aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrr!!!!!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrr!!!!!

Bericht door nikitje » 18 jul 2007, 15:00

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

haten jullie het ook zo als mensen vergelijkingen maken? alle of zo van die opmerkingen geven die zo.... grrrr :evil: zijn

ik krijg zo vaak de vraag : en voel je het meer dan je vorige? alsof dat wil zeggen dat het beter zal gaan...

en de opmerking : wauw wat een buik dat hou je niet meer tot september hoor, hoeveel kilo's zijn daarbij?

ik word er gek van , zou wel willen schreeuwen dat ze me allemaal moeten gerust laten, ik heb zoal zorgen genoeg aan mijn hoofd zonder dat iemand ( die geen verstand heeft waar men over praat) mijn nog is komt dwaze vragen stellen en stomme opmerkingen geven

sorry hoor het moest is van me af, ik word gek , echt het steekt mij voor het moment heel zwaar tegen dat die laatste 7 weken niet vooruit gaan, de angst en paniek worden erger met de minuut, het werk gaat me niet meer af
oh god ik zal content zijn als het vrijdag 4u is en ik een week in verlof mag gaan

nog maals sorry voor mijn uitbarsting, maar ik kon er nergens anders mee naartoe want mijn man krijgt het zoal genoeg te verduren dat ik hem deze even wou besparen

groetjes een zeer gefrustreerde annika
Afbeelding

Afbeelding


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 18 jul 2007, 15:04

Hey Annicka...
Ik kan't me voorstellen dat die vervelende vragen op je heupen beginnen werken :roll: :shock:
Mensen kunnen soms zo onbegripvol zijn hé!
Ik zou zeggen, trek het je niet aan... maar da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Mss kan je de volgende keer dat ze je zo iets zeggen, vragen vanwaar ze het in halen je die vraag te stellen... ze zullen daar wel staan met hun mond vol tanden :!: :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 18 jul 2007, 19:08

Oh ja die vervelende vragen.
Ik had niet echt een buik en kreeg dan ook zo van die vragen. "Maar dat kan toch niet dat je al zo ver bent, ..."

Na afloop bleek Maaike dan nog helemaal geen dikkertje te zijn, zelfs redelijk mager. En dan krijg je te horen "tja je hebt ook niet echt een buik gehad he?!" Precies of dat er wat te maken mee heeft.

Probeer het gewoon van je af te zetten, je er van af te sluiten en geniet!!! Niet gemakkelijk maar je opjagen is ook niet goed he?! :wink:

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 18 jul 2007, 19:15

Awel, daarom ben ik zo blij dat deze fora bestaan. Je kan al je frustratie, vragen,...hier kwijt en dat lucht op, hé!

Trek het je niet aan meid! Het ene oor in en het andere uit!

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 18 jul 2007, 19:21

Niets van aantrekken.
En je kan hier steeds terecht om je hart te luchten .
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 18 jul 2007, 21:31

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers : trek het je niet aan en probeer nog te genieten.....

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 18 jul 2007, 21:41

Smijt het er maar ne keer goed uit ,het kan deugd doen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wenneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 nov 2006, 20:08
Locatie:Millen (RIEMST)

Bericht door Wenneke » 19 jul 2007, 00:10

ja, die vragen kunnen enorm op uw systeem werken é.
Ik draag hier nu door mijnen uitslag meestal echt véééél te grote t-shirts (van mij ventje :P ) en dan is de reactie altijd zo van, "hoe, dat kan toch niet dat gij al zo ver zijt!!". net alsof de grootte van je buik iets uitmaakt??
zoals iedereen zegt, het ene oor in, het andere uit en hier regelmatig wat stoom komen aflaten :)
Trotse mama van Elias 14/08/2007

Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)

Bericht door proudfather » 19 jul 2007, 00:19

ze bedoelen het waarschijnlijk wel goed allemaal zenne. maar kan aannemen dat dat soms niet is wat je verdraagzaam kan aanhoren hé. dus tja, ofwel laat je t over je heengaan ofwel zorg je ervoor dat jij antwoord voor ze iets kunnen zeggen of vragen hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 19 jul 2007, 09:13

ik probeer het meestal te negeren, want als ik slecht gezind ben dan kan er nogal eens een antwoord uitkomen waar ik voor de rest van mijn dagen spijt en ruzie voor kan hebben...

ik ben niet zo'n rustig persoontje en heb al heel wat meegemaakt hierdoor ook, dus ik probeer goed na te denken vooraleer ik een antwoord geef...

nu als ik ambetant en frusto ben dan lukt dat niet zo goed, vandaar dat ik me hier ff kwam uitschreeuwen

mercikes voor jullie reactie's

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 19 jul 2007, 16:41

waarom doen de mensen dat toch hé!!!
ik had daar ook last van, vooral omdat ik zoveel bijgekomen was (zeker de eerste keer)
Mijn zus die was niets bijgekomen, daar zag je nog niet aan dat die zwanger was en ik was een luchtballon
Dus moesten ze me dat toch altijd onder mijn neus wrijven hé
Dus ik weet hoe je voelt
probeer het toch van je af te zetten.... het is het niet waard om je daar druk in te maken
De meeste reacties zijn gewoon uit frustratie... wie weet hoe zij er bij hun zwangerschappen hebben uit gezien :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 19 jul 2007, 16:45

De meeste reacties zijn gewoon uit frustratie... wie weet hoe zij er bij hun zwangerschappen hebben uit gezien
:lol: dat wil ik nou van sommige echt niet weten zie...

jullie hebben gelijk gewoon niet aan trekken...
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 19 jul 2007, 19:55

Och, laat die ambetanterikken maar doen.
Jij weet beter hoe je je voelt en hoe het is, dat is het belangrijkste...
Wat je vertelt is voor velen van ons herkenbaar..... ik ben 30 kg aangekomen in mijn zwangerschap, kun je je voorstellen wat sommigen mee afkwamen? :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 09 aug 2007, 19:35

Mensen kunnen idd hele domme opmerkingen geven.

Zo kwam ik een vroegere collega tegen in de beenhouwer en ze vroeg hoe het met me was, ik zei goed en dat ik zwanger was van ons eerste kindje en ze zei: "oh maar dan nog maar 4 maand ofzo" En ik: nee nee al 7 maanden, ja kweet dat je het niet echt goed ziet maar ben zelf ook maar een fijn madameke hé. En toen werd ze rood. De beenhouwersvrouw draaide met haar ogen en toen ze weg was zei de beenhouwersvrouw tegen me: Ik vind dat je het wel goed ziet hoor, trek het je niet aan. Ze is zelf nog niet zwanger geweest waarschijnlijk vandaar de domme opmerking.

Mensen weten altijd wel wat hoor! Ze zouden beter zwijgen soms.

Liefs Winter

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 10 aug 2007, 08:40

gedver zo'n stomme opmerking he, ipv dan te vragen hoe ver je al bent... jeetje sommige mensen weten echt niet wat ze zeggen

om zo frusto van te worden he
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 10 aug 2007, 08:54

Trek het je niet aan meid,
is hier net zo. Ik heb nog 10 weken te gaan, en men vraagt nu pas of ik zwanger ben... denk ik dan, laat ze maar lachten, heb ik naderhand niet zo veel last van extra kilo's...

En hebben dan ook nog zelf een blunder begaan... :oops:
gingen het geslacht voor ons houden, maar blijkt dat de oma's en opa's in spe er al achter gekomen zijn. Hadden hier iets zien liggen (van in het begin al) en hebben ons dan nog eens versproken. Kon er echt niet mee lachen maar ach, binnen een paar weken weet toch iedereen het. Voordeel: oma's en opa's kunnen nu volop helpen kopen aan de uitzet :lol: .
En ik merk dat ik ook inderdaad gevoeliger begin te worden voor die opmerkingen. Zal de spanning zijn zeker! Ik begin ongeduldig te worden en vooral nerveus door al die vergelijkingen en goede raad! Men zou beter moeten weten, alhoewel het meestal wel goed bedoeld is!!! want eens je zo ver bent kan je die wel missen! :evil:

Mama in spe,
Ann

PS vraag met wel steeds af wie op je foto staat?
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 10 aug 2007, 09:00

@ ann : dat van die foto was da tegen mij?

das rogue van de crüxshadows ( een goth band) is nogal een beetje mijn idool ( als een verliefde tiener voel ik mij daarbij echt...)

groetjes
Afbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 10 aug 2007, 09:13

knappe vent!
groetjes

Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”