de voorbereidingen

Moderator:Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000
de voorbereidingen

Bericht door babz » 07 dec 2007, 21:09

Dag dames, 'k vroeg me af hoever jullie met de voorbereidingen staan :). Betreft kinderkamer, geboortjekaartjes, doopsuiker, doopsel, babyborrel?
Ik ga proberen om es een paar fotootjes te posten van onze kamer: 'before' - 'under construction' en 'after'. Tis wel nog even wachten op onze nieuwe balatong (allé, vinyl) dus het eindresultaat is nog ff afwachten.

grtjs, babz
Afbeelding


Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 10 dec 2007, 10:44

Ben normaal een februari mama, maar 't kan evengoed ook voor januari zijn hé! :lol: Hier is alles (denk ik en hoop ik) gereed, kamertje, meubeltjes, geboortegeschenkjes én mijn valieske ook al!
Moet alleen nog zo eens gaan winkelen voor toiletartikelen en pampertjes voor ons kleintje. Maar ik heb nog wel even hé! :wink:
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 10 dec 2007, 10:46

Ah ja , vergeten, geboortekaartjes zijn besteld, enveloppen al geschreven, moeten alleen nog de naam en datum doorbellen als 't daar is. En de zaal voor de babyborrel is ook besteld voor 9 april. :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 11 dec 2007, 19:40

Oei, 'k ga hier nog een tandje moeten bijsteken denk 'k :lol:.

Voor de kinderkamer is het wachten op de linoleum, daarna kunnen de kastjes al geplaatst worden.
Verzorgingscommode en bedje staan op m'n lijst maar die is binnenkort online dus dat materiaal zullen we dan wel gauw kunnen krijgen.

Doopsuiker is ook besteld: voor in ziekenhuis, voor op 't werk. We kunnen dan altijd nog bijbestellen voor op de babyborrel. 't Worden suikerboonzakjes (mengeling van suikerbonen en mini-smartietjes).
Afbeelding
Wel ietsje anders dan op de foto: het kaartje met de naam op kan nog es in het plastiekje geschoven worden. Er moet enkel nog een rekje geknutseld worden om alle zakjes aan te hangen maar daarvoor ging de winkel asap kijken.
Voor de kindjes zoeken we nog iets extra leuk (om te snoepen), maar we hebben al 'n idee, das toch al iets.

Het gerief voor in m'n valies ligt ook al klaar in de slaapkamer, heb wel nog geen valies :D. Er zijn nog een paar spulletjes die 'k (dringend) zou willen kopen voor het gerief van de baby maar 'k geraak maar niet in 't stad :(.

Ontwerp kaartje hebben we afgekregen. Dus geboortekaartjes + suikerboonkaartjes zijn ook al besteld. Binnenkort krijgen we een proefdrukje van de drukker. Dan enkel nog datum, lengte en gewicht doorbellen. Naam staat al vast :D. De enveloppen die hebben we gisteren meegekregen dus in principe kan 'k al de etiketten opmaken en beginnen plakken, ware het niet dat m'n nieuwe inktcartridge niet marcheert, grrrr.
't Moet er weer om doen. Periode van m'n vermoedelijke bevallingsdatum vertrekken drukker én suikerboontjesleverancier in verlof maar gelukkig gingen ze dan kijken voor een oplossing.

En de zaal voor de babyborrel is ook gereserveerd.

Voor het doopsel moet 'k nog es opnieuw navragen of dit in de kapel van 't ziekenhuis kan. Anders wordt het hier op de parochie. Daarna zouden we iets eten met allerdichtste familie (en peter en meter).

En voor de rest wacht 'k op antwoord ivm aanvraag kraamgeld en moet 'k dringend naar mutualiteit want 'k weet niet meer wat dak moet doen om bij hen in orde te zijn voor 'k in bevallingsrust ga.

Maar 'k vind dat wel plezant hoor, zo bezig zijn :lol:.
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 dec 2007, 19:42

Charlotte???? :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 11 dec 2007, 19:45

:D
Ma neen, dat is gewoon een fotooke dat 'k genomen heb, zomaar van ergens op 't net :D.
De suikerboonkaartjes zijn nog maar besteld dus kan 'k helaas nog geen foto tonen 8).
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 12 dec 2007, 08:05

Ja ja... :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 12 dec 2007, 12:40

't Is wel mooi vind ik... Wij hebben doosjes besteld met hondjes , en van die proefbuisjes met suikerbonen. Voor de kinderen beertjes of houten blokfluitjes met een zakje snoepjes eraan...
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 14 dec 2007, 15:51

Ojaa, die proefbuisjes vind 'k ook mooi!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 14 dec 2007, 16:16

Ik begin ook stilletjes aan rond te geraken met alles, hoewel ik nog véél te doen heb. De kaartjes zijn gekozen, de enveloppen heb ik al, maar de adressen moeten er nog op komen. Ik denk dat ik dat volgende week ga doen.

De geboortegeschenkjes zijn af. voor de volwassenen: een potje zelfgemaakte advocaat ofwel een lederen doosje met enkele suikerbonen. Voor de kindjes: een doorzichtige plastic bal met een badeendje en suikerboontjes.
De dag zelf moet ik nog wel de naam en datum op de etiketjes schrijven.

Het park is al terug ineen gezet, de bekleding moet nog gewassen worden.
Ook de bekleding van de wieg, maxicosi en draagmand moet nog gewassen worden.

Mijn valies is nog niet klaar! Dat zal ook in de vakantie gebeuren.

Ik ga dus nog wel weten wat doen :lol:

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 16 dec 2007, 11:44

sandy schreef:Charlotte???? :lol: :lol:
Dat vonden we eigenlijk ook een hele mooie naam maar onze keus is toch iets anders geworden :D.

Ons Bubbelke's valies begint ook al 'n beetje meer vorm te krijgen, joehoee :D.
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

de kinderkamer

Bericht door babz » 04 jan 2008, 11:59

'k Had jullie graag enkele foto's getoond van de kinderkamer want we zijn best wel trots op het resultaat :). Met dank aan m'n ventje en schatten van schoonouders!

BEFORE
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

UNDER CONSTRUCTION
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AFTER (moeten wel nog veel spulletjes in komen natuurlijk :D)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 04 jan 2008, 12:14

whaaaw dat is echt mooi gedaan hoor! En groot precies :D
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 04 jan 2008, 12:19

heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!

Maar nu had ik juist beslist over de kleur van de kamer, begin ik opnieuw te twijfelen hé :? :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 04 jan 2008, 12:53

:D, we hebben ook lang getwijfeld hoor :).

Kamertje is niet zo groot hoor, denk maar 4m op 3m, nog niet.

Ivm de kleur: had eerst beetje m'n twijfels over 'groen' maar tis echt zacht groen en in combinatie met dat chocoladebruin en wit. 'k Ben content 8).
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2008”