alleen lopen

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:
alleen lopen

Bericht door kim » 13 okt 2005, 23:24

eindelijk heeft onze Ronan het gedurft om zijn eerste stappen alleen te zetten. :D het is nu ondertussen al 4 dagen geleden. ik ben enorm blij want hij heeft er lang op gewacht vond ik. hij is nu bijna 15 maanden oud en demeeste kunnen dan al een poosje lopen.( toch de kindjes van onze vriendenkring) hij kon infeite al alleen staan van eijn 11 maanden. maar lopen durfde hij niet alleen. wel aan de handen hoor en met steun. maar allé hij is er geraakt :D

van wanneer lopen jullie schatjes al???
ben eens curieus of Ronan de enige is die zo lang heeft gewacht


kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 14 okt 2005, 00:09

Onze Jonas was ook zo laat hoor.
Want hij kroop maar eerst op 12 maanden.
En op 16 maanden ongeveer liep hij alleen.

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 14 okt 2005, 04:08

Tibe was 14 maanden dus ook niet erg vroeg.
Maar eens ze ermee weg zijn :roll:
Hij is niet meer bij te houden en crosst zo hard rond, achteruit, in cirkels, ...
Noem het maar op.
Erg vermoeiend met z'on buikje om hem achterna te zitten :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 14 okt 2005, 10:31

Ons Lani eed haar eerste stapjes rond 10,5 maand. Echt goed stappen deed ze op 11,5 maand. En vanaf dan is er geen houden meer aan.

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 14 okt 2005, 16:52

Hey

Ik vind dat toch niet extreem laat hoor, de gemiddelde leeftijd is trouwens 15 maanden om te kunnen stappen, vroeger was dit 13 maand, maar das toch wel heel vroeg ze.

Femke was 18 maand bij haar eerste 2 stapjes en 19 maand toen ze het effectief ook deed, en ineens heel goed, zonder vallen, zonder wankelen.

Heb toen enorm veel commentaar gekregen van iedereen, had zelfs al een voorschrift voor kiné gekregen... Maar omdat ik wist dat ik zelf pas op 2jaar liep (iets wat ik dan nog in ziekenhuis leerde, omdat ik te lui was :oops: )maakte ik me nog niet direct zorgen.

Vooral langs haar vaders kant kreeg ik constant de vraag, loopt ze nog niet... Gewoon omda hij op 13 maand al liep.

Elk kind heeft gewoon z'n tempo voor alles, en doet mss andere dingen vlugger.

Zo sliep Femke door op 3 weken, was ze op 2 jaar zowel dag als nacht zindelijk.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 14 okt 2005, 17:02

goed voor ronan...hip hip met zijn eerste stapjes.

Ik zit hier te kijken naar hoe Sete probeert te kruipen
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 17 okt 2005, 22:26

leuk om te horen dat onze spruit niet aleen is. hier begon mijn schoonma al een beetje te paniekeren. ook omdat er vele zeiden ons kleinkindje loopt al van 1 jaar oud. nu is ze heel gerust dat hij loopt. het is zo komiek om hem bezig te zien :D

ola jong moederke :) dat is ook een hele leuke periode hé. ons Ronantje probeerde ook al van zijn 6 maanden( allé dat dachten wij toch) hij deed heel de tijd de kruipbeweging met zijn benen maar zijn armen wilden niet mee :? hij is pas beginnen kruipen aan zijn 9 à 10 maanden. laat zeker weten wanneer jou sete kruipt he!!!!

groetjes kim

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 okt 2005, 08:14

kim schreef:... omdat er vele zeiden ons kleinkindje loopt al van 1 jaar oud...
En zo wordt er al druk gelegd op een kindje :? .. Ieder kind is verschillend.. Ik zag (en zie) dat nog iedere keer als Mila en mijn nichtje samen zijn en die schelen maar twee weekjes. Ik heb het hier al eens ergens verteld, Mila stapte sneller, maar mijn nichtje had sneller tandjes.. En zo zijn er nog meer verschillen.. Maar dat maakt hen lekker uniek :wink: .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 okt 2005, 10:34

Bij ons is Lani bijna even groot als haar 4 jarig neefje.
Ik denk dat veel dingen ook van karakter tot karakter afhangen. Natuurlijk niet de groei enzo. Maar wel het doorzettingsvermogen. Ons Lani wou altijd alles meteen kunnen. Ze kroop al vroeg, liep al vroeg maar in plaats daarvan praatte ze ook wat later. Ze zegt nu 2, soms 3 woorden achter elkaar maar haar uitspraak staat nog niet op scherp.
Ach ja, ooit zal ze wel deftig praten, zeker :D


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”