Kruipt met slaapzak uit spijlenbed!

Moderators:Welcome, Moderators

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15
Kruipt met slaapzak uit spijlenbed!

Bericht door Marijke » 18 sep 2007, 13:36

Naomi doet zoals gewoonlijk nog 's middags haar slaapje, maar ze was wat te koppig om te gaan slapen, nochtans was ze héél moe maar ze wou niet toegeven aan haar slaap, dus legde ik haar met slaapzak wakker in haar bedje en liet ik haar alleen zodat ze wat kon bekoelen van haar driftbui. Toen ik wegging hoorde ik plots een bonk en ze stond al in de gang :shock:

Die is dus met haar slaapzak over het spijlenbed gekropen dat al op de laagste stand staat en ze is op de vinyl gevallen, gelukkig deed ze zich geen pijn, maar een volgende keer kan ze misschien wel op haar nekje vallen en kan het veel ernstiger zijn :cry:

Iemand die een oplossing weet zodat ze niet meer uit haar bedje klimt?
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 18 sep 2007, 14:02

Jawadde da's precies ook geen simpele :lol:

Geen tips sorry. Hier heeft Maaike het verleden keer 1 keer gedaan en gelukkig tot nu toe niet meer.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 sep 2007, 14:42

Yana heeft dat ook eens gedaan: maar 1 keer en nooit meer. Die had een buil van hier tot in .....

Tips: een muggenet overhangen?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 18 sep 2007, 15:52

Mijn moeder heeft nog een foto van mij vroeger met inderdaad een groot net over mijn bedje omdat ik er ook altijd terug uitkwam. Kliertje dat ik was. :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 18 sep 2007, 17:34

Oei, das minder. Ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen.
Mss kan je zowiezo al een traphekje boven aan de trap maken, zodat als ze het nog eens deed, toch al niet van de trap naar beneden kan donderen?


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 18 sep 2007, 18:13

Het traphekje hebben we al een tijdje zowel voor beneden aan de trap én eentje boven. Ze zou zo zelf de trap opkruipen hoor! , afdalen laat ik haar nog niet doen, veel te gevaarlijk :)

Een muggennetje is misschien een oplossing, maar we zullen zien of ze het nog gaat doen, hopelijk blijft het bij die ene keer, ze had er gelukkig niets aan overgehouden wel serieus geschrokken van de val. Vandaag is ze nog uit de zetel gevallen en dat was veel pijnlijker :roll:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”