Wanneer vreetbuien?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Kekjiram
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jan 2008, 09:34
Locatie:Nijlen
Wanneer vreetbuien?

Bericht door Kekjiram » 04 jan 2008, 10:55

Hebben jullie heel de dag vreetbuien?
Ik heb dat de laatste tijd alleen 's avonds (vanaf ik in de zetel ga liggen) terwijl ik ook last heb van zuuroprisping, maagpijn en darmen die rommelen... Raar dat ik me 's avonds misselijk voel en toch wil eten! Ik denk dan zelfs een hongergevoel te hebben.
Vanmorgen heb ik voor 't eerst moeten kokhalzen, maar 's morgens heb ik niet veel eetlust (nooit eigenlijk), 's middags at ik normaal, maar ook dat lukt me niet al te best (geen maagpijn)
's avonds kan ik minder eten omdat ik plots precies te veel heb. En dan begint het allemaal als ik in de zetel ga liggen...
Ik ben niet bezig met zwanger worden, maar heb sinds kort wel kwaaltjes die vanalles kunnen zijn he (zie andere berichten van mij).
xxx
Kekjiram
Graag kinderen willen veroorzaakt zwangerschapskwaaltjes...


Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 04 jan 2008, 11:06

De vreetbuien kwamen bij mij pas in de tweede helft van de zwangerschap. In het begin was ik steeds lichtjes misselijk en kon ik nooit veel tegelijk eten. Dus waren het steeds kleine hapjes en nooit een grote hoop. Want daar werd ik pas echt mottig van. Tegen het einde, toen ik dus niet meer misselijk was, heb ik soms wel echt VEEL gegeten.
In het begin was ik ook wel eerder 's avonds misselijk dan 's morgens.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 04 jan 2008, 12:17

'k Verzet mij daartegen, tegen vreetbuiten :lol:.
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd. Snoepen tussendoor is uit den boze 8). 's Middags veel groentjes en 's avonds meestal broodmaaltijd.
En dan nog redelijk veel kilo's erbij eh :roll:.
Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 04 jan 2008, 16:13

de vraag is beter: wanneer geen vreetbuien? Die is sneller beantwoord. Als ik thuis ben is het niet te doen, alles zou ik opeten. Gelukkig hou ik mij op het werk in (kzou een te groot schaamtegevoel krijgen)
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 04 jan 2008, 21:03

Goh, ik moest lachen toen ik 'vreetbuien' las, nu vandaag hebben hier overheerlijke spaghetti gemaakt en ik heb al gesmuld jongens! :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”