kben zo ongerust!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Christy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 sep 2007, 14:40
kben zo ongerust!

Bericht door Christy » 06 dec 2007, 11:26

mijn zoontje is heel actief normaal gezien een hele dag door en zelfs 's nachts! maar ik heb hem vandaag amper gevoeld, ik heb hem al gevoeld, maar echt zeer weinig, ik ben dat niet meer gewoon, is dat wel normaal?

zou er iets mis zijn? mss zit de navelstreng rond zijn nekje, ja, ik begin vanalles te denken! :cry:
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 dec 2007, 11:33

En als je ergens rustig ligt? Voel je hem dan niet beter? Als je rondstapt, wordt hij als het ware in slaap gewiegd.. En hoe verder in de zwangerschap je bent, zoveel te minder plaats heeft hij natuurlijk..
Maar als je echt ongerust bent en blijft, bel dan even met de gyn. Misschien kan hij/zij je geruststellen of mag je wel even langsgaan.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 dec 2007, 12:55

Ik volg dagmar: er is bijna geen plaats meer in je buik,naar het einde toe zal de bab wel minder bewegen. Of hij heeft een rustig dagje.
Als het telang duurt, bel even naar je gyn.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 06 dec 2007, 15:56

Als het kindje al wat in je bekken ingedaald ligt, kan het zijn dat je het minder gaat voelen.

Probeer eens op afwisselend op je beide zijden te liggen en daarna op je rug. Normaal zou het dan wel in gang moeten schieten :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 06 dec 2007, 17:11

Das waar, ik doe dat ook altijd ,als ik het even niet voel eerst linkerzij, dan rechterzij dan rug. En na een tijdje begint het vanzelf te bewegen. Maar ik denk altijd: zolang ik het nog voel is 't goed, ook al is het niet zo actief als anders?
Afbeelding


Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 06 dec 2007, 17:59

Hier is het juist andersom: beebje is altijd heel erg kalm, moet altijd moeite doen om het te voelen. Terwijl gisteren dacht ik: amai, bijna 32 weken en das nu de eerste keer dak echt heel hevig voelde...
Zal ook van kindje tot kindje afhangen... of misschien dat je zoontje zich gedraaid heeft zodat het in een positie ligt dat je het minder goed voelt.
Toen ik op een dag ongerust was , heb ik naar de materniteit gebeld, waar ik een dik half uur aan de monitor mocht liggen. Dan ben je toch iets gerustgesteld... Ze begrijpen dat daar ook wel hoor.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”