Bende kinderen bijeen!

Moderators:Welcome, Moderators

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Bende kinderen bijeen!

Bericht door Sarah » 18 nov 2005, 13:56

Hebben jullie ook soms voor dat jullie raar bekeken worden als jullie zot doen met je kindje(s)?

Vaak, als wij gaan winkelen, zitten we onnozel te doen met ons meisje, zingen, dansen, rare stemmetjes, noem maar op.
Op de speelgoedafdeling zitten we met z'n allen op knopjes te drukken ( "try me" ) en te lachen met het geluid dat uit die speeltjes komen.

In een wachtzaal spelen we mee met de blokken (omdat Lani dat zelf vraagt)
...
Ik kan zo wel een tijdje doorgaan. maar het punt is dat we bijna altijd achter ons "Net een bende kinderen bijeen!" horen. Of (mijn favoriet) "dat zijn nog zelf kinderen en die hebben een kind" :roll:

Mag je dan al niet onnozel doen met je kind? Moet je altijd serieus zijn en duidelijk maken dat spelen iets voor kinderen is, niet voor volwassenen?


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 18 nov 2005, 14:45

Ja Sarah, dat ken ik ook en die commentaar komt dan dikwijls van oudere mensen (kinderhaters noem ik die soms) die zelf al grote kinderen hebben of zelfs geen. Ik kan mij daar ook soms zo aan ergeren en als het mij echt heel hard tegen steekt durf ik die dan ook wel antwoorden. :twisted:

Als ik in een speelgoedwinkel kom kan je zo raden in welke gang ik gepasseerd ben, die waar allemaal muziekjes aan het spelen zijn. Mijn ma lacht daar dikwijls mee maar je moet toch altijd eerst alles eens uittesten he :lol:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 nov 2005, 15:00

:lol: Dat vind ik ook. En zo beleven wij ook eens plezier in het winkelen. :wink:

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 19 nov 2005, 23:51

Niets van aan trekken Sarah. Die mensen hebben iets tekort. Doe jij maar gerust verder gek. Hoe gekker hoe beter. Stel je daar gewoon boven. Het is niet jij die iets mist maar zij.

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 21 nov 2005, 14:25

Ben ooit zo eens aangesproken geweest in de wachtkamer van de kinderarts.
Daar een kind met haar kinderen!
Heb dan direct geantwoord,denk zelfs dat ik beter voor mijn kinderen zorg dan jij voor het jouwe.
Haar kinderen maakten de hele tijd lawaai en waren aan het ruzie maken voor het minste dat eer scheef zat.
Terwijl de mijne braafjes aan het spelen waren en ik hen hielp met het bouwen van een toren.
Madam dierf niet meer te kijken naar mij na mijn antwoord.
Gelukkig mocht ik dan direct naar de dokter,want ik was wel redelijk geschrokken van mijn woorden.
Ben heel verlegen,normaal zou ik dat dus niet durven.
Maar het betrof dus ook mijn kinderen,een daar kon ik niet tegen.


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 22 nov 2005, 19:20

Ik ben ook een verlegen type maar als het op mijn kinderen aankomt, aiai....uit de buurt blijven !!!!!!!

Da's de natuur, denk ik.

Groetjes,
muppet

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 nov 2005, 21:23

Ik heb nog nooit een rare reactie gekregen, van niemand.
Van Yana was ik er ook maar 20.
Gelukkig maar.....voor die mensen, want ik zou me toch niet inhouden zulle :twisted:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”