Zijn er hier van Gent?

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 18 nov 2005, 11:27

Goh veel te lang geleden maar tis hier druk geweest en nog steeds trouwens, de eerste echte zieken zijn tevoorschijn gekomen waaronder ikerbij((((( ik heb een keelontsteking met vreselijke oorpijn erbij pffff. Nu is Jean ook begonnen met ziek te worden dus ja tloopt goed door .
Maar der is wel 1 positief nieuws, sacha kreeg vorige week 2 tandjes))))))onderaan. Hij was wel goed verkouden (nog steeds eigenijk) en had een beetje verhoging))))

Voor den date, ik kan de woensdag altijd vanaf 14.30 ongeveer want Geneviève gaat eerst naar de logo van 12.40 tot 13.40 in de St-Lievenspoorten dan komen wij snel naar huis met de tram (ja ik kan niet rijden he LOL)
Nu zeg maar wanneer je kan en anders mag je gersut tot bij mij komen hoor als het veel te koud is om ergens naartoe te gaan))))

Allee zie maar he
Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 19 nov 2005, 12:57

hallo fanny,

tja, ook hier is het werken, werken, werken. ben gisteravond pas thuisgekomen van een 3daagse cursus kinderreanimatie. heel boeiend, maar druk en vermoeiend. vandaag een dagje thuis. ik heb in een reklamebladje gelezen dat je dit weekend als gentenaar gratis naar het circus aan de watersportbaan mag. ik ga maar eens gaan deze namiddag, want morgen gaan we naaar de sinterklaas. amai, het zal tellen.

ons meisjes hebben allebei rotavirus, dus ik denk dat we die date best nog even uitstellen, ik wil jouw kindjes niet ziekmaken, rotavirus is erg besmettelijk, meestal vrij onschuldig, maar best vervelend en voor babies soms gevaarlijk. schattig zeg, die eerste tandjes. annelies heeft tot een paar weken geleden ook met 2 tandjes vrede moeten nemen, maar nu heeft ze er inmiddels 6, dus 4 tegelijk.

tot binnenkort
isabel

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 06 dec 2005, 12:14

Goh hier ook weer druk ((((
Sacha heeft bronchitis(((( en dus mag ik van de dokter niet buiten amaaj.
Maar wat ik anders kan voorstellen is eventueel eens in de kerstvakantie af te spreken??? De eerste week is Jean thuis maar de tweede week ben ik met de kids alleen, alleee Jean heeft geen verlof meer))))
Dus misschien een leuk idee????

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 06 dec 2005, 23:05

dat is een goed idee zie. ik moet werken op 2januari en 4januari, dus 3 of 5/1 zou ideaal zijn, want ook mijn venteke zijn verlof zit er dan op.

we zullen best in de namiddag afspreken, dan heb ik in de voormiddag wat kunnen uitslapen, voor het geval het druk geweest is op spoed s nachts. en we zullen er best op voorhand geen uur opplakken, maar zien als de slaperkes wakker zijn in de namiddag. dat is meestal zo rond 15h.

kom jij naar bij ons? dan kan ik je tonen hoe we al gebricoleerd hebben. of heb je't liever omgekeerd? wij bij u? ge zegt maar, he.

hier zijn de meisjes eindelijk wat verlost van hun snot; we zullen wel zien tot hoe lang het duurt...zo aandoenlijk he, die kleine bollekes zo ziek. ik heb altijd zo'n compassie.
en heeft de sint ook bij jullie zijn intrede gedaan? hier was het een groot succes, hoor.

allee, ik ga hier nog wat patienten zien.
groeten,
isabel
Afbeelding
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 07 dec 2005, 14:18

Wel das goed ik hou de 3de en de 5de vrij)))) zodat we dan nog kiezen wanneer dat het beste is he.
Ik zal eens tot bij jou komen als dat niet geeft want je maakte me steeds nieuwsgierig over je huis))))

Maar we spreken nog af he ))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 dec 2005, 23:25

Ik kom even binnenvallen in jullie Gentse onderonsje.. Isamama, ik heb je een pm gestuurd die je nog niet gelezen hebt.. En je bent ondertussen al een paar keer hier geweest, dus ik veronderstel dat dat nog niet gezien hebt.. Dus nu weet je het :D .. En sorry voor het storen :oops: ..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 12 dec 2005, 10:46

fanny, ikheb gezien dat ik er voor de 3dein de namiddag op sta om naar de K en G te gaan, het zal dus voor de 5de zijn.

groetne

isabel
Afbeelding
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 12 dec 2005, 17:59

Ik hou de 5de dan zeker vast)))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 12 dec 2005, 18:00

Oh ja nog iets heb net bij uw vraag naar de heupdrager iets bijgezet en ben er héél erg geïnteresseerd in in wat ik heb gezien))))
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 30 dec 2005, 11:00

Isabel

Ben je de 5de nog vrij? Ik moet enkel in de voormiddag thuisblijven voor Geneviève zij moet naar de logo en ze komen haar terugbrengen tegen 11u; In de middag ben ik nog vrij)))
Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 30 dec 2005, 15:00

jaja, ik houd het vrij. mijn schoonzus, die nu nog op skivakantie is, wil die week ook eens een paar dagen ons florien bij haar op bezoek hebben, maar die ga ik proberen op andere dagen te leggen. groetjes, en geniet maar van je kindjes en van de sneeuw
Afbeelding
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 05 jan 2006, 09:44

Isa

Ik laat je weten dat alleen Sacha en Dorothée bij mij zijn. geneviève werd snel nog uitgenodigt bij een vriendinnetje. Ik ben anders vrij, moest het gaan zeg eens om hoe laat ik bij je langskom als het nog gaat he))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 05 jan 2006, 10:41

de meisjes zijn in de voormiddag bij de onthaalmoeder. straks ga ik ze halen en dan doen ze een dutje; hoe lang dat duurt, dat is onvoorspelbaar natuurlijk, maar kom anders als sacha ook zijn middagdutje gedaan heeft, ik zie wel wanneer het is. niets is zo moeilijk als een afspraak te maken als je rekening moet houden met kleine kinderen. een uur er op plakken, tja dat lukt toch nooit.

tot straks
Afbeelding
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 05 jan 2006, 11:06

Sacha wordt wakker tss.15 en 15u30 ik zie dan wel wanneer hij wakker is en dan komen we eens af
Tot straks dan he
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 16 jan 2006, 09:08

Hallo Isabel

Ik vond het héééél leuk om je eens te ontmoeten))) Twas reuzegezellig hoor. Bedankt ook dat ik meemocht met je om boodschappen. Ik ben natuurlijk vergeten je door te geven dat ik dit zeker nog eens wil doen met je. Ik heb een kennis die me aangeboden heeft om juwelen te gaan maken en ze zou graag hebben dat ik dan eens op een avond bij haar thuiskom om die te showen aan haar vriendenkring om ze te verkopen. Tis dus druk vandaar dat ik het vergeten ben om je te verwittigen((((

Hoe gaat het met je ogen , ben je nu donderdag geopereerd??? Ik wilde je niet storen omdat ik niet wist of het doorging of niet/ kzou anders eens tot aan de deur geweest zijn om te komen luisteren maar ik wist niet of je wel kon vandaar dus. In ieder geval hoop ik tot binnenkort dan eens he))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 16 jan 2006, 11:18

hola, hola, je berichtje is mij niet direct duidelijk. heb je het te druk vandaag met juweeltjes maken om te gaan boodschappen doen? ik wou je via deze weg, verdorie ik zal best eens je telefoonnummer noteren, laten weten dat annelien nog steevast aan het slapen is, vandaar dat ik nog niet aan je deur stond... ze is doodop want in het weekend bij de grootouders geweest die het niet zo nauw nemen met gaan slapen...

kijk, mijn nummer is 222.14.03, ik vrees dat voor de middag naar de colrut gaan er niet meer zal in zitten, want ze slaapt dus nog en straks is het etenstijd. deze namiddag kan nog, als dan ook sacha zijn dutje gedaan heeft, of zo. laat maar iets weten. liefst per telefoon, want ik ben hier niet altijd boven bij de pc.

mijn ogen worden op 21 februari terug geopereerd, dus heb ik nog wel even tijd om de kat uit de boom te kijken...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 16 jan 2006, 11:36

hier denken we erover om weer naar gent te verhuizen.Mijn ventje is van gent,he!Ik heb daar ongeveer een jaar gewoond,en net voor ik moest bevallen zijn we weer naar limburg verhuisd.

Maar er zijn dus weer plannen,al zijn ze nog niet erg concreet.Het enige wat me wat tegenzit,is dat mijn ventje in de stad wil wonen.(wij woonde vroeger op de keizerkarel).

alles zal afhangen hoe de reorganisatie op mijn werk verloopt(daarover later meer)

groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 16 jan 2006, 11:40

dag sterretje,

welcome back, zou ik zo zeggen, het is hier al bij al zo slecht nog niet. wij, tis te zeggen, fanny en ik wonen in de buurt van het UZ, wonen slechts enkele huizen van mekaar vandaan.
in de stad wonen is zo een ramp nog niet. al moet ik zeggen wel content te zijn een tuintje te hebben.

laat maar iets weten als we moeten immobilien folderkes sparen en opsturen of je huizenjacht organiseren...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 16 jan 2006, 18:22

lol,thx :)

bwa,ik zou ook liever aan de rand wonen,een beetje buiten de drukte,he.
Maar langs de andere kant,als we iets zouden vinden met een klein tuintje,is het me ook goed.
Op de keizerkarel woonde we een beetje te klein,allez,voor ons 2 was dat ok,maar als tjorven er dan was,zou het krap zijn.
Nu zijn we vollop op zoek naar een gebouw waar ik mijn activiteiten kan beginnen,want de reorganisatie op mijn werk is dus rond van vandaag...En aangezien ik het er niet mee eens ben,heb ik besloten op op mezelf te beginnen.Het heeft nog wel effe tijd,hoor,maar er zoveel werk dat ik er nu wel mee moet beginnen.

Waarschijnlijk kan je me binnen dit en het jaar een stadsgenootje noemen :)
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 17 jan 2006, 13:42

ja, de groene, rustige rand rond gent, zeeeer interessant, maar verdomd duur ook. helaas, anders zou ik ook daar gaan wonen. ach ja, we zien nog wel, wie weet komen de verhuiskriebels over eenpaar jaar wel terug en ga ik ook de periferie opzoeken.

heb je 3 kindjes?

ik heb 2 meisjes, van 3.5 en van 1j
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 26 jan 2006, 09:33

Hallo

beetje laat maar ben alles hier es wa aan het lezen

Hihi ik ben altijd op controle geweest bij dr De ketelaere Ze vertelde me ook dat ze in het UZ nog gewerkt heeft Hele toffe madam vond ik Van het UZ ken ik eigenlijk maar weinig althans op de kraamafdeling
grtz yalenka

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 26 jan 2006, 12:01

Yalenka

Van mijn tweede meisje ben ik bij Dr Deketelaere nog bevallen. Maar net erna was ze zwanger en is ze inderdaad verandert van ziekenhuis ik dacht toen in Deinze. Vond het vreselijk jammer want twas een zeer goede))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 26 jan 2006, 12:33

Ja idd ze werkt nog steeds in Deinze daar waar ik bevallen ben hihi. Tis een super mens

Toen ik beviel van de 2de was ze net zelf in zwangerschapsverlof
Van de eerste was ze op vakantie

En van de derde kon ze het eindelijk meemaken en toen was ze bijna te laat want silke haar hoofdje was al geboren toen ze in de verloskamer toekwam hihi
grtz yalenka

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 13 feb 2006, 09:07

Isabel

Hie gaat het bij jullie, Hier is het alweer druk en heeft sacha de buikgriep pffff, sinds gisteren amaaj, ik heb dat nog niet meegemaakt met een baby dus twas efkes ale hens aan dek, Sacha gaf over op mij papa mocht overnemen en ik mocht mij verkleden om dan te zien dat hij droog was!!!! Hij kon goed mikken blijkbaar. Hij is nu loom hij heeft gisteren alles uitgebraakt dus niks gegeten maar wonder boven wonder heeft hij heel de nacht geslapen. Hij kreeg nu zijn melk (voor de eerste maal aan het proberen ) en hij houd het binne, ik hoop dat het vandaag rustig blijft we zien wel.

Voor de rest heb ik véél mensen die de juwelen prachtig vinden en heb een demo in de maand mei voor een kennis van ons dus.....maken is de boodschap, ik slaap er zo slecht van haha. Wil alles doen en proberen. Het huishouden ligt daardoor in de knoop maar allee we zullen dat dan wel eens tussendoor doen he hihi.

En bij jullie ook druk? Denk dat je al veel dagen hebt gewerkt ook he want zag je auto niet zoveel vandaar))))) Allee ik hoop dat de ziektekiemen niet bij jullie zijn aangekomen he.
Tot binnekort eens he

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 13 feb 2006, 09:08

Yalenka schreef:Ja idd ze werkt nog steeds in Deinze daar waar ik bevallen ben hihi. Tis een super mens

Toen ik beviel van de 2de was ze net zelf in zwangerschapsverlof
Van de eerste was ze op vakantie

En van de derde kon ze het eindelijk meemaken en toen was ze bijna te laat want silke haar hoofdje was al geboren toen ze in de verloskamer toekwam hihi
Allee twas dus een snelle bevalling)))) Ik had haar voor de tweede en kmoet zeggen dat Dorothée goed aan het duwen was en ze was zo op haar gemak dat ik boos werd omdat ze zolang bezig was haar voor te bereiden, maar...allees is zeeeeeer goed verlopen hoor))))
Tis een hele lieve echt waar. Jammer dat ze toen wegging want anderszou ik zeker bij haar zijn gebleven))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 13 feb 2006, 09:23

Hier geen snelle bevallingen alleen steeds 5 weken te vroeg van de jongens daardoor dat ze er niet bij kon zijn helaas

Ja vind ze echt een rustige en ook nadien komt ze heel geintresseerd over enzo
grtz yalenka

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 27 feb 2006, 21:25

hallo dames,

hier ben ik nog een keer. jaja, pff, we hebben ook ons deel gehad. eerst annelien in het ziekenhuis met rotavirus, dan florien net hetzelfde, of wat dacht je. die moest wel niet opgenomen worden.
dan een bronchitis bij annelien, dan ik terug geopereerd aan mijn ogen.

fijn, fijn, ik zie de wereld nu perfect, zonder bril of lenzen om niemendal. echt heel iets anders.

vandaar fanny, dat we weeral lang niet meer samen op zwier geweest zijn naar de winkel. en het zal er deze week en volgende week ook niet van komen, want donderdag vertrekken we gaan skien. florien gaaat voor het eerst mee. zal wat worden...de tweede helft van maart, als we terug zijn, dan moet ik quasi heel de rest van de maand 1/2 werken. dat zal zweten worden, maar dat is dan de prijs die je betaalt als je op reis gaat he.
:?

ik hoop dat bij jou de vieze kiemen ook buitengekuist zijn, en yalenka, voor jou en je kindjes ook natuurlijk, een vlotte, virusloze krokusvakantie.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 feb 2006, 22:59

hier gaat het goed met de kids

alleen met mij niet zo

ik heb zaterdag nacht een zwaar verkeersongeluk gehad

gelukkig niet erg gekwets met veel kneuzingen, en heel pijnlijke nek en blauw oog, lichte hersenschudding

nix leuks aan dus

maar soit we hebben veel geluk gehad

veel plezier op skivakantie en hopelijk zijn ook de ziektekiemen bij jullie de deur uit
grtz yalenka

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 28 feb 2006, 09:13

O hier ook een drukte van jewelste((((
Na ons telefoontje toch de dokter gebeld en ja hoor na een dag te wachten achter de resultaten kregen we dus te horen dat het rota was((((
Hij heeft er 11 dagen last van gehad ,enkel in het begin overgeven en diaree e daarna alleen nog diaree; Hij heeft me doen zweten bij de was, ben nog steeds bezig met de rest weg te werken amaaj wat 5 mensen vuil kunnen maken en kheb dan nog geen droger dus...alles ophangen in de keuken pffff, kga blij zijn dat het warmer end roger wordt kan ik alles terug buiten hangen hoor!!!!
We mochten hem wel thuishouden mits hem goed na te kijken elke keer weer én véél drinken geven. Ik heb uit pure wanhoop andere drankjes beginnen geven want van zijn melk gaf hij over, op den duur raad gekregen van vrienden om soja melk te geven, kon hij héél erg goed verdragen maar dan toch naar de apotheek geweest en daar de raad gekregen om HN25 te geven en wonder boven wonder tging beter)))))
Nu is hij er dus vanaf en...niemand anders van het gezin heeft er last van gehad oefffffff;
Nu is het vakantie en pffff met dat weer amaaj ze(((( We gaan deze middag met een vriendin naar de cinema naar Narnia gaan kijken (ja samen met Sacha ben beneiuwd , kan die nu niet alleen thuis laten he LOL)
En ook druk met de juwelen)))) kheb al 2 demo's en een derd komt er ook aan maar wanneer weet ik niet, ik weet dat ik tegen mei klaar moet zijn met een hele verzameling ben beneiuwd)))))))

Zeg en gaan skiën leuk zeg geniet er maar van hoor)))) en zoals je zegt je zal ook wel weten waarom je werkt he LOL. Maar geniet er maar van hoor) Tzal eens deugd doen; enne we spreken nog wel eens afhoor. Ik ben met Jean vorig weekend gaan shoppen en wtas nodig maar...druk zeg amaaj en jean werd gek ik had gespaard voor de BUMBA muts van het Laatste nieuws en ik mocht erom gaan in de Brantano. Ik erom geweest en die past perfect bij Sacha haha, en ja hoor na een uur te gaan shoppen in het grootwarenhuis; weg foetsie((((( Meneer was ermee aan het spelen en erin eruit erin eruit en ja hoor ineens weg. Ik gebeld maandag en tja die isweg he, een eerlijke vinder is blijkbaar zeldzaam geworden en het kind die hem nu geeft zal dolgelukkig zijn.
Ik zal er dus nog eens moeten kopen als die uit gaat komen maar tzal pas mei zijn dacht ik((((((

Allee ga nog wat verder doen met de kids
Isa goede vakantie geniet ervan en anders spreken we dan eens af in april he ))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 28 feb 2006, 09:15

ik heb zaterdag nacht een zwaar verkeersongeluk gehad

gelukkig niet erg gekwets met veel kneuzingen, en heel pijnlijke nek en blauw oog, lichte hersenschudding



Amaaj zeg en hoe voel je je nu? Was je alleen op de baan en was het de fout van de andere wagen, goh dat moet schrikken zijn zeg(((((
Verzorg je maar goed of...laat je maar eens goed verzorgen en hou je goed hoor

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”