stopcontacten

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg
stopcontacten

Bericht door Lena » 11 sep 2006, 14:29

Sam is geobsedeerd door stopcontacten, snoeren, stekkers... noem maar op :?
Als ik even durf niet te kijken, is hij al op weg naar een stekker op uit het stopcontact te trekken :evil:
Hij doet niets liever dan in mijn keukenkasten met de broodrooster en met mijn mixer te spelen. De stekkers steekt hij dan in de deurscharnieren en maakt er een bijpassend geluidje bij (alsof ze echt insteken)
Daarstraks had hij mijn verlengsnoer uitgetrokken en was ermee gaan lopen.
De ellende is, de benedenverdieping is één open ruimte. Ik kan dus geen deuren afsluiten om hem van de keuken of van de strijkplank weg te houden.
Ik heb zo bang dat dat eens verkeerd gaat aflopen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 11 sep 2006, 14:37

ik weet niet als het voor jou een oplossing is,maar wij hadden van die beveiligers in de stopcontacten zitten..natuurlijk geen optie als er iets IN die stopcontacten zit...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 11 sep 2006, 16:38

ik heb die beveiligingen niet nodig gehad
maar heb ze wel liggen voor het geval ons britt het nu nog gaat proberen hé

'k zou daar toch eens achter gaan hoor :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 11 sep 2006, 16:39

wij hebben van die stopcontactbeschermers die je er enkel met een sleuteltje iuit kan halen maar ik geloof dat er ook zijn die je kan laten zitten en die je moet draaien om je stekker in te steken - al heb ik eens van iemand gehoord dat die er door haar kindje makkelijker uit konden worden geprutst :s en daarom heb ik er van die andere (enkel voor de vrije stopcontacten) en om ruimtes af te sluiten kan je hakjes steken ook hè - er bestaan er zo van die ombouwbare waar je een box van kan maken of een afsluiting voor een langere doorgang en als je het permanent op 1 plek wil dan stop je er een poortje is = g'een goedope maar misschien wel een efficiënte oplossing m 'm uit de keuken en van de strijkplank weg te houden ... Ik moet ook constant opletten hoor en ik sluit de keuken (ook open) niet af maar hou 'm constant in 't oog en gelukkig heeft hij meer een voorliefde voor de stofzuiger dan voor keukenaparatuur al is alles dat lawaai maakt de moeite en hij doet het ook (herkenbaar) na en het snoer van de stofzuiger of een verlengsnoer dat vindt hij ook al wel eens interessant maar daar ben ik dan streng om bestwil ;) en dat mag hij absoluut niet ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 11 sep 2006, 18:58

raar maar waar dat is iets waar onze lander geen interesse in heeft. allé momenteel toch nog niet.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: stopcontacten

Bericht door Dagmar » 12 sep 2006, 09:26

Lena schreef:Sam is geobsedeerd door stopcontacten, snoeren, stekkers... noem maar op :?
...
Daar is Karsten gelukkig al gedeeltelijk voorbij.. Wij hebben ook wel het geluk dat de stopcontacten hier redelijk hoog staan.. Maar bij Filip zijn ouders moesten we ook constant bij hem blijven omdat hij alle stekkers uit ging trekken en aan het stopcontact ging prullen! :shock: Wat hij wel nog heeft, is de kasten plunderen en dan liefst dezelfde dingen als Sam (mixer en zo), en dan ook geluiden maken.. Maar hier ook hetzelfde verhaal.. Hier staat alles hoog in de kasten (ik weet nog van bij Mila dat dat zo moeilijk is), maar bij Filip zijn ouders niet..
Ik weet niet wat je kan doen, want soms als je zo van die beschermers in je stopcontacten steekt, gaan ze nog harder prullen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 12 sep 2006, 09:36

wij hebben van die stopcontactbeschermers die je er enkel met een sleuteltje iuit kan halen
Die hebben wij ook .

Jonas kan hier niet aan de electrische spullen .Hij neemt meestal de vergieten uit de kast :lol: .
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 sep 2006, 15:35

Sigri schreef:
wij hebben van die stopcontactbeschermers die je er enkel met een sleuteltje iuit kan halen
Die hebben wij ook .

Jonas kan hier niet aan de electrische spullen .Hij neemt meestal de vergieten uit de kast :lol: .
ik heb mijn kasten ook expres zo ingericht dat er onderin bijna niks in staat dat kwaad kan en nu hebben we pas nog een kast - met poetsmiddel en zo - lmoeten afsluiten want dat was al een straf slotje maar TOCH krijgt meneerke dat kastje open tegenwoordig :roll: dus hebben er nu een extra veiligheidssluiting op staan ... de vergieten en plestic kommetjes en zo mag hij uitladen, maar de "discussies" ;) met peuterke R zijn tegenwoordig meestal omdat hij overal op wil klimmen - ook richting kasten en planken waar "onveiligere" (en dus blijkbaar "interessantere" :eek: ) zaken liggen :roll: :? :shock: :roll:
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”