zonder deken

Moderators:Welcome, Moderators

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal
zonder deken

Bericht door Sigri » 21 dec 2005, 19:44

Hallo,

Wij hebben een probleempje.
In de zomer sliep Jonas altijd zonder laken (wegens de hitte).

Nu wil hij nog steeds niet met een dekentje slapen. Hij heeft dus een winterpyama aan en ligt in zijn winterslaapzak in zijn bed. Als we hem toedekken, gooit hij het dadelijk weer weg. En begint hij te roepen.

Als wij dan gaan slapen, leggen we het deken op hem. Maar als hij wakker wordt gooit hij het eruit .

Misschien dat het overgaat als hij naar zijn grote bed verhuisd volgend jaar. Want dan krijgt hij een donsdeken.

Iemand tips of ervaringen hiermee ?

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 21 dec 2005, 21:50

fabio wou dat ook niet in zijn babybedje, volgens mij te warm want eigenlij is dat krapper hé. maar nu hij in zijn groot bed slaapt, blijft hij er mooi onder liggen. soms vraagt hij eens om zijn slaapzak, maar we zeggen dan dat hij er niet meer in kan, dat hij er te groot voor is. we hebben die dus wel meteen afgepakt en niet meer terug gegeven.
iedere keer als ik een plasje ga doen of als ik ga slapen, ga ik wel eens piepen of hij nog gedekt ligt.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 21 dec 2005, 21:55

Ons meisje kan ook niet slapen zonder slaapzak en word gek van de lakens...
Dat is altijd zo geweest, zelfs toen ze haar grote bed kreeg.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 22 dec 2005, 18:53

Voelen ze bij jullie 's morgens dan niet koud aan ?
Slaapt Lani lang 's morgens ??

GRoetjes,
Sigri
Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 dec 2005, 20:56

We gebruiken dikke, warme trappelzakken. En enkel haar handjes voelen soms koud aan. Ook hebben we redelijk warme pyama's.
Ja, ze slaapt lang uit. Soms tot 9u, soms tot half tien en op een extra luie dag (of als ze ziek is) slaapt ze soms tot 10u-10u30.


Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 25 dec 2005, 22:24

Na de feestdagen mag onze zoon ook in zijn grote bed slapen voor de eerste keer! Ik ga hem meteen zonder slaapzak proberen te leggen want ze worden stillekes aan toch te klein voor hem!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”