Nieuw schooljaar!!!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49
Nieuw schooljaar!!!

Bericht door teacher » 21 aug 2005, 01:48

Met de aanloop naar het nieuwe schooljaar staat de kleuterleider weer klaar voor moesten er vragen zijn in verband met kleuters of 1ste en 2de leerjaar. Stel ze mij gerust en ik probeer u van antwoord te dienen.


Gebruikersavatar
brems25
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 13:10
Locatie:ergens tussen Diest en Aarschot

Bericht door brems25 » 26 aug 2005, 18:31

Awel, ik heb een vraagje voor jou . Tibo is nu 2 en mag dus volgend jaar, maar nog dit schooljaar naar school. Moeten we hem nu al inschrijven om na de paasvakantie te mogen gaan ? Wat raad je aan ? Hem voor de vakantie al enkele malen te laten gaan of niet? Alvast bedankt.
Lieve groetjes van Ilse,
mama van Tibo ( 25 augustus 2003 )

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 27 aug 2005, 01:42

je kan hem best zo snel mogelijk inschrijven want zomerklasjes zitten snel vol en het is inderdaad een goed idee om hem voor de vakantie af en toe eens te gaan laten wennen aan de nieuwe omgeving en te gaan kennismaken met juf en vriendjes.

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 28 aug 2005, 09:33

Hey Teacher,

Momenteel heb ik nog geen vragen. Misschien komen die wel tijdens het schooljaar. Jens wordt eind september 4 jaar en gaat dus naar de 2e kleuterklas (op zijn school heet dat de 1e leefgroep). Hij ziet het zeker zitten en zijn nieuwe boekentas werkt als extra motivatie.
Deze namiddag is het ' Ijsbrekersdag ', zoals de naam het zegt : om het ijs te breken. Een heel goed initiatief, vind ik. Anders is de 1e september veel te overweldigend voor de kleintjes. Een goede voorbereiding op de
'grote dag'.

Wie weet kom ik wel eens terug op deze topic met een vraag.

Alvast bedankt voor het idee.

Magali

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 aug 2005, 11:12

Dat is inderdaad wel interresant zo'n ijsbrekersdag, anders is het zo overweldigend voor de kinderen en zo emotioneel om adscheid te nemen.

Als je een vraag hebt je bent hier altijd welkom.

Groetjes glenn.


Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”