lekkende borsten...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:
lekkende borsten...

Bericht door nikitje » 19 jul 2007, 16:38

ambetant probleem


mijn borsten lekken dus, overdag in die kleine mate dat je het niet ziet, het is dan ook zo dat er zich korstjes van melk vormen en dat jeukt verschrikkelijk, ik kan er heel moeilijk aan om die weg te krijgen (mijne ene tepel in wat ingetrokken) iemand een oplossing?

toen ik zwanger was van lasse had ik ook heel vlug last van lekkende borsten ( al tijdens mijn 5de maand) maar dat was veelmeer, waardoor het niet zo vlug opdroogde en ik het makkelijk weg kon wasse en met van die borstcompresjes kon opvangen

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 19 jul 2007, 16:39

oh dat lijkt me vervelend
ik heb daar nooit last van gehad
zelfs bij de BV eigenlijk niet...
dus ik zou het niet weten wat er tegen te doen, maar er zijn hier vast wel andere mama's die je kunnen helpen :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 19 jul 2007, 16:40

Misschien kan je eens proberen met van die kuipjes van Avent. Zo drupt het daarin en kan het niet opdrogen...

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 19 jul 2007, 16:43

@ nino : daarvoor is de toevoer niet hard genoeg zie je tis meer zo alsof je met een heel traag druppende kraan zit... nog voor de druppel valt is hij bij manier van spreken opgedroogt...

ik leg nu ook compresjes maar het helpt niet...ik denk dat het vooral komt door dat die tepel wat ingetrokken is, want bij mijn andere borst kan ik gewoon de korstje wegvrijven met wat water...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 19 jul 2007, 16:48

Oei, ja, da's lastiger..

Misschien eens proberen met wat vette creme, bv. die zalf die je gebruikt tegen tepelkloven...
Als je dat een paar keer per dag doet dan blijft het wat vet en kan dat zo niet opdrogen, hé. En dan kan je het makkelijker wegvegen..
Allé, ik denk maar wat ik zou proberen, hé.


Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 19 jul 2007, 16:52

he dat ik daar zelf niet opgekomen ben, natuurlijk als het wat vettig is kan het zo niet indrogen...

bedankt!!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 19 jul 2007, 16:55

Graag gedaan!

Hopelijk helpt het ...

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 19 jul 2007, 19:28

er bestaan ook speciale cremes voor. En anders gewoon wat laten weken in water als je dus in bad gaat of onder de douche.

Had zelf ook last van lekkende borsten vooraleer ik beviel. (daarna nog meer :lol: ) Maar ik had er enkel 's nachts last van en nooit zo weinig dat het zo snel opdroogde.


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”