kindjes kunnen toch zo lief zijn...

Moderators:Welcome, Moderators

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper
kindjes kunnen toch zo lief zijn...

Bericht door Frieke » 14 jan 2006, 19:38

Ons meisje reageert tegen alle verwachtingen in heel goed op haar broertje! Ze gaat er heel lief mee om. Ik weet niet hoe het komt, want ze is eigenlijk geen baby's gewend maar ze is uiterst voorzichtig :shock:

Heel zachtjes aaien, heel lief aaitjes geven en als hij weent komt ze lopend naar mij toe om te zeggen: tutje :lol: Zo van te zeggen: wil je alles laten vallen en eerst eens zijn tutje geven, dat ventje weent! :lol: :P

En wat ik heel lief vind, ze wil steeds haar tutje afstaan naar hem: nochtans, das haar heiligdom, toch een teken dat ze hem heel graag ziet he! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 14 jan 2006, 21:15

Tof he. Hier is dat ook zo, als ze wakker is of ze komt thuis van 't school is het eerste wat ze vraagt: waar is zus. Ze spelen nu ook veel samen en als Caro dan iets in haar mond steekt dat niet mag komt ze dat direct zeggen. Ze zegt dikwijls tegen mij: ik ga voor zus zorgen. Ze "leest" verhaaltjes voor, geeft haar tut als ze weent, ... Pas op, ze kunnen ruzie maken ook hoor en ze zijn nog niet ouder maar als het erop aan komt kunnen ze elkaar niet missen.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 14 jan 2006, 21:27

ja, hier net hetzelfde! als isa weent, dan gaat fabio haar altijd gaan troosten, hij neemt haar dan beet, wiegt met haar, wrijft over haar hoofdje en zegt constant sjjjjjt, sjjjjt echt schattig!
wat ik ook merk, is dat die twee niet zonder elkaar kunnen. als hij speelt, is het altijd dicht bij haar en dan houd zij hem constant in de gaten, omgekeerd ook. neemt hij een speelgoedje van haar af, dan doet ze niks, maar als wij iets afnemen, zet ze haar keel open! :lol:
hopelijk blijft het zo!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 jan 2006, 21:59

Hier dezelfde verhaal. Ik smelt gewoon hopeloos weg als ze half op broertje gaat liggen om hem te knuffelen.
Als hij weent, stopt ze zonder pardon zijn tut terug in zijn mondje.

Ik moet wel zeggen, dat ze vroeger voorzichtiger was met Milan.
Nu durft ze wel eens een speelgoed bij hem gooien en soms valt het dan wel eens pijnlijk tegen voor ons kleine ventje. :cry:
Maar het is echt zeer vertederend te zien hoe ze soms een klein mamatje is voor broertje.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 14 jan 2006, 22:36

Nu durft ze wel eens een speelgoed bij hem gooien en soms valt het dan wel eens pijnlijk tegen voor ons kleine ventje.
hier is dat ook zo hoor. maar het is eigenlijk goed bedoeld hé. fabio durft haar nu soms op te pakken als je efkes niet kijkt. gelukkig spelen ze altijd bij mij in de buurt!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 16 jan 2006, 09:03

ben echt eens beniewd of onze niels ook zo lief gaat zijn als de volgende geboren is!
Momenteel geeft hij de baby veel kusjes op mijn buik
maar vorige week zag hij een baby huilen op tv en dat vond hij niet leuk!
Magge niet doen - zei hij toen!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 16 jan 2006, 09:45

febe gaf ook altijd veel kusjes maar wanneer ze een baby zag op tv keek ze ook raar op toen die weende. En nu is ze echt lief voor hem, wanneer hij weent moet ik zijn tutje geven maar verder trekt ze zich het niet aan. Kben blij dat het zo goed verloopt :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”