grijpgrage handjes

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20
grijpgrage handjes

Bericht door goortjes » 05 dec 2007, 17:06

oh, mijn dochter haar handjes die jeuken volgens mij
die zit OVERAL aan
net had ze haar handjes in onze puzzel gezet
je moet weten dat we een puzzel van 12000 stukjes aan het maken zijn
Als daar 1 stukje van ontbreekt, dan is papa razend denk ik :roll: 8) :lol:
'k heb gelukkig alles teruggevonden, maar die handjes hé
die zit echt OVERAL aan

hebben die van jullie dat ook?
grote broer deed dat dus nooit hé
die bleef overal af
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 05 dec 2007, 19:07

heb hier ook zo eentje lopen met kietelende vingerkes :lol:
maar dan het liefst de pc, de stereo, video, enz, knopkesmaniak he :?

ben nog aan het twijfelen of ik de kerstboom ga zetten of niet, al die lichtjes en ballekes :roll:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 05 dec 2007, 19:44

Sitske is nog baby en ik vind dat al zo erg... :wink:

Was haar vandaag aan het verschonen, en haar kussen ligt voor een mand waar luiers en pampers in liggen, maar das een gestoffeerde en ze was maar aan het draaien om toch maar aan die lintjes te kunnen trekken. Had haar voor afleiding speelgoedje gegeven ,maar nee ze moest en zou die lintjes hebben.

Femke heeft dat ook nooit gedaan, ook niks in mond gestoken (zelfs geen bijtring of ik moest die eerst in haar mond stoppen zodat ze wist dat het kon) en Sitske is dus echt een totaal andere. Had dan al wel van dag één door, maar toch... Ik denk dat ik er nog goed mee ga afzien :lol:

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 05 dec 2007, 19:46

Ik ging er hier juist ook een topic over maken, maar hier is ook goed.
Derjuist ging papa naar boven met Naomi om in het grote bad te gaan, de papa liet het badwater lopen en daar was de trotse madam met de zware weegschaal in haar handen. Het scheelde een haar of die weegschaal was in bad gevallen.
Die handjes zitten hier ook overal waar ze niet moeten zijn hoor. Vooral de knoppen van de versterker, van de oven kan ze niet afblijven. En ze schuift een stoel van onder de tafel en gaat erop kruipen zodat ze alles kan pakken wat op de tafel staat. Als de reclameblaadjes hier binnenkomen dan moet ik het voor madam zo snel mogelijk uit de plastieken verpakking halen, heb ik amper de tijd om alles door te lezen want ze wilt die papiertjes langs alle kanten smijten en vooral over de zetel op de grond. De katten zijn hier ook geen seonde gerust met haar in de buurt en het lijkt alsof ze weten als ze slaapt, dan komen ze extra knuffelen bij mij. Het zal de leeftijd zijn zeker hé, alles uitproberen en 'neen' zeggen heeft hier niet snel zijn werking, eerder haar verplaatsen of haar lichtjes op de vingers tikken heeft hier meer effect.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 dec 2007, 19:58

hier ook van die handjes :lol: Alles wat binnen haar bereik op tafel of kast ligt, heeft ze gegarandeerd vast. :roll: Onvoorstelbaar en hoe snel die kleine mini mensjes kunnen zijn :shock: Ik verschiet er soms nog van :lol:


spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 05 dec 2007, 20:11

hier is het verminderd, maar o wee als hij zich verveelt :roll:
Ik val serieus in herhaling tegen hem, heel irritant, maar als ik opgeef, denkt hij dat het mag :?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 05 dec 2007, 20:25

één woord : vermoeiend !
constant in de kasten, aan de kasten, aan de afwasmachine, aan de wasmachine, mijn sloffen, de computer (ik heb de letter "L" al mogen terug plakken met superglue), de teevee, de knopkes van de dvd-speler, de volumeknop van de versterker Afbeelding
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 05 dec 2007, 20:29

Niels heeft ook van die graaiende handjes :roll:
je moet eens zien hoe wij soms aan tafel eten, ne meter omtrek rond Niels is vrij, precies of 'm heeft iets besmettelijk :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 05 dec 2007, 22:03

de cd's, de dvd's, de tv kast met dvdspeler,als er iets op tafel is van reclamefolderkes, de computer( is in een hoekje en hebben onze salontafel tussen muur en zetel geblokkeerd zodat hij er niet meer aankan), de boekenkast...tis echt ne erge...maar o zo'n schatje :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 05 dec 2007, 23:17

major schreef: de volumeknop van de versterker
yep, volumeknop tot het einde draaien, en dan de radio aanzetten en achterovervliegen al bleiten door het verschieten :lol:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hier ook

Bericht door Aicha » 06 dec 2007, 09:49

Wij hebben hier ook zo eentje rondlopen. Ze zit aan al de dingen die jullie al vernoemd hebben en hare favoriet van de laatste dagen is.............de vuilbak in de keukenkast! :roll:
Da's dus echt niet te doen é. Telkens ik mij omdraai zit madam in de vuilbak te kotteren :roll: ze steekt dan ook nog ne keer alles in haar mondje. ieuwwwwwwwwwww
Dat vuilbakske zit dus in de kast onder de gootsteen en als ik daar bezig ben moet ik met mijn knie tegen da kaske staan zodat ze het niet openkrijgt. Da's niet te doen ze voor de moment :roll:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Re: hier ook

Bericht door mieke1983 » 06 dec 2007, 10:45

Aicha schreef:Wij hebben hier ook zo eentje rondlopen. Ze zit aan al de dingen die jullie al vernoemd hebben en hare favoriet van de laatste dagen is.............de vuilbak in de keukenkast! :roll:
Da's dus echt niet te doen é. Telkens ik mij omdraai zit madam in de vuilbak te kotteren :roll: ze steekt dan ook nog ne keer alles in haar mondje. ieuwwwwwwwwwww
Dat vuilbakske zit dus in de kast onder de gootsteen en als ik daar bezig ben moet ik met mijn knie tegen da kaske staan zodat ze het niet openkrijgt. Da's niet te doen ze voor de moment :roll:

Liefs Aicha
mozeg :lol: ze is aan het besparen ipv vers eet ze restjes haha
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Re: hier ook

Bericht door Aicha » 06 dec 2007, 12:03

mieke1983 schreef:
Aicha schreef:Wij hebben hier ook zo eentje rondlopen. Ze zit aan al de dingen die jullie al vernoemd hebben en hare favoriet van de laatste dagen is.............de vuilbak in de keukenkast! :roll:
Da's dus echt niet te doen é. Telkens ik mij omdraai zit madam in de vuilbak te kotteren :roll: ze steekt dan ook nog ne keer alles in haar mondje. ieuwwwwwwwwwww
Dat vuilbakske zit dus in de kast onder de gootsteen en als ik daar bezig ben moet ik met mijn knie tegen da kaske staan zodat ze het niet openkrijgt. Da's niet te doen ze voor de moment :roll:

Liefs Aicha
mozeg :lol: ze is aan het besparen ipv vers eet ze restjes haha[/quote
]


haha, khad daar nog niet eens aan gedacht! >Maar hoe goedkoop dat het mag zijn, heb toch vele liever dat haar eten van ergens anders komt


dat is nog een bitje een vuilpotje wi! :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 06 dec 2007, 12:19

Eergisteren heeft ze hier een strook behangpapier los getrokken. we zitten in een huurhuis, en ik zou begod niet weten hoe we dit kunnen oplossen.
Op hoogte van hasse hangen daar nu dus stroken los.
frustrerend

(en het ergste: mijn vriend moet dan lachen, want hij vind het dan "toch zo een deugeniet")

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 dec 2007, 12:28

goele schreef:Eergisteren heeft ze hier een strook behangpapier los getrokken. we zitten in een huurhuis, en ik zou begod niet weten hoe we dit kunnen oplossen.
Op hoogte van hasse hangen daar nu dus stroken los.
frustrerend

(en het ergste: mijn vriend moet dan lachen, want hij vind het dan "toch zo een deugeniet")
Als het nog te doen is, het gewoon terug vast plakken, desnoods met pritt en anders een goedkope rol kopen en als je ooit vertrekt dat terug stukje behangen. Want als je er nog lang gaat wonen kan je best wachten, anders is er kans dat ze het nog eens doet. En in elk huurhuis sneuvelt er wel al eens wat behang hoor...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 06 dec 2007, 12:32

We hebben het nu vastgeniet met de nietjesschieter :roll:
Anders zou ze het gewoon verder scheuren, ben ik bang.
De lijm hield niet meer: oude muren, waar de kalk van loskwam...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 08 dec 2007, 19:20

allez, mijn dochter is dus niet de enigste!! :lol:
de vuilnisbakperiode is hier gelukkig achter de rug, want daar zat ze altijd in te graaien. Ze kon alles gebruiken wat je wegsmeet

maar ze prutst aan de TV. ze ziet van grote broer hoe hij de TV aanzet en zij probeert dat nu ook hé. ze kan net aan het knopje, maar ze heeft nog niet genoeg kracht om het op te zetten, .... gelukkig maar
Vorige week heeft ze de stereo aangezet. Uiteraard had ze eerst aan de volumeknop geprutst. Gevolg... dat stond loeihard toen ze de radio aanzette. Papa schrok stevig, maar dochterlief nog erger :lol: ze is er sindsdien niet meer aangeweest

alles is voor haar interessant, alles kan ze gebruiken,....
het is met momenten echt vermoeiend
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 08 dec 2007, 19:27

wordt de deugnieterij eigenlijk erger als je al een grotere zus of broer hebt omdat ze dat dan afziet van de andere?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 08 dec 2007, 19:46

ik vind dat wel!
brittje heeft een voorbeeld hé
niels die was in alles rustiger en braver
brittje die klautert nu ook overal op en over, omdat grote broer dat nu ook doet hé
Niels die kan overal aan en doet veel zelfstandig
dat zijn dan dingen die brittje niet mag of kan doen, maar ze geeft niet op hoor
ze moet en zal dat ook doen en kunnen
desnoods als wij het niet zien! :lol:

voorbeeldje
Niels die stopt iets in de vuilnisbak, brittje ziet hoe dat werkt en haalt het er weer uit
Niels die zet de radio aan of harder of zachter als hij een liedje graag hoort, brittje zoekt een stoeltje en klimt erop om ook aan de knopjes te prutsen
Niels die steekt zelf een dvd-tje in de speler en geeft mij dan het kastje om de film op te zetten
brittje die gaat dan de hoesjes allemaal leeg maken

Niels weet dat zijn zusje deugnieterij uitsteekt en meestal stookt hij haar dan ook nog eens op
dat kind weet dan niet beter en doet wat grote broer zegt natuurlijk
en dan geef ik haar op haar donder
maar je merkt dat snel hoor, wanneer ze opgestookt is
dan zie je niels daar staan gniffelen
Jongens, die 2 tesamen, dat is soms niet te doen!!!
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 08 dec 2007, 19:46

Awel Ilsa komt overal aan . En Jonas deed dat vroeger ook niet. :wink:
Ilsa graait niet in de vuilbak. Die doet het andersom.
Jonas heeft een winkeltje gekregen met winkelgoed ; zo van die kartonnen doosjes waspoeder , ... . Ons Ilsa denkt dat dat vuil is en neemt dat dan, drukt dat plat en gaat dat in de vuilbak gooien. :lol:
De knopjes van de computer, DVD speler , Digicorder. Nergens kan ze van afblijven.
Als je op de pc bezig bent is er veel kans dat die ineens heropstart of dat ze de scanner heeft aangezet.

Ja niets is veilig voor ons mie.

Maar ze is dus niet de enigste , lees ik hier.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 08 dec 2007, 19:52

oh die computer, daar kan ze ook niet afblijven hoor
en die muis.... daar flikkert zo'n rood lichtje in en dan vindt ze geweldig
dus dat moet en zal ze hebben
dan sleurt ze haar stoeltje of de poef er naar toe en probeert dan via klimmen aan de muis te geraken!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Hier ook

Bericht door Aicha » 08 dec 2007, 21:26

da idd zo hoor! Andrès deed dat ook allemaal niet ! Orphée al ietske meer (maar ze schelen maar 16 maand daarmee misschien :? ) maar Hélena die is echt niet te schatten. De vuilbak en zelfs de Wc :roll: . Soms komt ze met mij mee en probeert dan zelfs met haar handjes in het toilet te komen terwijl ik er op zit :roll: echt erg é :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 08 dec 2007, 22:39

goortjes schreef:oh die computer, daar kan ze ook niet afblijven hoor
en die muis.... daar flikkert zo'n rood lichtje in wij hebben ook zo eentje, dat trekt precies aan :lol: en dan vindt ze geweldig
dus dat moet en zal ze hebben
dan sleurt ze haar stoeltje of de poef er naar toe en probeert dan via klimmen aan de muis te geraken!!!
ooh, maar dat doet Niels hier ook :lol: :lol: :lol:

Soms kijk ik heel snel naar mijn mails, hoop en al 2 minuten, maar Niels zit dan al in de keuken om zijn stoeltje te halen, zodat hij erop kan kruipen voor aan alles te kunne froemelen :roll:


't Is echt gelijk je zegt, ze hebben een voorbeeld he 8)
Sam deed dat ook allemaal niet (of toch niet in die mate :wink: )
Niels die sleept overal een emmertje met blokjes mee, niet voor te spelen hoor, maar gewoon als opstapje voor daar waar het nodig is :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 09 dec 2007, 13:49

:lol: hier nog eentje die graag alles vastneemt.
Mijn mama was er eens mee naar de winkel geweest (ze hadden de buggy niet mee omdat ik die vergeten was mee te geven :oops: ) en ma zei dat ze ineens zag dat Maaike extra dingetjes in het mandje had gelegd.
Vlak voor ze naar buiten gingen heeft mijn ma Maaike maar eerst helemaal gecontroleerd om zeker te zijn dat ze niets meer meehad. :lol:

En puzzelen... Ik ben net terug begonnen maar beperk me tijdelijk tot kleine puzzels (zo'n 2000 stuks) die op mijn puzzelmat passen. Dan kan ik puzzelen als zij er niet is en opruimen daarna. Ik heb zo al een aantal keren de doos met puzzelstukjes moeten afnemen, gelukkig voordat ze de doos openhad :wink:

En alles wat die ziet moet die aangeraakt hebben. En wij dan maar "neen" zeggen, amai da's soms vermoeiend he?! :lol:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 09 dec 2007, 20:43

als ik dat hier lees dat een 2de erger is omdat ze een voorbeeld hebben, amaai, kga mijn adem maar inhouden dan :lol:
Shayenzo is al zo erg soms, moet dat NOG erger ? :oops: :lol:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 10 dec 2007, 10:52

Schorpioentje73 schreef:als ik dat hier lees dat een 2de erger is omdat ze een voorbeeld hebben, amaai, kga mijn adem maar inhouden dan :lol:


:lol: :lol: :lol:

Wie weet zal het bij jullie wel net omgekeerd zijn :wink:

Liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 10 dec 2007, 11:14

Ik hoop ook dat het hier omgekeerd zal zijn *duim duim*
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 10 dec 2007, 13:29

tori schreef:Ik hoop ook dat het hier omgekeerd zal zijn *duim duim*
:lol:

wie weet he, tis hier nogal dikwijls dat de dingen averechts zijn :lol:

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 dec 2007, 19:13

oei ,dat belooft!! :lol:

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 10 dec 2007, 20:08

Kan een tweede dan ook alles sneller omdat ze het ook wilt kunnen net zoals zijn/haar grote zus/broer? Naomi heeft nooit naar een crèche geweest en heeft het enkel van ons geleerd, het tweede kindje zal Naomi als voorbeeld hebben.
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”