probleem met kindjes bij ex

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)
probleem met kindjes bij ex

Bericht door proudfather » 20 jun 2007, 21:40

een netelig probleempje. schaam me beetje dat k dat ier moet vragen maar heb raad nodig.
mijn ex heeft in t weekend de kindjes en dus ook de kleintjes. zij heeft en jaar in psychiatrie gezeten door een inzinking. ze heeft int verleden de kindjes aan hun lot overgelaten en zich dagelijks teut gedronken aan wijn.
nu om verder te gaan,mijn probleem is dat zij de kleintje sbij zich wil en dus recht heeft op de kleintjes. Nu blijf ik bij haar int weekend voor de kinderen op te vangen. nu met de klein int vooruitzicht heb ik telkens schrik ik bij mijn ex ben dat er iets gebeurd met wenneke. als haar water breekt kan k zomaar ni altijd weg bij mn ex. maar ze er zomaar laten en terug naar huis komen is geen oplossing. zit met mijn handen int haar (da beetje dak nog heb)
HELP alstublieft. wil ook ni dat mijn relatie eronder gaat leiden
kiezen tussen mijn kindjes hun veiligheid en wenneke is geen oplossing en zeker geen optie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 20 jun 2007, 22:30

Nogal moeilijk om te beslissen in jouw plaats maar ik kan alleen uit mijn gevoel zeggen dat ik zou kiezen voor de veiligheid van mijn kinderen.
Zijn er geen andere mensen vb ouders waar je je kids kan brengen, mocht Wenneke haar water breken en naar het ziekenhuis moet?

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 20 jun 2007, 22:40

Ik zou toch ook proberen om iemand in de buurt te vinden, die of wenneke al kan helpen, of desnoods de kinderen even kan opvangen!

Hoeft ook geen familie te zijn als die niet dichtbij wonen, een lieve buurvrouw ofzo!

Het is idd niet makkelijk om zo een beslissing te nemen!
Kan je het hoederecht niet voor jou nemen, gezien de situatie?

Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)

Bericht door proudfather » 20 jun 2007, 23:25

de situatie met mijn ex is zeker niet zo simpel,vooral dat de voorlopige beslissing genomen werd maar de procedure is nog niet officieel dus is dit moment zien dat mijn schattekes t goed hebben en veilig.
Een weekend of langer alleen met hun moeder en de ganse familie slaapt niet en liggen constant te luisteren of de telefoon niet gaat omdat er weer iets is. juridisch heeft zij de kinderen alleen maar uit schrik voor de kinderen ben ik bij mijn ex voor voor de kinderen toch een houvast te zijn.
en t moment ik bij mijn ex vertrek als wenneke haar water breekt en de kids zijn daar zijn ze overgeleverd aan haar alleen want zij heeft de rechten ook.
sorry maar deze situatie geeft me al lang slaaploze nachten en t zal er niet op beteren hé
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 21 jun 2007, 21:24

Is precies niet eenvoudig hé proudfather!
Hmm, hebben jullie geen gezamenlijke vrienden van vroeger die dan bij je ex kunnen blijven als jij dan net zou wegmoeten voor Wenneke?

Zijn ze elk weekend daar?
Of 1 weekend op de 2?

't Zou natuurlijk moeten lukken dat net dan Wenneke binnen moet hé.... maar ja, je weet natuurlijk nooit.
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)

Bericht door proudfather » 22 jun 2007, 14:01

nee, is zeker niet simpel en vooral niet dat zij ilk weekend de kindjes heeft. nu natuurlijk,ik ben momenteel nog thuis maar moet ook eens terug gaan werken en dan ben k int weekend niet altijd vrij om naar ex te gaan hé.
Heb enerzijds wel iets van,zij wilt de kids int weekend en in de vakantie langere tijd, awel,dan moet ze dat alleen klaren hé.
de bittere pil daarin is natuurlijk weer dat de kids met haar alleen zijn hé.
enerzijds ist nu wel ni mooi da k t zo zeg maar als zij t verkl@@@t (sorry voort woord) is dat een grote stap voor mij hé int definitief besluit van het voogdijschap hé maar dan voel ik me immens hard schuldig naar mijn twee klein schattekes toe.
Is akelig en zwaar t te moeten zeggen maar soms vraag ik me niet af of het beter had geweest moest ik moto-ongeluk ni overleeft hebben.
Dan zouden op dat moment mijn kindjes ten voogde van mijn ouders gekomen zijn en zij zijn daar harder in. sorry voor mijn geklaag hé,moest er even uit (slechte nacht gehad met teveel piekeren)
:oops: :? :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke

Gebruikersavatar
Wenneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 nov 2006, 20:08
Locatie:Millen (RIEMST)

Bericht door Wenneke » 22 jun 2007, 14:28

Is akelig en zwaar t te moeten zeggen maar soms vraag ik me niet af of het beter had geweest moest ik moto-ongeluk ni overleeft hebben.
:shock: :shock: :shock:
Trotse mama van Elias 14/08/2007


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”