Enkel voor de augustus mama's

Moderator:Moderators

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30
Enkel voor de augustus mama's

Bericht door tweety » 19 dec 2007, 20:40

Aan alle augustus mama's proficiat.

Had graag geweten van welke kwaaltjes jullie last hebben.

Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 19 dec 2007, 20:42

Bij deze wil ik dan laten weten dat ook mijn man en ik een auguqtusbaby verwachten. En dat normaal gezien voor 3 augustus.

Mijn kwaaltjes: ik ben heel erg moe, slaap slecht s'nachts, en ben dan ook heel erg misselijk :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 19 dec 2007, 21:14

van harte gefeliciteerd

wij verwachten ons 4de kabouterke rond 6 augustus.

hier zijn de kwaaltjes:
enorm moe zijn, overdag overal int slaap vallen, zelfs rechtstaande maar snachts krijg ik geen oog dicht.
totaal geen eetlust hebben door de misselijkheid met als gevolg zeer veel persoongelijke gesprekjes met het toilet
Zeer vatbaat voor alle soorten microben dat in de lucht hangen. Is er iemand in mijn geburen met een keelontsteking, geragandeerd dat ik deze zonder problemen over krijg
en enorm pijnlijke borsten.

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 20 dec 2007, 19:31

ook een dikke proficiat. Nu kunnen we samen wat vertellen hé, dat is wel tof vind ik.

Ik zit nog met een heel groot probleem. Het is al 5à6 dagen dat ik niet meer naar het groot toilet ben geweest, ik heb veel buikkrampen en heb een buik als een 4à5 maanden zwangere vrouw. Ik heb nu movicol genomen en als dat niet helpt dan komt de dokter morgen een lavement steken want ik hou het niet meer vol. Echt niet, ik durf bijna niet meer te eten.

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 24 dec 2007, 10:29

Hey allebei,
hoe is het ermee?
Waar ik momenteel last van heb zijn ten eerste pijnlijke borsten, maar die wegen niet zo zwaar door als de rest. :D
Ben echt constant moe, kan soms wel de hele dag ik mijn bed blijven liggen!
En mijn laatste kwaaltje maar het meest pijnlijke is dat ik pijn het in mijn onderbuik. Heeft 1 van jullie dat ook al gehad of hebben het nog?!
Ik wordt daar s'nachts gewoon wakker van en dat duurt dan enkele minuten en dan gaat dat weer over.
De meeste zeggen dat dit normaal is!
Maar van misselijkheid enz. kan ik niet meespreken :D (misschien gelukkig maar)
Afbeelding


Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 24 dec 2007, 11:09

Ja moe ben ik ook vaak hoor! Ik zou kunnen slapen en blijven slapen, dag in dag uit! :lol:
Die pijn in mijn onderbuik heb ik ook soms. In het begin zelfs vaker dan nu. Maar dat komt dan inderdaad plots op, het is vergelijkbaar met zeurende menstruatiepijn maar toch ook weer niet helemaal hetzelfde. Het duurt ook een aantal minuten en dan is het opeens weer verdwenen hé!
Ik vond dat ook raar maar ik heb ergens gehoord dat dat de baarmoeder zou zijn die zich uitzet. Dus die verklaring lijkt mij wel logisch hé :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 24 dec 2007, 12:29

ericardtje schreef:Ja moe ben ik ook vaak hoor! Ik zou kunnen slapen en blijven slapen, dag in dag uit! :lol:
Die pijn in mijn onderbuik heb ik ook soms. In het begin zelfs vaker dan nu. Maar dat komt dan inderdaad plots op, het is vergelijkbaar met zeurende menstruatiepijn maar toch ook weer niet helemaal hetzelfde. Het duurt ook een aantal minuten en dan is het opeens weer verdwenen hé!
Ik vond dat ook raar maar ik heb ergens gehoord dat dat de baarmoeder zou zijn die zich uitzet. Dus die verklaring lijkt mij wel logisch hé :wink:
Ja, mij ook. De 14 januari eindelijk mijne eerste echo, ben zo benieuwd, kan bijna niet meer wachten. En vraag mij ook af wa ze allemaal gaan zeggen en of het gezond is!
Laatst gewijzigd door Jen op 31 dec 2007, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 30 dec 2007, 14:44

Hoi hoi, hoe gaat het met de augustus mama's? Hier alles in orde maar ben wel al 5 kg bij :oops: en ik heb al een buikje dat het niet meer normaal is. Ik voel me nog altijd misselijk maar ja dat nemen we er bij hé. Laat eens iets van jullie horen hé.

Groetjes

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 31 dec 2007, 09:47

tweety schreef:Hoi hoi, hoe gaat het met de augustus mama's? Hier alles in orde maar ben wel al 5 kg bij :oops: en ik heb al een buikje dat het niet meer normaal is. Ik voel me nog altijd misselijk maar ja dat nemen we er bij hé. Laat eens iets van jullie horen hé.

Groetjes
Hella, drukke daagjes geweest!

Moet ook zeggen dat ik al een kilo en half bij ben, maar dat verwonderd mij niets met al dat lekker eten rond dezen tijd. :D
Ben eindelijk van die pijn in mijn onderbuik af (voorlopig dan toch, ik ga er niet op roepen). Hoe is het bij jullie verlopen?
Binnen een goeie twee weken heb ik eindelijk mijn eerste onderzoek, dat duurt nogal. Het gaat precies allemaal niet vooruit!
Heb ook nog groot nieuws! Mijn vriend en ik hebben besloten om samen te gaan wonen nog voor de bevalling zodat we ons eigen stekje hebben als ons spruitje komt.

Dikke kus
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2008”