twijfel verlies ik nu vruchtwater of niet

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 10:12

hallo allemaal!! al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb he. da komt omda ik nog maar pas verhuist ben voor de 2de keer in men zwangerschap tip: NOOIT DOEN VERHUIZEN IN ZWANGERSCHAP. echt ik ben daar 2 weken moe enzo van geweest , maar heb nu eindelijk men draai terug gevonden. ik zit met een vraagje!! (weeral :P ) vruchtwater verliezen hoe voel je dat? had gisteren zo een natte broek heb dan maandverband in gelegd en die was ook nat maar had geen kleur zo als de gyn het beschrijft. ze vertelde mij dat het een rozige vloeistof is met precies vlokken in. ik zat in de zetel en voelde iets druppelen en voelde en twas nat maar het was dan ook zeer warm hier in huis en had net gepoetst enzo pf ik weet het niet hoor. blijft dat dan druppelen of stopt dat? want nu heb ik het niet meer en voelt het aan zoals je bloed verliest van je maandstonden ale dezelfde ingang da weet ik maar ale als je bloed verliest bij je maandstonden voel je dat lopen he ale ik toch en da was precies tzelfde. maar nu heb ik er geen last meer van en het baart mij nog meer zorgen want de gyn zei me dat ik niet veel vruchtwater meer heb en dat men baarmoeder gestopt is met zen activiteiten, men baarmoeder is het moe zwanger te zijn en heb al 1cm opening sinds woensdag. gaat opening vlug of kan je er een tijdje mee lopen? en eu ook heeft ze mij gezegd dat ik volgende week donderdag terug op controle moet en dan zal ze nog es kijken na men vruchtwater en overleggen om het te laten inleiden om risico te vermijden. maar wat is het risico nu juist als je te weinig vruchtwater hebt? droogt je kindje dan uit tzijn misschien belachelijke vragen he maar mijn gyn geeft niet zo een goede uitleg want ze heeft nooit tijd!!! help me aub bij mijn vragen !! en ik zou graag nog deze week of voor donderdag bevallen ma op natuurlijke wijze zijn die straatpraatjes waar van de bevalling zelf op gang brengen zoals fietsen ,wandelen etc... ?
groetjes en sorry voor al deze vragen hoor weet anders niet aan wie ik ze moet stellen.
dikke zoen en knuf!!!
xxxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 10:21

@ jonge mama ik zou toch eens naar de materniteit gaan als ik van jou was . bij mij is het ook zo begonnen en ben 4weken te vroeg bevallen . maar bij mij kwaù het door een verkoudheid dat mijn vlies een beetje gescheurd was . ik verloor ook telkens een beetje vruchtwater niet veel maar het was wel vruchtwater. mijn beebje woog 3,250kg voor 4weken te vroeg geboren te zijn :wink:

@jenny hetgeen jij beschrijft is hormonaal witverlies dit is heel normaal tijdens de gevorderde zwangerschap. indien je je echt zorgen maakt dan zou ik toch eens langs de materniteit gaan. anders moet je eens een vuist maken en er eens op blazen verlies je dan vocht (nat ) of slijmen?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

vruchtwater

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 10:23

In jou plaats zou ik toch contact opnemen met de materniteit hoor!
Wat jij beschrijft lijkt mij idd verlies van vruchtwater en als je er al niet veel had kan het goed zijn dat het nu gestopt is. Dat stoppen kan ook zijn doordat het een scheurtje bovenaan in de vrachtzak is . dat heb ik ook voorgehad.
Feit is dat wanneer je vruchtwater gebroken is je baby binnen de 48 uu moet geboren worden.
Bij vele vrouwen komt de weeënavctiviteit zelf op gang maar soms moet er ook een handje geholpen worden en steekt men een infuusje ofzo.

Wanneer er twijfel is of het vruchtwater is wordt er op de maternieit een testje gedaan om zekerheid te hebben maar ik vermoed dat jij je kleintje wel heel binnenkort in je armen kan sluiten! :wink:

Veel succes
En laat ons iets weten hé!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 25 mei 2007, 10:32

hallo,

ik had ook zo'n twijfel tussen vruchtwater of witverlies...en ik was enorm verschoten als de gynae mij zei dat het gewoon witverlies was en dus geen vruchtwater...ik had precies wel in mijn broek gedaan maar het was niet elke keer...meestal had ik zo'n witverlies bij inspanningen, zoals na het kuisen of iets opgepakt te hebben..maar als je twijfel hebt zou ik toch maar eens aan je gynae vragen,...

Mijn water hebben ze op de dag van de inleiding gebroken en ik had er heel veel...dus kan ik je niet helpen bij de vragen hoe het is om vruchtwater te verliezen en wat de risico's zijn bij te weinig vruchtwater...

Met opening kan je wel een tijdje lopen, ik had 2 weken voor de bevalling 1 cm opening, 1 week voor de bevalling had ik 1,5...de dag van de inleiding was ik aan 2cm...net niet genoeg om het natuurlijk te laten komen...maar t'is wel een teken dat het op gang kan komen...

Ik had ook graag natuurlijk bevallen, en heb de laaste week van mijn zwangerschap ook vanalles geprobeerd om het op gang te brengen, vooral ik had al opening, we hebben dan maar meer sex gehad, zijn gaan wandelen, heb ik mijn gans appartement kuisen, heb ik trappen gedaan ipv de lift, maar helaas niets heeft geholpen bij mij... misschien heb jij meer chance :lol:

Indien je echt twijfelt neemt toch maar contact op met je gynae, hij/zij is er om jou te helpen, ze zijn er daarvoor...

Ik wil jou ook met dit bericht van profiteren om jou een prachtig einde zwangerschap en een prachtige bevalling toe te wensen...en veel geluk met je toekomstige prutske...

groetjes

Jenny & Femke

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 10:35

:D :D :D :D :oops: :oops: :oops: jenny ik had niet naar de datum van het bericht gekeken dus ik antwoordde nog op jou vraag maar nu zag ik dat je al bevallen was lol :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 10:35

goh ik ben zo zenuwachtig e. ja ik kan idd eens langsgaan op materniteit maar als het dan niets is dan sta ik daar te blinken he :lol: en men ventje is niet thuis voor de moment hij is @work. ik zal zien of ik vandaag nog zo natte broek heb, ik denk eerder dat het zo zweten was tussen men benen maar ja die maandverband was eigenlijk wel nat dat kan toch niet enkel van het zweten zijn he. pff ben beetje ant panikeren :oops: kzal nog efkes afwachten of ik nog verlies heb of nog een natte broek. kan het zijn dat je zoveel zweet tussen de benen? het is hier ook wel vre warm zit nu in men veranda precies of ik in spanje op vakantie ben :lol: ja maar men vruchtwater heb er misschien niet meer veel maar waar is het dan naartoe? ik denk nie dak het al eerder verloren heb anders zou de gyn dat toch wel gezegd hebben zekers. voel mij heel onzeker en kan nie weg voor de moment woon op de boerenbuiten en vriend is aan het werken zal nog efkes afwachten en in het oog houden dan he
xxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 25 mei 2007, 10:41

Als je echt niet weg kan en je bent zo bang, dan kan je misschien eens naar de mat bellen. Er gaat daar wel iemand zijn, die je kan helpen. Zweten, dan moet je al heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zweten. Het is beter iets te doen, dan niks. Stel dat het toch vruchtwater is. Ik zou gaan of toch zeker bellen. Zou jammer zijn moest er iets mislopen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

wanneer

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 10:46

Ik zou in ieder geval toch eens telefonisch contact opnemen met de materniteit en kan je anders niet iemand bereiken die je tot daar kan brengen zodat je zekerheid hebt. Desnoods een taxi (wel duur maarja 't is voor het goeie doel é :wink: )
je zal daar zeker niet staan blinken en die mensen dop materniteit doen dat met alle plezier, da's hun job!!!! Dagelijks krijgen ze mensen over de vloer die niet 100% zeker zijn of het hun bevalling is die begonnen is.
Als het idd dat is kan je je vriend nog opbellen op zijn werk, of niet?! :wink:
Als het idd vruchtwater is en al sinds gisteren geleden dan moet je prutske toch voor morgenvroeg komen hé! Je moet toch elk risico vermijden op uitdroging!!!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 10:51

@jonge mama steek eens een doekje van katoen handdoek ofzo tussen je benen . moest het vruchtwater zijn dan kan je dit al zeker meenemen naar de materniteit op zo een doek kunnen ze beter zien wat het is ook ben jij dan zeker of het van de zijkant van je billen is van het zweten of van in het midden komt van je... . voel je voor de rest ergens pijn?

ik woon ook op de boernebuiten en rijd ook niet met de auto moest er toen iets met mij zijn dan moest ik ook de ambulance bellen of de taxi . ik zou zoals de andere zeggen toch al zeker is naar de materniteit bellen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 10:51

ja ik zal straks bellen naar men vriend,wil zekerheid hebben. tis idd waar ik wil geen risico nemen. maar moet je dan geen pijn hebben of samentrekkingen als het al van gisteren is, als het idd vruchtwater is? of kan het zijn dat je bevalling dan nog niet spontaan op gang komt? nu ik zal straks effe bellen naar men vriend en zien wat ik kan doen. en anders ga ik vanavond na zijn werk wel effe naar de kraamafdeling.
xxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 10:53

ik verloor vruchtwater maar had soms wel weeen . maar nu niet voor te zeggen dat ik echt pijn had . bij mij hebben ze een pilletje opgestoken om de weeen te laten beginnen. ik ben 4weken te vroeg bevallen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 10:58

@annubis
kun jij mij vertellen aub hoe het voelt om vruchtwater te verliezen? heb wel sinds gisteren veel meer beweging in de buik en hij hangt ook precies meer naar beneden dan anders. voelt vruchtwater verliezen zoals je bloed verliest tijdens de maandstonden? xxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 11:00

hehe ja als ik de amblance bel dan komt mijn vriend , hij is amblancier hehe dat zou pas grappig zijn :lol:
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

helena

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 11:00

Bij mijn laatste bevalling was mijn water gebroken maar ik kreeg geen weeênactiviteit dus hebben ze een infuusje geplaatst om alles op gang te brengen!

Dat doekje is een goed idd! Dan heb je in ieder geval dat al!
Weet je, als daar vruchtwater opzit ruikt dat een beetje zoetig. Daaraan kan je het ook herkennen.

Heb je soms contact met een zelfstandige vroedvrouw? Anders kan je die eens laten komen tot bij je thuis om zo'n testje doen of te controleren!

Tot wanneer zou je moeten wachten op je ventje?

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Dan zeker

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 11:01

Dus eigenlijk kan je hem wel thuis krijgen :lol: :lol: :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 11:06

neen dat voelt ietsje anders vruchtwater dat hou je niet tegen ! zo stond ik me te douchen en het liep een beetje zo langs de zijkant van mijn benen naar beneden tlekens ik druk zette dan verloor ik zo een beetje . ik droogde het een beetje inwendig af zo met een doekje en een paar seconden later kwam er weer een straaltje uit en inderdaad het rook zowat zoet.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 11:10

ben net nog efkes na toilet geweest en twas terug nat. maar als ik voel in men liezen dan is het daar ook wel nat. (toch zweet?) heb nu inlegkruisje ingelegt en zal dan nog es kijken binnen half uurtje. maar het rare is ik voel niets lopen of zo. en heb al eerder natte broeken gehad maar nu is het wel extreem. en men buik is ook erg hard. en kzal dan es kijken of ik kan gaan na de materniteit. eerst kijken of inlegkruisje nat is of niet. van de liezen kan het dan niet zijn he als het kruisje nat is. xxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nee

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 11:15

Nee, denk niet dat jou inlegkruisje echt nat zal worden van het zweet :wink:

Laat je ons iets weten? Onze curiositeit is weer opgewekt!

Als je wil stuur ik je mijn Gsm nummer en dan kan je ons laten weten als je moet blijven en als je bevallen bent;

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 11:15

neen dan is het wel vocht dat eruitkomt als je inlegkruisje nat is! heb je je valies al klaar staan?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 11:22

ja valiesje staat klaar :lol: ale zeg maar valies wat ik allemaal nie ga meesleuren ma bon tis het eerste he dan heb je altijd meer mee dan nodig. men valies staat al 3 weken klaar en wiegje staat er van gisteren :D had een voorgevoel zeker en heb heel men huis gekuist gisteren en alle strijk gedaan , kortom alles is klaar.
ja mag gerust je nummer doosturen naar mij hoor, dan kun je misschien voor mij een plezier doen en de gegevens op forum zetten als het idd zo is. xxxx mijn gsm nummer is(nr vragen aan moderator annubis), eu aan de andere mensen gelieve geen misbruik te maken van men nummer aub,heb dit al vaker gehad en heb gin goestig om nog es van nummer te veranderen,alvast bedankt voor het wederzijdse respect.
xx lien
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 11:26

ik heb je nr even verwijderd is niet zo veilig als je hem hier zet! ik heb hem opgeslagen diegene die hem wilt kan het aan mij vragen!

volgens mij ga je bevallen want je hebt nestdrang ! zo is het bij mij ook 3x geweest ! en ik had ook een mega valies bij alledrie . :roll:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 11:29

ooh ja ik heb het topic even gesplitst zo heb je je eigen hoekje over jou vraag :wink: is leuk om in de toekomst nog eens na te lezen :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

pm'ke

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 11:33

Ik heb jou zopas een pm'ke gestuurd met mijn nummer!

Aan al jou bezigheden te horen heb je ferme nestdrang!!!! :lol: :lol: Dat wil toch iets zeggen, doe daar nog het vruchtwater bij en ......jaja, volgens mij wordt jij zeker en vast nog een mei-mama :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 25 mei 2007, 11:42

@ annubis
hartelijk bedankt om men nummer bij te houden hoor. je bent een engel!! ja ik wist nie goed hoe ik anders men nummer moest geven,men excuses daarvoor hoor voor het ongemakje :lol:
dus men nummer is nu veilig bij jouw he :wink:
en ook nog es bedankt voor men eigen hoekje hier opt forum,dat vind ik wel fijn :D
ja kzal sebiet nog es kijken he of het nu echt nat is :lol: ja nestdrang maar ik denk dat het komt omdat de gyn mij gezegt had dat het niet meer lang ging duren omda baarmoeder het beu is en ik al 1cm opening had en anders volgende week ingeleid word, ik was beetje in de war ik had normaal nog 3 weken en plots maar 2 weken en nu 1 week en anders ingeleid. nuja ik gisteren vlug vlug nog wiegje klaargezet,champagne gaan halen :lol: en gisteren alles van kop tot teen gekuist (met harde buiken als gevolg) en dan die druppels gisteren. nu ja misschien is het nog voor mei, ik hoop het allezins :D kan al bijna niet meer wachtn,ben zo nieuwsgierig naar men beebje. ja kzal dan es gaan kijken he , als het nat is kom ik het wel zeggen hoor. en allezins bedankt dat jullie mij zo goed helpen hoor. ik heb er wel veel aan moet ik zeggen,want ik heb geen familie waar ik het kan aan vragen en mijn schoonfamilie wil ik nie echt storen anders wil men schoonmoeder bij bevalling zijn (ze werkt op spoed) en mag dus vroedvrouw spelen als ze dat wil maar 1 ding is zeker,ik lig niet met benen open voor men schoonmoeder hehe.
xxxx
tot straks e
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

altijd

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 11:56

Altijd welkom hé hier! :wink:
We zijn er om elkaar te helpen en te steunen en al onze ervaringen uit te wisselen; Da's het fijne eraan :wink:

Nee, zou er ook niet aan zijn om mij schoonma en zelfs mijn eigen ma bij de bevalling te hebben.
Niet dat ik niet overeenkom maar da's voor mij echt iets tussen mijn ventje en ik en mijn ma zou zeker meer afzien dan ik, als je begrijpt wat ik bedoel

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 12:00

jouw nummer is veilig bij mij :wink: ja het moet wel verschieten zijn als je gyne zoiets zegt ! het belangrijkste is dat alles klaarstaat je beebje kan dus gerust komen. nu ik zou ook niet met mijn benen voor mijn schoonmoeder willen gaan open liggen hoor :? Hou ons zeker hier op de hoogte he ... wat spannend zeg . en wist je al wat het ging worden? ik heb dit precies nog nergens gelezen oftewel heb ik erover gelezen . En van waar was jij juist?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 mei 2007, 16:16

spannend seg!!
ik weet niet hoe het voelt om vruchtwater te verliezen, ben 2x bevallen met KS en had bij de eerste bijna geen opening...

maar ik zou zeker en vast al eens bellen met de materniteit
en dan zo snel mogelijk naar ginder!!!
en als het loos alarm is, so what!!!
zo zijn er velen hoor :lol: Dat beseffen ze daar ook wel hoor
heel veel succes en ik hoop snel goed nieuws van je te vernemen!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nummer

Bericht door Aicha » 25 mei 2007, 16:34

Annubis,

't is hier opeens wel heel stil geworden hé in vergelijk met deze voormiddag! :?
Denk jij hetzelfde als ik?
Ik ben wel er nieuwsgierig zunne!!!!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

i

Bericht door Annubis » 25 mei 2007, 16:52

awel ik peins ook dat het zover is hoor ..... ben is benieuwd :D
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 13:55
Locatie:Tienen
Contacteer:

Bericht door Dina » 25 mei 2007, 17:04

Bij mij was het in het begin ook verwarrend hoor! Was net naar het toilet geweest en stond af te wassen toen ik wat voelde lopen: dus dacht ik, ben niet lang genoeg op het toilet blijven zitten, dus ik terug! En bij mij voelde het precies of ik moest plassen maar ik geen controle meer had over mijn blaas, dat bleef maar lopen! Ik heb voor alle zekerheid naar de materniteit gebeld en ze waren heel lief en vriendelijk, en ja hoor, mijn water was gebroken! Toen ik aan de balie stond om mij in te schrijven was ik helemaal nat hihi! Véél succes hé! :D
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”