een aanrader! prenataal zwemmen

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:
een aanrader! prenataal zwemmen

Bericht door sp » 23 jul 2007, 15:18

hoihoi,

straks gaan m'n man en ik weer prenataal zwemmen! ik kijk daar zo naar uit dat ik even een berichtje post om reclame te maken!

normaalgezien mocht m'n man niet mee, maar omdat niemand er iets op tegen had, mocht hij blijven. ikke blij, want die ontspanningsoefeningen zijn echt zalig! een manier om manlief ook te betrekken bij de (jonge - in ons geval) zwangerschap!

hij vindt het reuze om te zien dat ik daar zoveel plezier in heb en hij is van zin om al die technieken (ademhaling, ontspanning,...) goed te onthouden voor onze bevalling in februari: wij hopen op een zo natuurlijk mogelijke bevalling in 't ziekenhuis (lees: zo rap mogelijk :)) en gaan dus voor onderwater. ik hoop via het zwemmen en via sessies bij een kine dingen te leren die 'k kan doen om die bevalling zo vlot mogelijk te laten verlopen.
mijn man en ik gaan daarom dus 1x/week prenataal zwemmen en 1x "gewoon" zwemmen.

ik ben nog maar 10w, veel valt er nog niet te zien/voelen, maar van zodra je zwanger bent mag je daar dus naartoe. zaaaaaaalig...

als je er de tijd voor kan maken: keihard doen!!

groetjes!
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 23 jul 2007, 16:07

lijkt me leuk!
geniet er maar van!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 jul 2007, 17:02

Dat zal wel zijn dat dat leuk is.
Ik heb dat wel nooit gedaan en ga het ook niet meer doen :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”