Doopsuiker

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene
Doopsuiker

Bericht door Ness » 13 jan 2005, 23:49

Wie kan me helpen aan winkels waar ze leuke spulletjes hebben voor doopsuiker? Wij willen nl zelf het doopsuiker ineen steken, maar we vinden echt niks naar onze zin?
Hebben jullie misschien wat ideetjes?
Ik zou graag iets doen rond het thema water en vissen, maar liefst geen bootje.
Alle tips zijn welkom, want voorlopig zijn we inspiratieloos
Ness


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 jan 2005, 00:06

Dagmar is daar een kei in!!
Stuur haar een pm!!
Mijn jongste zoon gberuikt nog alle dagen zijn wonderpotlood van bij het suikertje van karsten!!

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 14 jan 2005, 14:17

gewoon naar een doopsuiker winkel gaan en vragen of je het zelf mag vullen en de ideetjes daar kopen.
dus het suikeren zo zelf doen, en de figuurtjes of wat dan ook daar kopen.


In ieder geval succes met je zoektocht.
mama van .....................4.

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 14 jan 2005, 16:34

ja maar we hadden iets fijn gevonden in een winkel, maar die wou dat enkel gevuld verkopen!!


Ness

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 jan 2005, 20:24

In de meeste grootte speelgoed zaaken, hebbeb ze zo een hoekje voor doopsuiker decoratie.
Verder neus eens rond in de makro.
Je hoeft daar niet persee een pass voor te hebben.
1 dags pas bestaat en mag gebruikt worden.


Kaat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2005, 11:29
Locatie:Essen

Bericht door Kaat » 17 jan 2005, 12:35

Hey Vanessa,

Hier in Kalmthout (lekker ver voor jou dus) hebben ze een hele grote goede doopsuikerwinkel. Ze hebben heel veel en je mag altijd alles zelf doen als je dat wil! De winkel heet Luyts. Als je wil, wil ik wel eens kijken voor je of ze iets hebben ivm vissen of water...
En dan is er natuurlijk ook die ene winkel waar wij voor Lien onze spullen gekocht hadden. Die maakt vanalles als je dat vraagt. Wij hadden voor Lien voor de kindjes hele schattige boekjes met een potloodje aan. Je kan er altijd een vis laten opzetten. Ook op doosjes en zo zet hij wat jij wil... Misschien nog een goede reden om eens tot hier te komen?

Dikke knuffel van je vriendin,
Katrien

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 18 jan 2005, 16:27

hoi Kaat, fijn dat je ook hier komt kijken!! Natuurlijk heb ik je nu al een tip van jewelste gegeven ivm met het doopsuiker, maar niet te veel rondvertellen hé!! Voor de familie mag het nog een verraasing blijven (die komen hier wellicht toch niet)
Als je eens tijd hebt om te gaan kijken of ze iets hebben dat met water en/of visjes te maken heeft, dat zou tof zijn!!

dikke knuffel
NEss

Gebruikersavatar
keuntje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 feb 2005, 10:14
Locatie:roeselare
Contacteer:

Bericht door keuntje » 10 feb 2005, 11:39

hey heb mijn doopsuikers ook zelf gemaakt ik woon in roeselare maar denk wel dat ze bij jullie ook die winkel zullen hebben de AVA papierwaren echt mooi gerief succes

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 10 feb 2005, 22:30

Kaat schreef:Hey Vanessa,

Hier in Kalmthout (lekker ver voor jou dus) hebben ze een hele grote goede doopsuikerwinkel. Ze hebben heel veel en je mag altijd alles zelf doen als je dat wil! De winkel heet Luyts. Als je wil, wil ik wel eens kijken voor je of ze iets hebben ivm vissen of water...
En dan is er natuurlijk ook die ene winkel waar wij voor Lien onze spullen gekocht hadden. Die maakt vanalles als je dat vraagt. Wij hadden voor Lien voor de kindjes hele schattige boekjes met een potloodje aan. Je kan er altijd een vis laten opzetten. Ook op doosjes en zo zet hij wat jij wil... Misschien nog een goede reden om eens tot hier te komen?

Dikke knuffel van je vriendin,
Katrien
Luyts is inderdaad een goede winkel, wij hebben onze spulletjes bij Levi gehaald in Essen omdat zij 30% korting gaven als je de suikerbonen zelf vulde. Zowel daar als bij Luyts is er zeer veel keuze.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 10 feb 2005, 22:36

Ik ben alles in de Makro gaan halen. Ik heb dat zelf ineen gezet en de kaartjes geschreven, ik zat toch maar thuis.
Maar ik ben wel van plan om het de volgende keer te laten doen. dat geeft een mooier effect.

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 11 feb 2005, 10:13

Ik vind het juist fijn om alles zelf te maken, dat maakt het allemaal een beetje persoonlijker.
En het kan me niet schelen dat het er niet uitziet zoals in de winkel.
Ik vind dat fijn om eraan te werken en te weten dat het iets is dat niemand heeft, omdat je het zelf gemaakt hebt, en zelf je creativiteit de vrije loop hebt laten gaan.
Ness

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 feb 2005, 10:37

Ik gaa ook alles zelf maken...
En mits het bij mij een herfst baby word, zal ik daar ook mee werken voor de doopsuikertjes, als thema.
De herfst heeft de meest wonderlijke kleuren.
Okergeel, donker oranje, dat dieprood....
Daar zal ik zeker wel het één en ander mee uitvinden.
tergelijkertijd zitten we dan ook met Halloween, en wie weet dat ik op dat thema ook verder kan werken.
Kaartjes bestel ik, maar schrijf ik zelf, via pc. (tweetalig, dus dat word zelf doen he!).
De kaartjes hebben we al gekozen, maar uiteraard nie besteld!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 11 feb 2005, 11:11

Ik ben ook wel van plan om de doopsuiker zelf te doen maar de kaartjes zelf niet. Lani's kaartjes lijken zo... slordig (ik ben niet rap content, zie je) De suikerboontjes waren op een hik en een flik gemaakt maar aan de kaartjes heb ik heel lang gezeten en tja, ik vond het niet zo mooi.

Ik heb ook geen mooi geschrift en een leek met de computer.


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”