
Hierbij 2 websites:
http://www.schlosskyburg.ch/rundgang/index.html
http://www.rosenberg-wila.ch/

Noa heeft leren trampoline springen en zalig dat ze dat vind.
Maar volgend jaar toch hopelijk nog eens Griekenland (veel minder duur dan zwitserland :roll: ) Hopelijk lukt het ons financieel! Ben verzot op Griekenland, de rustigere eilanden tegen Turkije. Ugo kan dan nog gratis mee. gaan deze keer wel iets huren ipv hotel, komt anders te duur uit.

Noa terug van zwemles, gaan iest eten en straks naar bib.

Liefs, daaaaaaag

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 10 sep 2005, 11:57

Ja ik zie ook al uit naar ons reisje volgend jaar. Eindelijk zon en mooi weer. Wat het word dat weten we nog niet. Eerst dachten we aan Gran Canaria, maar dat is nogal duur. Spanje ligt nog in de optie maar dan eerder volledig het zuiden. En anders terug turkije hé. Ik ga wel graag naar Turkije en ik vind met Amy is dat wel tof. De hele dag in het zwembad, eten en drinken zoveel je wil. We zien nog wel.

Wij gaan waarschijnlijk morgennamiddag naar die stockverkoop. Dat is meestal alleen de vrouwen (ik, mijn ma en mijn schoonzus) de kindjes blijven dat bij opa en bij de papa.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 10 sep 2005, 13:35

Ik ben net terug van de winkel waar ik werk...druk druk druk..en we kregen al ons gerief bijna niet in de auto :shock: Mijn zus was mee om de boodschappen voor bij mijn vader te doen, de maxi-cosi die veel plaats inneemt en we hadden zo een radiatorke gekocht voor deze winter op de kamer...anders zal Seppe kou lijden vrees is...
Luna, zo plezant die trouw!! En Griekenland..daar zou ik ook graag nog eens naartoe gaan. Als kind ben ik eens voor een maand naar Naxos (Griekenland) geweest omdat mijn neefje daar gedoopt werd. Mijn tante was getrouwd met een Griek en ze kon geen kinderen krijgen en hij wou enkel een Grieks kindje adopteren..ze zijn ondertussen al gescheiden...het was maar ne louche vent hoor!! Hij heeft een restaurant en af en toe valt de politie daar binnen om naar wapens en drugs te zoeken :shock: :x
Studeren...zou ik ook eigenlijk ooit nog eens willen doen...maar ja, tijd en dan mijn werk...niet te combineren he?!
Ik ga die suppo's ook eens gaan halen...waarschijnlijk zijn ze minder 'schadelijk' dan de gewone..??
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 10 sep 2005, 13:36

Voor mij blijft het nog steeds hetzelfde wanneer we afspreken...
Is het de 15e dan?? Of zijn jullie er nog niet uit?? En waar?? En wat brengen we mee?? Veel vragen en ...???? antwoorden..??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 10 sep 2005, 14:14

Ha ja de 15e dan zeker? En is het dan hier?

Die suppos, ze zouden daar beter opschrijven dat ge die moet uit de verpakking halen met een handschoen :? de geur hangt nog in mijn hand :? Ze rieken wel heel straf al zie ik het verband poep-neus niet goed :lol:

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 10 sep 2005, 14:27

Dat huis heeft een grote koer maar nog geen tuin die kunnen we er bijkopen van de buurvrouw maar daar moeten we dan wel eerst de prijs van weten. het huis heeft drie slaapkamers en een mooie grote badkamer een veranda en een mooie :lol: eiken keuken. We mogen er in rond de kerstperiode en ga daardoor mijn kerstboom niet kunnen zetten :cry: ik hou zo van de kerstsfeer.

Dat van de woensdag was maar een idee. mij maakt het niet uit wanneer we afspreken. Jullie mogen langs hier ook komen als jullie willen.

Rune slaapt ,hij staat op u nu om te eten van bij de onthaalmoeder en hij heeft blijkbaar sinds deze week weer behoefte aan zijn slaap overdag.

Bij mijn oapotheek mogen ze die suppo's niet meer verkopen maar zal er langs jullie kanten omkomen als ik ze nodig heb.

Mij kuis is gedaan :P .

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 10 sep 2005, 14:36

oei marina waarom mogen ze die suppos daar niet meer verkopen? :shock:
De KA zei nochtans dat die vrij verkrijgbaar zijn?

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 10 sep 2005, 18:28

Ellentje schreef:oei marina waarom mogen ze die suppos daar niet meer verkopen? :shock:
De KA zei nochtans dat die vrij verkrijgbaar zijn?
In die groene suppo's hebt ge twee soorten hé.
De één soort kan je vrij verkrijgen, en de andere soort enkel op medisch voorschrift, omdat die iets zwaarder zijn blijkbaar.

Groetjes.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 10 sep 2005, 21:47

Hey ,

't Kan zijn dat we één dezer dagen nog eentje bij hebben in de bende van zottegem-mama's.
Patricia, is iemand die ik ken via een andere site, maar eigenlijk ook nog nooit persoonlijk heb ontmoet. Zij woont in Zottegem, maar kent er nog bijna niemand omdat ze er nog niet zo lang woont.
Ik heb haar van ons kliekje verteld, en ze zal misschien van de week es komen kijken.
Zou leuk zijn als ze hier in de groep enkele mensen leert kennen uit de streek.

Groetjes;

Vanessa.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 10 sep 2005, 22:27

Ha dat is tof! Hoe meer zielen hoe meer vreugd 8)

Amai zo een onweer hé seg, onze hond heeft zich gelukkig kalm gehouden want meestal blaft ze op donder, maar nu lag eva te slapen dus was het niet de moment om te blaffen, misschien heeft ze dat ook gesnapt :lol:

Eva haar snotvalling is al véél beter, maar ik doe dan ook veel om haar te helpen, spuiten met physiomer, druppels nesivine, die eucalyptus suppo, en nu de befaamde ajuin op haar kamer, die helpt toch ook fameus!

Seg Marina als ge uwe kerstboom nie kunt zetten dan moet je een krans hangen aan de deur, met de verhuis passeer je toch veel je voordeur, dan heb je elke keer wat kerstsfeer :lol:

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 10 sep 2005, 22:38

oef, onweer voorbij :? brrrrrr, ben der nie te zot van, kon er vroeger beter tegen :roll:

Wij gingen met Laura toch niet te lang in het water hoor, omdat ze nog nie zoveel beweegt kreeg ze vlug kou he, als ik zag dat ze begon te rillen dan gingen we naar het broebelbad omdat da 37 graden was, in een gewoon zwembad is da water nie zo warm he!!!
Kan eigenlijk nie echt zeggen hoelang we in het water zaten!

Laura heeft de vorige nacht nie zo best geslapen, ocharme haar mondje!!!
Ben vandaag om Teejel geweest!
Die bijsluiter das toch iets raar ze, staat daarop dat je het nie mag inslikken maar hoe leg je da aan een baby uit dat ze da nie mogen inslikken :roll:
Ik hoop dat da haar pijn toch wa verzacht!
Ze is in haar park in slaap gevallen en ze ligt er nu nog in , anders ligt ze al in haar bedje, ik hoop dat ze straks terug onmiddelijk slaapt als we ze boven leggen!
Hopelijk een goeie nacht nu want ze was vandaag wel moe hoor!

Marina , profitiat met de koop he meiske!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 10 sep 2005, 22:46

Wij gaan met Noa zwemmen sinds ze 4 maanden is , via den Bond. (watergewenning). Maar dat is altijd in een warmer badje (moet zeker 32° zijn) en die lesjes waren maar 30 minuten maximum omwille van afkoeling enz.

De eerste sessie dat Noa andere juf heeft en in groter bad zit. Vandaag begon ze te wenen en maakte heel erg duidelijk dat ze terug naar dat kleine bad wou WANT dat grote was haar veel te koud :roll:

Tegen begin Oktober val ik in met Ugo, papa met Noa in 't koude bad :wink: : en ik met Ugo in het warmere badje :lol:

Slaapwel allemaal, onweer is hier voorbij.
Daaag

Gast

Bericht door Gast » 10 sep 2005, 22:58

'k Ben aan het foefelen met die banners ...

Gast

Bericht door Gast » 10 sep 2005, 23:02

Wou Ugo zijn gewicht & lengte veranderen, da's gelukt op de andere site maar hier goed zetten (heb nochthans gekopieerd en hier geplakt) Lukt niet ... enfin, da's dan voor binnenkort.
Hij is nu een 64 cm en weegt 6kg 230, vandaag 16 weken "oud". Elke zaterdag wanneer ik naar Midsummer Murders kijk denk ik terug aan de weeën die begonnen, was nu naar ziekenhuis aan het bellen, om 00.00 juist de deur uit (nieuws op radio) gek he hoe je daar zolang aan gebonden blijft. Bij Noa is dat pas beginnen verwateren na een jaar. Toen ze verjaarde had ik dat heel erh! Ik beleefde die dag helemaal opnieuw en zij lag toen zalig te maffen, dan pinkt ge zo een traantje weg hoor ... :roll:


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”