ademhaling en maagpijn

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk
ademhaling en maagpijn

Bericht door sallyke » 25 sep 2007, 13:28

hallo iedereen ,


ik heb nu een paar dagen iets raar en ik hoop dat sommige mij der meer raad kosten moest ge het zelfde hebben !
Ik heb sinds mijn zwangerschap last van men maag als ik cola drink ofzo dus echt helemaal opgeblazen en dan moet ik boeren , maar meestal lukt dat niet direct en heb ik last van mijn ademhaling en wanneer ik echt probeer om een boer te laten en dan heb geboert dan is het over :?
echt heel raar hoor en ook heel vervelend , want ben vandenmorgend opgestaan en weer last van mijn ademhaling maar nu gaat het wat beter , heb nu wel wat last gehad voor men zwangerschap van hyperventilatie.
Misschien kan het ook zijn van de zenuwen want den 6 de oktober ga ik voor het eerst samen wonen met mijn vriend, ben 19 jaar en verwacht een kindje mss is het daarom ik weet het echt niet maar ik wordt wel wat ongerust :( [/b]
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 sep 2007, 13:56

Als ik cola heb gedronken die uit een verse fles komt (met veel gas in) heb ik dat ook wat jij beschrijft. Opgeblazen en mijn maag die moet opsmijten.
Van de stress door samenwonen en zwanger zijn, komt het wel niet denk ik.
Water drinken is dan mss beter?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 25 sep 2007, 13:58

sandy schreef:Als ik cola heb gedronken die uit een verse fles komt (met veel gas in) heb ik dat ook wat jij beschrijft. Opgeblazen en mijn maag die moet opsmijten.
Van de stress door samenwonen en zwanger zijn, komt het wel niet denk ik.
Water drinken is dan mss beter?



ja awel eh dat is ook zo raar , als ik water drink dan heb ik het niet maar dan krijg ik een droge keel op den duur en heb ik er weer last van :? ik ga denk ik eens binnekort naar den dokter want er klopt iets niet
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 25 sep 2007, 14:03

Hei sallyke, kan natuurlijk maar vanuit eigen ervaring spreken maar ik probeer frisdrank (alles met bubbels eigenlijk) zoveel mogelijk te vermijden. Want rondlopen met dat opgeblazen gevoel is allesbehalve aangenaam.
Wat bedoel je precies met 'last' van m'n ademhaling? Ben je dan kort van adem? Of begin je dan te 'piepen' of te 'reutelen'? Of krijg je het benauwd?
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 25 sep 2007, 14:05

babz schreef:Hei sallyke, kan natuurlijk maar vanuit eigen ervaring spreken maar ik probeer frisdrank (alles met bubbels eigenlijk) zoveel mogelijk te vermijden. Want rondlopen met dat opgeblazen gevoel is allesbehalve aangenaam.
Wat bedoel je precies met 'last' van m'n ademhaling? Ben je dan kort van adem? Of begin je dan te 'piepen' of te 'reutelen'? Of krijg je het benauwd?

ja kort van adem , precies het gevoel krijgen dat je niet kunt ademen , eigenlijk precies hetzelfde als hyperventilatie maar toch anders , ik probeer me dan wel rustig te houden en in en uit te ademen en dan gaat het beter , maar toch een angstig gevoel hoor
Afbeelding


Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 25 sep 2007, 14:14

Sallyke, hiermee kan ik je niet echt helpen. Ik zou alleen de dranken met 'prik' vermijden.

Veel beterschap. :D
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 25 sep 2007, 14:15

bijou schreef:Sallyke, hiermee kan ik je niet echt helpen. Ik zou alleen de dranken met 'prik' vermijden.

Veel beterschap. :D

ja ik weet het , bedankt :)
Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 25 sep 2007, 20:12

bij ons cato had ik daar ook enorm veel last van.
Heb toen wanneer ik cola of limonade wou drinken, ofwel een aparte fles voor mij open gedaan en de prik eruit laten gaan ofwel een beetje water bij doen tot de prik grotendeels weg is.
Is niet echt lekker platte cola maar mijn mag was daar heel dankbaar voor.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”