Hoeveel zijn jullie bijgekomen?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29
Hoeveel zijn jullie bijgekomen?

Bericht door mell » 28 aug 2006, 16:39

En dames hoeveel kilo zijn jullie tijdens de zwangerschap bijgekomen?
En hoeveel zijn jullie daarvan kwijtgeraakt?

(tja ik weet niet goed of dit bericht goed staat anders moet men hem maar verplaatsen :lol: )


Ik ben zo'n 15kg bijgekomen en ben ze allemaal kwijtgespeeld. Ik ben nog steeds kiloos aan het verliezen. Maar ik hou mijn hart vast als de borstvoeding stopt. Hopelijk blijven ze er dan ook af die kiloos.


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 28 aug 2006, 16:44

13 kilo bijgekomen en reeds 7 kilo afgevallen. Ik geef borstvoeding, maar ik hoop dat de kilo's er verder afvliegen als ik vanaf volgende week opnieuw begin te dansen.
Afbeelding

Afbeelding

falderie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mei 2006, 16:21
Locatie:Heestert

Bericht door falderie » 28 aug 2006, 16:48

Ik was er 16 bijgekomen, en ben er nu alweer 11 van kwijt. Nog 5 te gaan dus tot aan mijn gewicht van voor de zwangerschap, en dan zou ik er nog graag 4 extra afkrijgen.

Bij mij heeft borstvoeding geven dus compleet geen effect op het afvallen (bij Renate ben ik pas beginnen afvallen toen ik gestopt ben met bv geven). Nu ga ik naar de diëtiste, kheb dus een schema dat rekening houdt met de borstvoeding, en waardoor ik toch afval. (er staat hierover een topic in het beautyhoekje).

Hopelijk blijven jouw kilootjes er ook af he, na de borstvoeding.

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 28 aug 2006, 17:00

hmm, van Sam was ik er 23 bij, daar zijn er 13 van blijven plakken :roll: deze zwangerschap was ik 11 kg bij, die zijn er allemaal weer af.
Dus nu nog steeds die 13 van Sam + nog een 15kg extra en dan zijn we weer content :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 28 aug 2006, 18:17

bij de eerste zwangerschap 7 kg (na 8 weken miskraam) en die zijn er niet meer afgeraakt want 3 maand later waren we terug zwanger
in deze zwangerschap 17 kg, dus in totaal 24 kg, waarvan 4kg met de bevalling kwijtgespeeld (torben weegt nl 3630 gr). De rest blijft nog plakken omdat ze niet mag fors diëten tijdens bv
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 28 aug 2006, 18:32

van tjorven was er een kilo blijven'plakken',en nu ben ik 4 kilo bij...maar nog niet bevallen :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 28 aug 2006, 18:39

20 kilo, waarvan er nu nog 7 van zijn blijven plakken...wat ik niet erg vind nu
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 28 aug 2006, 19:20

Ik was in totaal 8kg bijgekomen en die ben ik ondertussen al lang kwijt, nu zou ik er nog een paar extra af willen

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 28 aug 2006, 19:30

Bij alletwee de zwangerschappen ongeveer 8 kg en toen ik het ziekenhuis verliet nog slechts 1 à 2 kg dat er nog af moest. Ik was vlug terug op mijn gewicht. Na de geboorte van Caro ben ik 9 kg vermagerd zonder dieet op enkele maanden tijd, ik heb toen enkele malen bloed laten trekken en naar het ziekenhuis op onderzoek maar ze hebben tot hiertoe geen reden gevonden waarom ik op korte tijd zoveel vermagerd ben.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 28 aug 2006, 23:36

ik ben van 55 naar 84kg gegaan! :oops:
ik woog 70 kg toen ik thuiskwam van de kliniek,lang daarop blijven staan...
nu ben ik vorige week ziek geweest--->griep,sindsdien staat het een paar dagen op 67,hopen dat het zo blijft.
ik hoop toch nog op 60 te geraken,maar zie het niet zitten om daar altijd ziek voor te zijn :lol:
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 29 aug 2006, 00:44

bij Troia 15 kilo en van deze keer weet ik het eigenlijk niet :oops:
zal mij de volgende keer bij de vv nog eens moeten meten eigenlijk...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 aug 2006, 12:19

Veel te veel bijgekomen.. :oops: Bij Mila: zo'n 20 kilo (weet het niet meer juist), er zijn er toen een kleine 10 aangebleven (maar iedereen vond dat het zo beter was) Bij Karsten: 27 kilo of zo.. :oops: Ik weet niet hoeveel er nog aanzitten, maar teveel in ieder geval.. :D
falderie schreef:...
Bij mij heeft borstvoeding geven dus compleet geen effect op het afvallen (bij Renate ben ik pas beginnen afvallen toen ik gestopt ben met bv geven).
...
Hier dus ook.. Geen kilo's kwijt tijdens de bv, maar ik at als een weet-ik-veel-wat :lol: .. At ik minder, dan werd ik heel snel slap.. Nu de bv enorm verminderd is, lijken de grammen zo te verdwijnen.. Maar ik eet ook stukken minder (heb echt minder honger)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 29 aug 2006, 12:43

wat me opvalt is hoe de meesten toch meer dan het geboortegewicht van het kindje verliezen na de bevalling
Linda eet gewoon gezond, niks van vet noch suiker noch vlees... maar blijft hangen op haar gewicht
tzal weer proteïnedieet worden na de bv
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

falderie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mei 2006, 16:21
Locatie:Heestert

Bericht door falderie » 29 aug 2006, 13:03

Kmoet zeggen dak toch ontgoocheld was toen ik thuiskwam uit de materniteit hoor, ik was 3kg verlicht, terwijl Marith alleen al 3kg500 woog, ik snapte er ook nie veel van hoor, maar ale, nu gaat het toch snel.

Ik ga naar de diëtiste omdat ik mijn bv gebruik als excuus om niet te moeten opletten (ijsjes, ontbijtkoeken, chocolade), alles ging binnen want mag niet op dieet voor mijn borstvoeding :?

Nu val ik toch af, zonder dat de bv eronder lijdt, goed he, en ik voel me al veel beter in mijn vel ook.

Nu nog eens de lotto winnen dak me dan eens een hele nieuwe garderobe kan aanschaffen ne keer dak op mijn gewicht sta :lol: :lol:

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 29 aug 2006, 13:14

Dagmar schreef: Geen kilo's kwijt tijdens de bv, maar ik at als een weet-ik-veel-wat :lol: .. At ik minder, dan werd ik heel snel slap..
Ik at dus ook heel veel toen ik nog volledige bv gaf. Daarmee vond ik het toen een wonder dat er toch nog kiloos bleven afgaan.
En nu ik minder bv geef merk ik dat ik effectief minder honger heb maar daarom is de goesting naar eten nog niet weg :lol: . Dus daar zal ik maar aan beginnen te werken vooraleer de kiloos er terug zijn :P

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 29 aug 2006, 14:37

Van de eerste 5 kg. en ben alles kwijt geraakt,zat weer op mijn gewoon gewicht.
De tweede 12kg. en heb er maar 10 van kwijt geraakt ,zat 2 kg boven mijn gewoon gewicht.
En de derde 10 kg. en ben er 13 kg van lichter nu,zit onder mijn gewoonlijk gewicht.

PeeBee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 aug 2006, 18:56

Bericht door PeeBee » 29 aug 2006, 15:20

Eerste maal: 12 kg erbij en 16kg eraf (te mager geworden)
Tweede maal: 12 kg erbij en 8kg eraf (nu ok)
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 29 aug 2006, 15:43

van mijn eerste weet ikniet hoeveel ik bijgekomen was
maar weet wel dat er nadien 5 kilo extra op de weegschaal stond!
en er niet meer afgeraakt
Deze keer ben ik er 15 bijgekomen en die waren er op 2 weken tijd volledig af.

Nu die 5 kilo nog en die kilo's van toen ik stopte met de pil voor mijn eerste zwangerschap
nog een hoopje dus!! 8)
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”