juni-kindjes

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 dec 2007, 07:38

Amai, zitten jullie zo in met mij! :shock: :lol:
Nee, het was gisteren niet heel laat geworden, maar Filip was weer één of ander online spel aan 't spelen :roll: .. En ik heb van de gelegenheid geprofiteerd om een muts te breien..

Maar waar jullie echt op zitten te wachten :lol: : alles was ok! Voor de geslachten was het nog iets te vroeg (ik dacht het al, bij Karsten zei hij het ook pas toen hij heel zeker was).. Maar alles zit erop en eraan.. De hartjes klopten heel goed, nekplooimetingen waren ook in orde,... Meestal lagen ze met de rugjes naar ons toe, maar ze waren redelijk beweeglijk.. Mijn zus vond het ook geweldig om te zien.. Bij het buitenkomen en wegsteken van al de paperassen merkte ik dat ik de echootjes niet meehad, dus ik hoop dat ik die de volgende keer toch nog meekrijg.. :(
Ik ben een halve kilo afgevallen, maar dat zal wel door mijn ex-tandpijn komen..
Volgende afspraak is 4 januari en dan is het kerstvakantie, dus mogen Mila en Karsten dan waarschijnlijk mee.. :D

Pitoeter, ik ga bevallen in het Salvatorziekenhuis in Hasselt..

Zijn jullie nu gerustgesteld??? :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 08 dec 2007, 10:20

o tof dat alles goed is met je kindjes! op naar 4januari, voor de geslachten te zien!
jammer da je geen echootjes hebt
,je zijt weer gerustgesteld zi dagmar,

kben blij dat alles ok is !
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 08 dec 2007, 12:05

Blij te horen dat allles ok is, kun je niet bellen met het secretariaat van de gyne dat ze die echo's bewaren in je dossier of misschien kun je die gewoon afhalen?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 dec 2007, 12:56

De gyn zal die wel in mijn dossier gestoken hebben zeker?! Allé, hij zal toch wel weten dat iedereen die wel wilt..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

dagmar

Bericht door Aicha » 08 dec 2007, 16:45

Ja, dagmar, danku Dagmar, we zijn nu gerustgesteld :lol: :lol: :D :wink:

Ja , begon gisterenacond wel wat ongerust teworden maar ben nu echt superblij dat alles goed gaat daarbinnen in je buikje!!!! :D
Je kunt nu wel geen echootjes plaatsen maart 't zou ook wel leuk zijn om jou groeiende buik te kunnen volgen :lol: ('t is maar een hint hé :wink: )

BDenk nu trouwens ook terug aan Noontje! Benieuwd hoe het nu met haar gaat ook!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 08 dec 2007, 18:23

oef :P jaja, nu zijn we gerustgesteld :lol: :lol: :lol:

Wat goed dat alles ok is... Goh, dat moeten toch prachtbeelden zijn, die echos :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 08 dec 2007, 21:39

Ja hier ook gerust gesteld :) En heel content dat alles in orde is. Ik ben al curieus wat de geslachten gaan zijn. Heb je zelf een bepaalde voorkeur? Weet je nu eigenlijk of het één of tweeeiig (of hoe ge dat ook schrijft) is? Ik dacht dat dat één van je vragen ging zijn.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 08 dec 2007, 21:43

ah ja, da's juist, is het nu 1- of 2eiïg?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2007, 08:35

Waarschijnlijk twee-eiig maar dat kon hij niet met 100 % zekerheid zeggen.. Als ze geboren worden, dan kunnen ze wel zien of er twee placenta's zijn of niet.. (Tenzij het natuurlijk een jongen en meisje gaat zijn, dan weten we het al hé! :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 dec 2007, 08:54

Dus als het een jongen en meisje is, dan heb je altijd 2 placenta's?

Ben je blij dat ze 2-eeïg zijn of had je liever 1-eeïg?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2007, 08:56

Ik hoop twee-eiig, heb zo schrik dat ik ze anders niet uiteen ga kunnen houden.. :lol: En ik hoop een beetje op eentje van elk.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 dec 2007, 09:12

Eentje van elk lijkt me idd heel mooi. Alé, twee van hetzelfde geslacht is ook mooi hé, daar niet van.
Ik denk wel dat je 1-eiïg uit elkaar zou houden hoor! Ik heb een koppel gekend waar ik wel eens ging babysitten op de tweelingdochters. Ik kon ze niet uit elkaar houden, maar de mama en papa zeer zeker wel. Ze konden zelfs aan het gehuil horen wie er weende....
Toen snaptte ik dat niet, maar nu hoor ik ook duidelijk verschil tussen Milan en Yana.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2007, 09:13

Waarschijnlijk heb je dat als moeder ook snel genoeg door hé.. Als je ergens bent (speeltuin of zo) en je kind weent, weet je ook of het jouw kind is of niet hé..
Maar ja, we zien wel wat we krijgen.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 dec 2007, 09:17

Dagmar schreef: Als je ergens bent (speeltuin of zo) en je kind weent, weet je ook of het jouw kind is of niet hé..
Dat is heel hard waar!! Da's toch raar hé?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 10 dec 2007, 11:38

Een oerinstinct zeker?

Deze week weer bloed laten trekken.. Komt wel goed uit, want ik denk dat mijn ijzer weer wat laag staat, zie soms zwarte vlekken..
Ik was zo aan 't denken.. Als ik nu vraag wat deze twee gaan worden, dan is het al moeilijk om mij te verspreken deze keer.. :lol: Ik zal het toch meestal over "ze", "hun" of "hen" hebben.. Mmm, misschien hou ik het toch geheim.. :lol: (maar ik denk het niet :wink: )
En zoals ergens anders gezegd, als ik fiets duwen "ze" :lol: precies op mijn blaas.. Ik moet erna altijd plassen.. Dat gaat wat geven over een maandje.. :shock:
Maar ik ben toch alweer aan 't aftellen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 dec 2007, 11:52

LOL, zojuist aan 't school komt er iemand uit de (wijde) vriendenkring af en vroeg of het waar was dat ik zwanger was van een tweeling.. Hare vriend was daar mee thuisgekomen na een trappistenavond en ze had gezegd: "Da ga ik toch eerst aan Dagmar vragen zunne, ze kunnen veel zeggen".. Maar ja.. 't Is toch zo.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 dec 2007, 13:46

En deze voormiddag bloed gaan laten trekken.. Zaten er voor mij twee koppels in de wachtzaal (oudere mensen) en na mij kwamen er nog twee mensen binnen.. 't Is druk bij de dokter dees dagen.. En het stomme is dat ik er dan een uur heb zitten wachten en dan zelf amper 5 minuten binnen ben geweest.. :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 dec 2007, 17:55

En ik slaap sinds een week enorm slecht.. Ik geraak niet aan enkele uren aan een stuk, iedere keer word ik wakker, reken daar Karsten zijn gebroken nacht bij en 's morgens ben ik een zombie.. :?
Voor de rest heb ik soms een bult op mijn buik, meestal als ik op mijn zij heb gelegen en terug op mijn rug ga liggen, dus ik veronderstel dat de baby'tjes daar dan zitten.. :lol:
Maar buiten het zombie-zijn is alles ok, hopelijk betert mijn nachtrust vanzelf! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 dec 2007, 19:37

Dat ziet er allemaal heel goed uit Dagmar!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 dec 2007, 11:05

Ja, eigenlijk wel.. :D
Ik voel ze nu ook al duidelijk bewegen en ik zie er al een beetje tegenop dat ze dat nog enkele maandjes moeten doen.. :( :lol: Maar ik kijk er wel naar uit dat Filip, Mila en Karsten ook schopjes kunnen voelen.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 20 dec 2007, 19:51

en hoe gaat het met het buikje , groeit dat wat? we zullen toch wel fotookes zien :?: :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 dec 2007, 20:07

Jaja, dat groeit.. :lol:
Euhm foto's? Wij zijn nog van de oude stempel en hebben nog een doodgewoon simpel fototoestel.. Maar bij Kerstmis zie ik mijn zus en dan moet zij maar eens een foto trekken.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 21 dec 2007, 10:16

ge gaat mogen showen de 30e :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 dec 2007, 15:29

:oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 dec 2007, 20:15

Gisteren bij mijn ma geweest, allé eigenlijk bij mijn halfzusje want die verjaarde en ik heb onszelf uitgenodigd.. :lol: (anders zaagt mijn ma toch maar dat iedereen altijd haar verjaardag vergeet :? )
Mijn ma benieuwd of ik geen echootjes bij had en omdat de gyn de vorige keer de echo was vergeten mee te geven, had ik alleen de eerste mee.. Nu goed, zij aan 't kijken en zegt: "ja, da's een jongetje" Ik zo: "hoe weet gij dat nu als de gyn da nog nie eens kan zien?" "Ik zie da aan de schouders" Ik: "ja, echt :roll: " en ze was zo overtuigd van haar gelijk, dat ik alleen daarom nog zou beginnen hopen op twee meisjes.. :roll: En dan was ze verontwaardigd dat ik haar niet ga willen zeggen wat ze gaan zijn tot ze geboren zijn.. En ik zeg erbij dat ik zelfs twijfel of ik het zelf wel wil weten.. En zij zo van: "Allé, da's toch gemakkelijk als ge da op voorhand weet." Ochja, mijn ma, 't is een ras apart! :evil:
En dan doet ze zo heel geïnteresseerd in mijn zwangerschap, maar eens ze er zijn, bekijkt ze ze toch niet meer (of 't moet zijn als ze erover kan stoefen tegen andere mensen).. Maarja, ben ik weer voor een tijdje gerust en was mijn halfzusje ook blij.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 23 dec 2007, 21:23

ale volgens haar zullen het jongentjes worden, ze heeft haar beroep gemist he dagmar,

moeders he :)

voel je anders nog goed?
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 dec 2007, 08:51

Jaja, de ergste moeheid is weg, heb energie teveel.. :lol: Maar ik doe het wel rustigaan.. :wink: Af en toe nog last van misselijkheid (zoals deze morgen :roll: ), maar dat zal ook wel beteren..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 dec 2007, 07:39

mieke1983 schreef:...
moeders he :)
...
Nee, eigenlijk.. Dagmar haar moeder (dat is een klasse apart :roll: ).. :lol:
Ochja.. We zullen wel zien.. Ze had het maar op één van de twee hé :wink: , 't ander kindje lag bij de eerste echo met zijn/haar hoofdje vanboven, dus bovenaanzicht..
Ondertussen heb ik enkele nachten goed geslapen (behalve als Karsten weer eens wakker werd), maar deze nacht weer ieder uur van de klok gezien.. En dan lig ik nooit goed hé.. Nu al niet meer, dat gaat nog wat geven.. :roll:
Ondertussen ben ik aan 't aftellen.. LOL!

Afbeelding

En dan gaan we stillekes beginnen aan de praktische zaken denk ik.. Baby-uitzet bijeen kopen.. 't Zullen weer een deel investeringen zijn.. Maarja, je kan niet zonder sommige dingen (maxi-cosi's voor in de auto bijvoorbeeld)..

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 jan 2008, 08:41

Ik had gedroomd dat de gyn niet kon zien welke geslacht ze hebben :shock: en dat ik dus moest wachten tot de bevalling, maar ik vond het precies niet erg.. :lol:
Ondertussen zitten we aan 17 weekjes, 't gaat zo snel ineens met de feestdagen ertussen.. En we hebben nog een drukke week voor de boeg.. Dus 't zal snel vrijdag zijn..

Mila is wel grappig, als we bij iemand zijn, vraagt ze altijd of ze mag vertellen dat ik twee babytjes in de buik heb.. :lol: In Bokrijk ook, vroeg ze of ze het tegen Lena mocht vertellen en die reageerde heel verrast, vond Mila wel heel leuk.. :wink:
Eerst donderdag haar verjaardag en dan vrijdag gyn.. Ik hoop dat alles ok is, want ik dacht echt dat ik ze al voelde bewegen, maar de laatste week precies niet meer.. Ben ook wel druk bezig geweest, dus misschien gewoon niet opgemerkt..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 jan 2008, 10:52

En gisteren dus het "verplichte" familiebezoek gaan doen..
Natuurlijk van iedereen een gelukkig nieuwjaar, beste wensen en een proficiat gehad.. En vragen of het echt een tweeling was, hoe ver ik was, .. De hele waslijst van typische vragen hé.. En al kandidaten om volgend jaar bij nieuwjaar een handje toe te steken :lol: .. Maar ik ben blij dat het erop zit..
En nog twee nachtjes.. en we zien de babytjes weer.. En deze keer kan Filip voor de eerste keer mee, dus dat maakt het toch net iets specialers.. :wink:

16 weekjes (kerstdag)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2008”