ik ben 11weken zwanger

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 20 okt 2007, 12:19

Op hoeveel maanden moet je dat normaal drinken? Heb dat tot nu toe ook nog niet moeten doen...


ik denk dat dat rond de zes maanden is of niet ? ik weet het eigenlijk niet,moet het nu zelfs voor de tweeling ook niet doen... en voor het zien of het een mongooltje was doen ze bij mij de test niet omdat de waarden veel te hoog zijn als het er twee zijn .dat vind ik heel vervelend,ik vroeg zelfs of ze het dan op een andere manier kon zien of het zo wel was ,maar blijkbaar niet


marissa,nico
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 okt 2007, 23:26
Locatie:oeselgem
Contacteer:

Bericht door marissa,nico » 23 okt 2007, 09:59

hallokes,

gisterochten omstreeks 04h werd ik gewekt door vreemd geluid beneden.
toen ik mijn slaapkamerdeur open deed zag ik veel rook en vlammen van onderaan de trap.
het brandde dus beneden.
ik heb direct mijn man gewekt.
en we zijn via het platform naar beneden gesprongen( samen met de hond.)
nadat mijn man enkele deuren had ingestampt zagen we dat onze voordeur in brand stond.
gelukkig kon mijn man de brand blussen.
er is wel nogal schade.
de brand werd dus in gang gestoken door iemand.
mijn vraag is nu: ik heb nogal wat rook ingeademd waardoor ik nogal moest hoesten.
kan dit kwaad voor mijn kindje. ik ben nu 12weken ver.
ik ben in verwachting van ons eerste kindje en zo had ik graag nog wat meer info over de bevalling en daarna

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

heel erg voor jullie

Bericht door Rampestamperke » 24 okt 2007, 08:49

heel erg vooor jullie een brand is een heel gedoe ,heb je er zelf last van als je ademd,doet het zeer of zo ??Er zijn mensen die hele dagen roken en dat is heel ongezond,je kan er volgens mij nu toch niet echt meer iets aan doen he ,het is nu eenmaal gebeurd ,maar ja als je zwanger bent dan zit je daar natuurlijk mee in ,ik zou mij niet te veel zorgen maken(tenzij je zelf veel last hebt van de rook die je ingedademd hebt

dat kleintje zit trouwens veilig in je buik gr


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”