terug natte broeken

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
terug natte broeken

Bericht door Dagmar » 16 nov 2005, 20:09

Gisteren heeft Mila weer in haar broek gedaan.. Vandaag maar liefst drie keer!!!! Het probleem is dat ze tegenwoordig zo hard speelt dat ze niet meer op tijd op het toilet geraakt.. Ik moet haar echt dwingen van te gaan en haar echt op het toilet zetten, anders gaat ze niet en is haar broek nat.. En als ze dan zit, dan merk je wel dat het echt wel nodig was.. Ik hoop dat dit maar een tijdelijke terugval is, want die extra broeken in de was is ook niet zo leuk..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 27 dec 2005, 15:20

Ik ken dat. Onze Jorden heeft ook even een terugval gehad. Hij heeft een week à 2 weken elke keer wat pipi in zijn broek laten lopen. Ook zoals Mila soms hevig aan het spelen of gewoon niet willen gaan en wachten, wachten, wachten, tot hij het niet meer kon houden.
Hij riep dan: "mama, pipi doen." En hij liep naar zijn potje, maar zijn broek en onderbroek was telkens nat.
Ik heb elke keer tegen hem gezegd: "Jorden, we gaan nu pipi doen." En dat was vaak tegen zijn zin. Hij zat op zijn potje en deed géén pipi. Een half uur later was het in de broek.
Ik ben dan na 1,5 week eens heel kwaad geworden en hem laten rondlopen in zijn natte broek, want hij zei doodleuk dat hij toch een andere broek aankreeg. Dat was dus deze keer niet zo. Ook ben ik terug beginnen werken met een beloning. Als hij pipi had gedaan op het potje zonder dat zijn broek nat was, kreeg hij een snoepje. Dat heeft allemaal geholpen en het probleem was terug opgelost. Ik vind het alleen spijtig dat ik kwaad ben moeten worden om hem terug op het goede pad te zetten.
Je Mila is dus niet de enige Dagmar.
Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Katia

Bericht door Katia » 27 dec 2005, 15:30

awel ge gaat het niet geloven...
Alec heeft dat ook een tijdje terug gehad!
Altijd maar in de broek doen, en niet 1 keer per dag he, maar 5 of 6 keer!
En niet alleen pipi, maar ook kaka, allez ja, echt niet te doen!
En dat was elke dag dat hij dat had!
Nu begint het stilaan terug te beteren... hopen dat dat zo blijft he :wink:

het zal de leeftijd wel zijn :lol::lol::lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 28 dec 2005, 09:30

Hier is het nog altijd soms het geval.. Het beloningssysteem werkt meestal, als haar broek droog was als ze naar het toilet ging, kreeg ze een sticker.. Vervolgens per halve dag en nu per dag.. Ik probeer haar nu ook op de schooluren op 't toilet te zetten..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 14 jan 2006, 21:33

fabio plast ook sinds een weekje terug elke dag in zijn broek. en ik weet hoe het komt. ik ga altijd samen met een andere mama om fabio en haar zoontje naar school. de kindjes staan dan op een plankje aan de buggy. haar zoontje zei dat die moest plassen en ze zei dat hij moest wachten tot thuis, fabio deed dat na, ik zei hetzelfde maar die deed lekker in zijn broek. maar die andere mama zei dan tegen hem 'maar das niekske, da kan gebeuren'. ok, dat geeft niet, maar nu had fabio wel iets van 'ik mag in mijn broek plassen! ik kwam thuis en stopte hem in bad, hij had in de badkamer op de grond geplast en in zijn kamer ook! dit was dinsdag, de andere dagen tot deze morgen heeft hij in zijn broek geplast.
dus ben ik nu weer begonnen met zingen. dat is zijn beloning. telkens hij geplast heeft in de wc, zing ik een liedje dat mama blij is dat hij dat gedaan heeft. en hij zingt dan mee en is heel blij! tot nu toe geen natte broek meer, maar ik hoop nog niet teveel.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 jan 2006, 22:36

Hier is Mila al een paar dagen droog.. Ze wilt nu ook zonder pamper slapen, maar nu heb ik er haar toch maar ene aangedaan, want ze heeft vandaag enorm veel gedronken! :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 14 jan 2006, 22:39

en alles wat erin gaat, moet er weer uit hé! :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 09:57

maar dat veel drinken is geen probleem he dat is goed maar ze hebben mij altijd verteld na een bepaald uur neit meer te laten drinken zodat ze minder kans hebben op bedwateren. Was ook omdat ik zelf bedwaterde en we in begin eerst vanalles hebben uitgeprobeerd voor we het medisch gingen zoeken
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 15 jan 2006, 21:23

en vanaf welk uur is dat dan? fabio drinkt overdag genoeg, 's avonds nog een beetje melk en voor hij gaat slapen, laat ik hem eerst nog eens plassen. maar toch is die pamper nog 'gevuld' 's morgens. of zou het nog te vroeg zijn voor hem? hij is nog maar net droog.
ik heb ook al gehoord van andere mama's dat die hun kindje wakker maakten om te gaan plassen, maar ik denk dat fabio dan klaarwakker gaat zijn!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 22:10

ik dacht een uur of 6 of 7...maar ben niet zeker maar dan maakte mijn moede rme soms ook nog wakker maa rik ben een slaper die dan gemakkelijk weer in slaap valt.
Als je dan iemand wakker maakt die amper terug in slaap valt of heel vast slaapt dna heb je ook een probleem want ik zeg het bij mijn broer heeft het neit geholpen. Die sliep gewoon te vast
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 jan 2006, 08:57

Maar Mila gaat om 7 uur slapen, dus daarna kan ze al niet meer drinken.. Haar pampers zijn niet meer zo vol 's morgens, maar misschien is dat gewoon het eerste wat ze doet als ze wakker is? Ik moet ook altijd naar de wc als ik opsta.. We gaan het in ieder geval vrijdag eens proberen.. Moest er dan een nachtelijk ongelukje gebeuren, is het niet zo erg, dan moet ze de dag erna toch niet naar school en kan ze eventueel wat bijslapen.. En dan zetten we een potje op haar kamer, moest ze zelf wakker worden en moeten plassen..
Maar leggen jullie dan één of andere matrasbeschermer? Want ja, anders zit ze toch met een nat bed.. :?:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 16 jan 2006, 11:02

mijn moeder had een soort bescherming in bed liggen. een molton en daaronder een dik soort plastiek dat zorgde dat het nat neit doordrong en die molton die slorpte dan het vocht op.

Ik moet smorgens ook altijd eerst naar toilet en meestal snachts ook...maar drink heel veel
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”