Domme vraag

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 dec 2007, 12:45

ik moest echt op een speciale band gaan zitten (net een zwemband) of ik hield het geen minuut vol .... dat hechtgen ook niets van gemerkt ,had het ook veel te druk met te bewonderen


Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 13:28

goh ja daar zou ik ook curieus naar zijn zenne naar die moederkoek enzo :D

Hopelijk gaat het bij mij ook allemaal zo vlot binnen een maandje of 7 :wink:

Als ik da zo hoor verkies ik precies toch ook een scheurke hoor...afwachten wat de gyne daarover zegt...
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 10 dec 2007, 15:29

Tja... ik denk dat er op zo een moment veel te bewonderen valt :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 dec 2007, 16:24

ik weet niks meer van de bevalling ...alleen dat ik heel energiek was ,weet zelfs niet dat mijn man de navelstreng had doorgeknipt ...ik had maar oog voor een ding ....en dat was voor ons kleine wonder ,ik hoop dat ik deze keer....er meer van onthou :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 10 dec 2007, 23:34

Myla schreef:Ik was een beetje gescheurd en eigenlijk niks last van gehad. In het begin een beetje met naar toilet gaan wa pikken, maar dat was enorm rap genezen.
Awel da heb ik ook maar het rare is dat ik dat nu pas heb
een 2-tal weken geleden had ik daar totaal geen last van!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 11 dec 2007, 16:42

Ik ben precies een uitzondering op de regel van zelf verkiezen tussen scheuren en knippen.

Ik ben bij matthew zodanig gescheurd dat de kringspier net niet meegescheurd is en het werd door een student dichtgenaaid die het nog nooit gedaan had. Met gevolgen van dien dat ik totaal niet op mijn poep kon zitten, naar toilet gaan was een ramp want het deed echt pijn, stoeien na de bevalling was met de nodige pijnstillers en liters tranen die uit mijn ogen stroomde. Het is ons maar 1x gelukt om te vrijen en dat was de 1ste keer en nog een geluk dak toen terug zwanger ben geraakt want anders hadden we nog steeds met 1 petoet gezeten waarschijnlijk. En die pijn wens ik echt mijn ergste vijand niet toe.

Bij ons cato ben ik ook gescheurd en heeft de gyn achteraf zelf een correctie uitgevoerd zodat het misnaaien bij onze matthew opgelost was. Heb toen maar 3 maanden afgezien en toen stribbelde het nog wel tegen maar het was te doen mits extra hulpmiddeltjes.

Bij jinto hadden we een andere gyn en daar de beide bevallingen tegen uitgelegd en die stond al direct klaar met zijn schaar om te knippen. Hij wou het risico niet nemen dat ik terug zo zou doorscheuren. Mijn gyn is zelfs vader van 5 kinderen en zijn vrouw is ook 2x doorgescheurd en hij weet hoe zijn vrouw ervan heeft afgezien en hij wenste dit zijn patienten niet toe.
En die knip is gewoon perfect genaaid geweest. Ik heb niks maar dan ook niks last gehad vlak na de bevalling. Vroeg me op een bepaald moment zelfs af of hij wel geknipt had. Bij het stoeien, niks last gehad, zelfs geen tegenstribbelen van mijn huid.
Manlief super content natuurlijk.

Ik hoop eerlijk gezegt dat we in augustus als we op een gewone ingeleide manier kunne bevallen, dat hij terug op tijd is om te knippen en dat het weer zo mooi genaaid word.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 11 dec 2007, 20:25

Oehja, moest ik dat voorhebben, zou ik voor een knip kiezen hoor.. :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Kimberlyvdb
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 dec 2007, 22:31
Locatie:Brasschaat
Contacteer:

Bericht door Kimberlyvdb » 11 dec 2007, 21:33

bij mijn bevalling ben ik geknipt geweest, ik had wel epidurale gevraagd en heb daar eigenlijk niet echt iets van gevoeld. eigenlijk deed dat wel goed want het hoofdje zat klaar om erdoor te komen en door te knippen werd de spanning wel afgenomen en dat deed goed.

Achteraf wel nog wat last van gehad.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”