nog snel een kleine monitorvraag!!!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas
nog snel een kleine monitorvraag!!!

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 09:39

mijn ventje stelde mij gisteren een vraag... en ik denk dat mijn gynea dat wel al gezegd heeft waarvoor dat dient, mah ik denk da'k het gewoon vergeten ben (heb ik al eens vaker de laatste tijd)...
hij vroeg waarom het nodig is dat je tijdens de laatste weken zo vaak aan de monitor moet gaan liggen... waarvoor dat eigenlijk dient... :shock: en ik schrok van mijn eigen da'k het niet meer wist :oops:
mah mijn gynea zegt zooooveeeeel dingen en vertelt zoooooveeeeel verhalen da'k niet alles kan onthouden :D mah ik vind het wel erg, want ik ben er zeker van dat ze dit gezegd heeft toen ik van timmeke zwanger was (da's nu wel alweer ff gelede), maar of ze da nu al gezegd heeft... i don't know... mah ik heb er ook nog niet aangelegen,omdat de gynea weg moest voor een bevalling en het is een regelrechte ramp om een nieuwe afspraak te maken bij haar... meestal kom je op van die call center medewerkers uit en die mogen dan weer enkel afspraken geven aan diegene die niet zwanger zijn...RAAR, maar waar en zal dat toch eens zeggen dat ik dat systeem niet zo goed vind...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 okt 2007, 09:56

om te zien of je al in arbeid bent , en dat je hartslag van je beebje nog goed is ! want als ze zien dat de hartslag te hard daalt dan leiden ze in . het is bij iedereen dat ze de laatste 2weken meestal aan de monitor moeten ! is extra veiligheid .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 10:01

de laatste maand moet ik op kortere tijd terug komen en aan de monitor en de laatste 2 weken moet ik iedere week komen en ook aan de monitor dus ze heeft het echt wel voor de veiligheid :D
mah ik dacht da ook wel da da daarvoor diende... en heb da ook gezegd tegen mijn ventje... mah da'k het echt niet zeker wist...
allesinds bedankt :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 okt 2007, 10:49

Zoals annubis al zei, om te zien hoe de baby het doet en of je al iets van weeën hebt.
Maar niet iedereen moet aan de monitor. Ik ben 5 dagen overtijd en ben nog niet 1 keer in het ZH geweest voor een halfuurtje monitoring. En ik ben er ook niet kwaad van. Zolang je beebje goed beweegt, is alles ok! :wink:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 okt 2007, 11:07

Ik ben ook maar aan de monitor gemoeten, de dag dat ik bevallen ben :wink:
Mijn gyn neemt wel iedere keer een echo!
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 11:09

mah bij mij is da bij de gynea zelf... ik moet ook nie naar het ziekenhuis om aan de monitor te hangen ... da zou nogal gek zijn van beveren naar wilrijk terwijl ze in melsele haar praktijk heeft met een monitor...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 okt 2007, 14:53

ah doet je gyn dat zelf.
Ik ben in die laatste maand ook aan de monitor gemoeten. Maar in het ziekenhuis. Maar da's ook niet moeilijk: de gyn zit in het ziekenhuis :lol:

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 16:12

ja tis zo die zit 3 dagen in de week in haar praktijk ... maandagavond woensdagvoormiddag en donderdagavond en voor derest zit zij ook in het ziekenhuis... maar de meeste patiënten zijn allemaal uit de buurt van haar praktijk daarom laat ze die daar aan de monitor liggen in de laatste maand... en elke keer als men op consultatie komt neemt ze ook een echo, maar ze rekent er maar 3 aan... maah ik vind ze wel een hele goede gynea maar haar systeem om aan een afspraak te geraken is gewoon niet alles... normaal geeft ze altijd bij de consultatie een volgende afspraak, nu had ze een bevalling dus al haar afspraken werden afgezegd... en er werd ons gevraagd terug te bellen 's avonds om 18u... dus ik deed dit, kwam ik uit bij zo'n call center medewerker die zei da'k binnen een maand een afspraak kon maken... mah dan moet ik bevallen dus ja :? ik zei dat da dan al niet meer nodig zou zijn en zei da dus da'k moest bevallen en dan zeggen die zo van ja, maar wij kunnen geen afspraken geven aan zwangere vrouwen daarvoor moet ge de gynea zelf aan de lijn hebben dus dan zeggen ze om terug te bellen maandagavond, woensdagvoormiddag of donderdagavond... ik heb vorige week dus al die dagen gebeld... en kwam altijd maar bij een call center medewerker uit met dezelfde uitleg... dus da's ff stressen... en ga dit zeker ook eens vermelden ALS ik ooit nog een afspraak kan bemachtigen ... nu is het vandaag maandag en ze is bereikbaar vanaf 19u dus ik ga nog eens proberen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 okt 2007, 17:49

wie hebt gij inge? roodhoofdt??
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 17:53

:D als ge nadia roofthooft bedoeld... JA...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 okt 2007, 17:55

die heb ik bij mijn eerste kindje gehad ! maar ik ging wel alleen bij haar in het middelheim . ik was daar niet zo tevreden over en ben dan bij barudy gegaan nen creme van nen gyne . nu spijtig genoeg met te verhuizen heb ik hier in de buurt nen gyne moeten pakken .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 okt 2007, 19:26

da's wel stom van die afspraken. Hopelijk heb je vandaag een afspraak kunnen bemachtigen. Hier is het zo dat als je gewoon naar de gyne gaat dat je lang moet wachten maar als zwangere redelijk direct kunt. En de gyne zegt ook wanneer je terug moet, en tegen het einde geeft ze je de tussentijden zodat je al die afspraken in 1 keer kunt maken.

Oh ja en de keer dat ze eens afbelde dan hebben ze me direct een nieuwe afspraak gegeven.

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 22 okt 2007, 20:51

heb daarjuist gebeld en RARA... weer een medewerker aan de lijn... moet morgen om 12u terugbellen en als ze dan zelf niet de telefoon opneemt ga'k woensdagmorgend gewoon naar haar praktijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 okt 2007, 21:13

Ik heb nooit aan de monitor gelegen, behalve toen ik aan het bevallen was.
Mijn schoonzus (zwanger met IVF), moet de laatste 3 maanden regelmatig naar de monitor.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”