knibbel knabbel KNAP ... tut kapot gebeten !

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44
knibbel knabbel KNAP ... tut kapot gebeten !

Bericht door bioMam » 18 okt 2006, 15:06

Ik zei het net elders dat ik net een stel nieuwe tutjes (met de oude die nog rondslingerden erbij ineens) heb gestereliseerd zie want ons aapke begint tutters kapot te bijten :roll: en als hij zo doorgaat dan zal 't rap gedaan zijn want ik ben niet van plan om de 2 dagen naar da apotheek te lopen om 2 nieuwe tutten ... Hij heeft er nu op 2 dagen 2 kapotgebeten en als hij zo doorgaat dan krijgt hij gewoon geen tut meer - zeg ik nu tenminste :lol: maar de kans bestaat dat ik de apotheek haar hele vooraad tuttekes ineens ga opkopen in een ontredderde bui en om een poos toe te komen dan maar zenne ... 't Zal ne grote kookpot worden dan :lol: :P om die gebruiksklaar te krijgen ... of ik kan ze in shiften stereliseren, maar ja dan liever alles ineens.

Hebbenjullie kids ook al eens tutten kapotgekauwd? J deed dat ooit en ik heb het van een achternichtje wel eens gehoord maar nu R ermee beint heb ik zoiets van "wat doe ik er nu mee?" en vraag me af of er knabbel-bestedigere tutten (dan die van Avent en Bibi) bestaan ... Iemand tips ?
Afbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 18 okt 2006, 15:09

Troia bijt die van de kindjes bij ons mama kapot als ze er een te pakken krijgt (iets dat ze zelf niet heeft en mag is toch zo aantrekkelijk he) :roll:

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 18 okt 2006, 15:13

Mijn oudste heeft nooit getut.
Mijne tweeden heeft verschillende tuters kapot gebeten.
Zijn laaste tuten waren er van een grootwarenhuis,een huismerk.
Maar zus had er met stift op getekend dus was het direct gedaan met tutters.
Maar die bibi tuters beet hij ook altijd stuk,en ook zag ik soms dat het speeksel daar zo in zat,brrr,vond dat zo vies.
De jongste heeft ook tutjes gehad,die van difrax,maar na enkele weken had hij zijn duim ontdekt,dus had ik dat niet meer nodig.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 okt 2006, 15:39

Hier twee fervente tutters bij momenten. Ik heb Yana het verboden (en ze luistert, hoera :lol: ) om erin te bijten. Ik ben bang dat er eens een stuk plastiek in haar keel zou zitten dan.
Ze doet het dus niet en Milan, die doet het nog helemaal niet.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 18 okt 2006, 15:45

hier nooit kapot gebeten, wel plat gebeten
maar ze gingen toch redelijk lang mee
Afbeelding
Afbeelding


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 21 okt 2006, 11:43

Hier gaan de tutten ook lang mee.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 22 okt 2006, 16:58

sandy schreef:Ik heb Yana het verboden (en ze luistert, hoera :lol: ) om erin te bijten.
ik moet het regematig herhalen en ik merk dat dat wel helpt maar als ik niet oplet dan is hij toch weer aan 't "sjikken" à là Popeye ... tot hirtte geen gaten meer maar ik vrees dat er nog tutten gaan sneuvelen
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 04 nov 2006, 14:28

hier heeft tjorven(tot mijn grote tevredenheid)nooit getut,en arvid krijgt er ook geen(tenzij hij dat ECHT nodig heeft,natuurlijk)
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 05 nov 2006, 14:46

tja ik was van plan R er geen te geven maar ik ben na 4 maanden gekapituleerd (want het was echt wel een mannetje dat constant moest zuigen) maar ik ga me volgende eek toch eens een serie tutten aanschaffen van een merk dat beweerd ;) dat zij 'n extra sterke kauwbestendige soort hebben - ik hoop ze hier in 't dorp te vinden en anders bestel ik ze wel via internet. 'k Heb nu nl nog maar 1 tut over (en 2 oude vn een ander merk die eignelijk al te klein zijn en dus enkel als noodoplossing opzij liggen) maar ons knabbelmansje is er deze week nog eens ingeslaagd om op 1 dag maar liefst 3 tutten kapot te bijten :roll: :shock: :? dus ik moet echt gaan veranderen ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 nov 2006, 19:23

tutters die je niet kapot kunt bijten? Dat heb ik nog nooit gehoord. Ik hoop maar dat het waar is wat ze in de reclame zeggen!
Ben je dan wel zeker dat hij die tutters gebruikt om op te zuigen?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 06 nov 2006, 09:36

enfin ze zeggen dat ze sterker bestand zijn tegen bijtertjes ;) maar als de kids die zelfs nog kapot krijgen dan moet je ze maar een bijtspeeltje geven :roll: taat erbij - alsof mijn ventjke daarmee gedoiend gaat zijn ... Hij moet 't nu al een aantal dagen emt die ene tut stellen dus ik zeg 'm contant "niet kauwen hè want dit is onze laatste tut nu" en dan stopt hij wel effe maar ik betrap 'm er toch meermaals op nog hoor ... Tot hiertoe heeft ons tutteke het nog niet begeven - maar dat was nog een splinternieuw ... 't Zal niet lang meer duren.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”