builen
Moderators:Welcome, Moderators
hoi, Jamie stapt nu al een goede 3 maanden alleen. hij is morgen 14 maanden oud. en hij heeft dat altijd goed gedaan. maar tegenwoordig valt hij zo dikwijls. en dan heeft hij direct een dikke buil. kan het geen kwaad dat hij zo dikwijls op zijn hoofdje valt?
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)
Als kleine Jamie meteen huilt, als hij op zijn hoofdje valt, dan is er niks aan de hand!
Dan zou ik me geen zorgen maken.
Maar mocht hij niet meteen huilen en stil blijven liggen, dan haal er een dokter bij.
Ik bedoel dan bewusteloos zijn he!
En als hij dan op een dag een ferme klap maakt op zijn hoofdje en je bent ongerust, dan maak je hem best een paar keer wakker s'nachts en overdag als hij slaapt.
Dit heb ik geleerd van de huisarts, en het heeft prima gewerkt voor alle vijf mijn kids.
Dan zou ik me geen zorgen maken.
Maar mocht hij niet meteen huilen en stil blijven liggen, dan haal er een dokter bij.
Ik bedoel dan bewusteloos zijn he!
En als hij dan op een dag een ferme klap maakt op zijn hoofdje en je bent ongerust, dan maak je hem best een paar keer wakker s'nachts en overdag als hij slaapt.
Dit heb ik geleerd van de huisarts, en het heeft prima gewerkt voor alle vijf mijn kids.
hey, sorry dat het zo lang duurde eer ik antwoord maar men computer was gecrasht.
Jamie is al heel het weekend niet meer gevallen. we hebben sloefjes gaan halen voor hem met antislipzool en nu valt hij niet meer. hij stapt er alleen maar raar mee.
Jamie is al heel het weekend niet meer gevallen. we hebben sloefjes gaan halen voor hem met antislipzool en nu valt hij niet meer. hij stapt er alleen maar raar mee.
Laatst gewijzigd door natasja op 02 nov 2004, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)
Lukas stapt nu ook al sinds de zomervakantie. Maar het is raar, soms valt hij of waggelt hij zoals een dronkelap, het is erger als hij moe is. We maakten ons eerst geen zorgen, maar na een opmerking van opa, vraag ik me nu toch af of het normaal is. Ik hoorde ook van iemand dat die hetzelfde voor had en dat het beterde na aankoop van orthopedische schoenen!!?
Moeten we hem eens laten nakijken door de dokter hiervoor?
Ness
Moeten we hem eens laten nakijken door de dokter hiervoor?
Ness