kben een beetje ongerust!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Christy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 sep 2007, 14:40
kben een beetje ongerust!

Bericht door Christy » 17 dec 2007, 09:49

mijn zoontje zat al een aantal weken met zijn hoofdje naar beneden, vanmorgen had ik de indruk dat dat niet meer zo was, hij had de hik en ik voelde dat vanboven in mijn buik, terwijl dat anders onderaan was!

kan dat kwaad dat hij zich nu weer heeft gedraaid? kben echt wel ongerust!
Afbeelding


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 17 dec 2007, 09:56

Het kan natuurlijk geen kwaad dat hij zich gedraaid heeft, maar hopelijk draait hij zich dan nog eens hé, zodat hij nie in stuit blijft liggen :wink:

Een vriendin van mij had een geplande keizersnede wegens stuitligging. Maar de nacht voor de keizersnede heeft het meisje zich nog gedraaid en is ze alsnog natuurlijk bevallen :wink: Dit maar om te zeggen dat ze zich tot op het laatste kunnen draaien :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 17 dec 2007, 10:29

Het kan zowiezo geen kwaad voor je kindje, hé. Maar als het zo blijft zou het voor jou wel op een keizersnee kunnen uitdraaien. Maar zoals mijn voorganger zei: ze kunnen zich altijd nog keren, hé!

Doe misschien eens een goeie babbel met buikbaby dat die in de andere richting moet! :lol: :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 17 dec 2007, 12:38

is nog 7 weken dus kan zich gerust nog draaien de gyn zal je wel op de hoogte houden ze zijn ervoor.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 dec 2007, 21:19

MIjn gyn heeft tegen mij gezegd dat eens ze met hun hoofd naar beneden liggen, ze zich niet meer draaien..
Dus niet vrezen!!
't Zullen de voetjes geweest zijn dat je voelde :wink:
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 dec 2007, 10:29

:lol: Zeg dat maar eens tegen Filip.. Die is een week voor de bevalling nog in stuit gaan liggen en is toen met een keizersnede geboren.. :lol:
Maar Christy, als jullie zoontje zich gedraaid heeft, dan draait hij zich misschien nog wel terug.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”