vroedvrouwen in regio Tielt

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:
vroedvrouwen in regio Tielt

Bericht door sp » 21 jun 2007, 17:17

Hallo allemaal,

Sinds kort weet ik dat ik zwanger ben, hoera! Half februari verwachten we ons eerste kindje.
Ik ben op zoek naar een vroedvrouwenpraktijk in de buurt van Tielt.
De bevalling zou in Deinze plaatsvinden.
Ik hoor nu van vriendinnen uit Gent dat zij bij Het Geboortehuis gaan, een groepspraktijk van vroedvrouwen die cursussen organiseren, ontspanningstechnieken aanleren, tips geven enz in groep allemaal. Maar zij gaan ook mee naar de bevalling, zelfs al is dat 's nachts of in 't weekend. 't Lijkt me een geruststelling iemand mee te hebben die je kent... ALs je de pech hebt van een gynaecoloog van wacht te hebben... iemand die je niet kent... Onze huisdokter volgt ons ook op van dichtbij, maar toch... Ik weet niet of zij mee zou gaan als ik zou bevallen...
Ik ben dus op zoek naar een vroedvrouw(enpraktijk) waar je terecht kan voor prenatale oefeningen edm, die meegaat als je gaat bevallen en die ook nadien bij je thuis langskomt.
Iemand ervaring mee? Iemand een tip?
Dankjewel!
SP


Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 21 jun 2007, 20:56

In Tielt heb je vroedvrouwenteam cocon.
http://home.euphonynet.be/vvtcocon/id18.htm
De eerste vroedvrouw die op de site staat is een heel goeie.
Die heeft de bevalling van mijn jongste gedaan.
Was in het ziekenhuis en de gynae van wacht was veel te laat.
De derde heeft begeleid bij mijn eerste en tweede bevalling en is ook een goeie.
Zij werkt wel niet meer in het ziekenhuis waar ik toen bevallen ben.
Ik hoop dat ik je hiermee wat verder geholpen heb.
Groetjes

Gebruikersavatar
boswandeling
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 apr 2007, 15:14

Bericht door boswandeling » 30 jun 2007, 17:39

Ik heb ook zo'n prenentale lessen gevolgd bij een vroedvrouw en dat was zeer intressant,je bent in een beperkte groep van 5 koppels en je kan je eventuele problemen of vragen delen met elkaar,is echt een aanrader!!
Je bent echt goed voorbereid op de bevalling. Bij mij was het ook in tielt die lessen (ik moet nog bevallen,nog 5 weekjes geduld).
Als je bij www.vvtcocon.be kijkt zie je nadere uitleg van die lessen en kan je je inschrijven ook. Hopelijk heb ik je kunnen helpen. Veel succes en een dikke proficiat !!


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”