serieus slaapprobleem

Moderators:Welcome, Moderators

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper
serieus slaapprobleem

Bericht door Frieke » 05 jul 2006, 22:20

jullie hulp aub, ik ben ten einde raad... :(


Febe was vroeger een super-slapertje, negen uur haar bedje in en het klokje rond slapen. 's namiddag sliep ze ook een uurtje of twee.

Nu gaat ze nog steeds om negen uur haar bedje in maar ze is altijd wakker tot 23h. Ze ligt te zingen, te lachen, te spelen, te vertellen en soms een beetje te wenen. Superactief dus... :?

Ik dacht dat dit mss was omdat ze haar middagslaapje niet meer nodig had, maar als ik ze oplaat valt ze telkens in slaap in de zetel :shock: :roll:

Toen dacht ik dat het door haar nachtlampje was, dus ik laat dit nu altijd uit maar nog steeds geen beterschap :cry:

Voor ons is dit echt heel lastig, want als mijn vriend om 3h moet opstaan, heeft hij (met geluk) vier uurtjes slaap. En das natuurlijk veel te weinig.

Iemand ervaring? Iemand tips? alles welkom!
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 jul 2006, 22:31

Goh, eigenlijk kan ik je niet helpen. Yana ligt nooit zolang te vertellen. Soms wel eens een half uurtje, maar dan ben ik al weg naar boven, want anders wordt broer wakker.
Mss vroeg tegen de middag in bed steken, na het middagmaal? En ze maar een uurtje laten slapen en wakker maken?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”