juni-kindjes

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 18 nov 2007, 19:00

hey dagmar,

dikke proficiat!!
ik heb een julibabietje als alles blijft goedgaan, dus ik denk dat ik jou niet zal vervoegen in juni, maar ik tel wel mee af met je :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 18 nov 2007, 19:22

Ik vind het wel heel spannend...en zal je zeker wat volgen...
Jammer dat die misselijkheid er nu toch is gekomen...en hopen dat die snel weer weg is he :wink:
En van dat fruit...ik heb da als ik een appel eet...dan heb ik nadien precies nog een meer lege maag gevoel :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 nov 2007, 09:28

Lena schreef:... offffffff, ge kunt 'm ook es bellen natuurlijk 8)
Ik moet 7 december al teruggaan, zolang zal je toch nog wel kunnen wachten zeker?? :lol:
En ja, de misselijkheid is er dus.. Deze morgen al drie keer naar 't toilet kunnen spurten.. :roll: Maar hopelijk is dat snel over.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 19 nov 2007, 20:11

Dagmar schreef:
Lena schreef:... offffffff, ge kunt 'm ook es bellen natuurlijk 8)
Ik moet 7 december al teruggaan, zolang zal je toch nog wel kunnen wachten zeker?? :lol:
En ja, de misselijkheid is er dus.. Deze morgen al drie keer naar 't toilet kunnen spurten.. :roll: Maar hopelijk is dat snel over.. :D
'pas' zeker :lol: :lol: :wink:

neem je omnibionta of iets dergelijks? ik werd van die pillen ziek...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 nov 2007, 21:37

Lena schreef: 'pas' zeker :lol: :lol: :wink:
...
Ik vind dat "al" :lol: Heb eerst 6 weken of zo moeten wachten, dan is drie nu ineens wel heel vlug hé! :wink:
Nope, momenteel geen vitaminen.. Ik probeer zo gezond mogelijk te leven.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 19 nov 2007, 22:26

Ik heb mij foliumzuur laten maken bij de apotheek, heb ik bij vorige zwangerschap ook genomen en nooit last van iets gehad. Van Folavit en Omnibionta word ik misselijk. En we eten hier ook zoveel mogelijk biologisch gezond, niet te veel vet, ...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 nov 2007, 10:28

Ohja, en ik ga na mijn volgende gyn-bezoek een poll openen, tenminste als hij kan zien wat we krijgen.. :D Dus dan mag iedereen gokken en een week of zo erna, zal ik het verklappen (ik kan dan toch niet zwijgen :lol: )..
Ik hoop op een jongen en een meisje.. Maar dat hebben we niet te kiezen hé! :lol: Als ze het maar goed stellen.. :)
Mila wisselt nog tussen twee meisjes en eentje van elk, Karsten is duidelijk, hij wilt twee broertjes.. :lol:
De misselijkheid is er nog, maar echt vooral bij vieze geuren.. En als ik dus honger heb.. Maar goed, hopelijk gaat dat snel weg.. :wink:
Ik overweeg om nu toch katoenen luiers te gebruiken.. De pampers zullen er snel genoeg doorvliegen..
En ik weet nog niet of we ons wel kinderwagens gaan aanschaffen (of lenen), want bij Karsten hebben we die ook amper gebruikt.. Ik hoop ze toch in een draagdoek te kunnen vervoeren..
Maar het gaat nog wat geven.. Normaal doe ik Mila en Karsten met de fiets naar 't school.. Maar dat lossen we dan wel op.. Gelukkig is het dan bijna grote vakantie..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 nov 2007, 15:00

Kan dat, 2 baby's in de draagzak?
Je gaat nog eens goed moeten zoeken hoe je het allemaal gaat doen... :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 nov 2007, 15:01

In een draagzak niet, maar in een draagdoek heb ik toch al gezien op foto's op draagdoekensites.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 22 nov 2007, 20:47

'k weet niet of het je al gevraagd is Dagmar, maar zijn er nog 2lingen in jouw familie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 nov 2007, 20:50

Nee..
Bij Filip er twee, maar die ene is er door een vruchtbaarheidsbehandeling gekomen en de andere komt van de familie van de vrouw (en dat is de vrouw van zijn neef, dus geen echte familie).. Dus eigenlijk ook niet.. :lol:
Dat was ook één van de eerste dingen die ik tegen de gyn zei "hoe? en dat komt niet in ons familie voor :shock: " Maarja, het kan dus hé.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 22 nov 2007, 20:54

er moet iemand de eerste zijn he :lol: :lol: :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 22 nov 2007, 21:42

Lena schreef:er moet iemand de eerste zijn he :lol: :lol: :wink:
da ging ik nu juist ook zeggen :lol: :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 nov 2007, 08:44

Maar veel mensen vragen dus of dat in de familie voorkomt.. Niet dus..
En blijkbaar worden de eeneiige tweelingen door de man bepaald en de twee-eiige door de vrouw.. Straf hé.. Maar dat dacht ik al wel, omdat je voor een twee-eiige toch twee eitjes nodig hebt en daar kan de man niet veel aan doen hé.. Jaja, dat ik zoiets moet tegenkomen bij de derde zwangerschap.. :roll: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

3e keer

Bericht door Aicha » 23 nov 2007, 08:53

Dagmar,

ik heb daar toch ook wel aan gedacht zunne bij mijn 3e zwangerschap! bij mijn ventje in de familie zitten tweelingen maar dan wel met 1 generatie tussen, naar het schijnt geeft dat dan ook weer meer kansen é
Kheb dan ook supergoe gekeken op den eersten echo :lol: maar twas nikske :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 nov 2007, 08:55

Ik hoop echt dat het snel 7 december is, want ik wil ze nog eens zien! :lol: Eerst dacht ik "oh, nog maar drie weekjes" maar nu is er nog maar 1 week voorbij.. :( :lol: En mijn zus gaat dan mee.. :D Ze zat zo in met mij toen ik de vorige keer moest gaan, zo ongerust dat het niet goed zou zijn..

(En nu hoop ik dat ze snel een goed ventje tegenkomt en er dan ook aan kan beginnen :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 nov 2007, 09:07

kaatje26 schreef:...
Ik ben een 26 jarige moeder van een zoontje van 2 en rond 24 juni mogen wij onze tweede verwelkomen. Wij hebben pas de echo op 7 december, das nog zooo lang, pffff. ...
Hoe is het ondertussen met jullie??? Je kan stilletjesaan beginnen aftellen naar je echo! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 26 nov 2007, 10:23

Zijn er nog niet meer toekomstige juni-mama's.. Ik verveel me nogal! :lol:

Misschien verval ik in herhaling, maar af en toe bekruipt "de paniek" mij toch.. Je denkt dan: "oh, nog een kindje.. Het meeste hebben we toch al. Geen probleem.." Maar nu moeten we dus nog een babybed aanschaffen, zorgen dat we twee kinderstoelen hebben (die hebben we weggedaan na Karsten, had zijn beste tijd gehad), een park.. Nog wat kleertjes (kwamen er zowiezo bij :lol: ).. Als de bv niet lukt, moeten we nog flesjes bij aanschaffen, heb ik ook weggegeven (zaten nog enkelen helemaal nieuwe bij, nooit gebruikt bij Karsten :? ).. Maxi-cosi's.. We moeten de slaapkamers nog in orde maken.. En meestal denk ik dan, we hebben nog tijd.. MAAR.. uit ondervinding weet ik dat een zwangerschap nu eenmaal voorbij lijkt te vliegen als je al andere kinderen hebt om voor te zorgen, dus ja.. Ik heb er echt schrik voor dat ik niet op tijd klaar ga zijn met alles.. Gelukkig is zo'n "paniekaanval" maar van korte duur en sebiet zie ik alles weer rooskleuriger in.. :lol: Manman, zwangerschapshormonen doen toch rare dingen met mij! :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 26 nov 2007, 14:32

jawadde dagmar dat is wel spannend hé!

ik zit hier nu soms wat te freaken omdat ik (ondanks mijn jarenlange diepe kinderwens) schrik krijg of ik er echt wel klaar voor ben...zot hé!
Voel mij nu ook ziek dus krijg schrik dat ik negen maand ziek ga zijn, ben bang voor de bevalling en de misselijkheid.
Hoop dat ik het zorgen voor ons kindje ga aankunnen want mijn vriend werkt lange dagen dus in de week zal ik er altijd alleen voor staan. Daarbij komt nog dat ik schrik heb om zonder werk te vallen. Ik sta mijn eerste jaar in het onderwijs (wel ne ideale werkrooster om te combineren met moederschap), maar ik ben nog nie vastbenoemd natuurlijk dus wat als ze nu horen dat ik volgend schooljaar nog in bevallingsverlof ga zijn...ze zijn wel erg tevreden over mij maar toch boezemt mij dat allemaal wel schrik in hoor! enfin ik zit met zoveel vragen en schrikjes nu het ineens dan toch zover is hé...echt raar! ik geloof eigelijk nog niet voor de volle 100% dat dat babietje echt groeit in mijn buikje...daar zal ik pas zeker van zijn als ik het ga zien op de echo binnen 3weken peisk!

zotte ikke eh :roll: :oops: :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 nov 2007, 14:32

Ik denk dat het heel normaal is dat de paniek je af en toe overvalt....
Maar als je naar het einde zal zien dat alles op tijd is afgeraakt, zal je wel kalmer worden.
Ik had dat zelfs in het begin van mijn zwangerschap met Milan....heb me toen ook soms zorgen gemaakt....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2007, 09:42

Ericardtje, dat loopt wel los hoor! Ergens zit er in iedere moeder een instinct en volg je gevoel (kom hier desnoods raad vragen :lol: ) en het komt wel in orde! :wink:

Vandaag hebben we de symbolische 12-wekengrens gehaald.. Ergens een opluchting, maar ga toch pas weer echt gerust zijn als ik de volgende echo gehad heb.. :lol:
Gisteren met een vriendin op café geweest (Filip en haar vriend gingen volleyballen) en heel leuk gebabbeld.. Zij heeft ook een kinderwens, maar gaat nog wat wachten, want ze zijn momenteel aan 't bouwen.. Maar ze vertelde ook dat er al mensen aan haar vroegen of die van ons wel gepland zijn.. :roll: Ik zei dat als ze dat nog eens vroegen ze gewoon moet zeggen (als ze dat ziet zitten): "Tja, de derde wel, maar de vierde kregen ze er gratis bij" :lol: En ik reageerde nog van: "Ja, nu hebben we er twee geplande en twee ongeplande hé, is het terug in evenwicht." :twisted:
Filip moest gisteren ook bij een vriend zijn voor iets, en die had het goede nieuws ook al vernomen via via.. Pfft, 't nadeel aan in zo'n klein gehucht te wonen hé.. :? :lol: Maarja, dan moeten we niet iedereen zelf inlichten.. :lol:
Maar eigenlijk ongelooflijk hoe je zo over de tong kan gaan hé.. En heel veel gaat hier ook achter de rug hé, en ik kan niet tegen achterbaks gedoe.. Heb zo zelf op de man af eens aan iemand gevraagd hoe het zat met iets en die vertelde dat ik de eerste was die het rechtstreeks aan hem vroeg en dat hij dat wel apprecieerde :lol: en ik kreeg dan ook een eerlijk antwoord (nu had hij gezegd dat hij dat liever niet vertelde, dan was het zo hé! :wink: ).. De rest polste bij familie en vrienden, maar in het gezicht.. :roll: Ochja.. Hormonen hé! :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2007, 09:43

Ohja, ik denk ook wel dat we alles op tijd klaar krijgen.. Maar gewoon.. af en toe hé.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 27 nov 2007, 10:11

Ik heb dat hier ook...en hier komt er maar eentje bij...
Hier is gewoon die onzekerheid...hier wonen we nu zo mini...zullen we nog voor de geboorte een sociaal appartement toegewezen krijgen? Of juist nie? Waar gaan we het leggen? We moeten nu al alles stapelen...om het zo te zeggen. Ik weet het ook soms niet meer...en dan :shock: verschiet ik soms dat ik eigenlijk al bijna halfweg zit...het gaat veel te snel :shock:

Owja...en van dat over de tong gaan...da ken ik. Hier is dat ook zo...
Ik verschiet daar toch ook soms van hoe snel dat dan door gaat :shock:

Oei, ik ben eigenlijk geen juni mama hoor...maar kmag ook wel wa meebabbelen he :wink:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2007, 10:12

Maarja, van mij mag iedereen komen meebabbelen.. Als ze maar lief zijn voor mij, want met al die hormonen in mijnl lijf! :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 27 nov 2007, 10:20

Ik ben een lieveke :lol: Over het algemeen toch...de rest ook maar op mijn hormonen steken dan :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2007, 10:23

Ik lach hier nu wel met mijn hormonen hé.. Maar door nu over die grotere auto na te denken, denk ik weer "Sh*t, we gaan dat niet kunnen hé." en zoveel meer.. Ik noem het geen pech of zo hé, ik ben blij genoeg dat we er twee bijkrijgen, is mijn kinderwens ineens vervuld :wink: .. Maar ik zie zo op tegen de gevolgen, alle praktische zaken, alle aankopen,...
Gelukkig heb ik nog zo'n dikke 6 maanden om eraan te wennen.. 't Zal met up en downs gaan, hopelijk primeren de ups hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2007, 10:25

Ohja, om toch iets leuks te vertellen.. Ik ben er bijna 100 % zeker van dat ik deze nacht een duidelijke beweging gevoeld heb.. Ervoor had ik zowat brubbelingskes, maar nu was het echt zo van: "oeh, ik voel iets" :lol: .. Dat ik ze maar snel alletwee goed voel, maakt mij direct een stuk geruster.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 27 nov 2007, 10:30

Ja die praktische dingen schrikken idd wel af...en ik kan goed geloven van een tweeling dat dit nog meer is...alles in het dubbel. Maar dat zal wel lukken!
Ik zou ook even niet geweten hebben waar mijn hoofd zou gestaan hebben moesten het er hier twee geweest zijn....

Ja leuk dat je ze voelt! Dat geeft je inderdaad meteen een geruster gevoel. Da zal nog concert geven in je buik als die zullen vechten voor plaats :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 nov 2007, 09:13

Katharina schreef:... Da zal nog concert geven in je buik als die zullen vechten voor plaats :lol:
Ja, ik zal nogal een ton krijgen, vrees ik.. :roll: :lol:
Nog een dikke week en dan eindelijk naar de gyn.. 't Gaat precies niet vooruit.. :roll: (En nu val ik misschien in herhaling :lol: ) Ik hoop dat hij mij kan vertellen wat het gaat zijn.. Maar we zijn er nog niet uit of iedereen het mag weten of niet.. Als we het geheim willen houden, dan kunnen we het al niet tegen Mila en Karsten vertellen en ik heb mij indertijd bij Karsten ook versproken.. Dus misschien moet ik het maar niet vragen.. Maar ik wil het wel weten.. :lol: Misschien maar goed dat ik nog een week de tijd heb om erover te denken.. :lol:
Ondertussen slaap ik dus vreselijk slecht.. En als ik bepaalde bewegingen maak, dan word ik ineens misselijk.. Mij uitrekken doet pijn.. En ik ben nog steeds vreselijk moe, eergisteren gewoon in slaap gevallen in de zetel.. Maar goed dat mijn zus me juist belde of ik was nog te laat om Mila en Karsten van 't school te halen.. :roll:
Oh, Mila is trouwens geweldig.. Nu is ze al enkele dagen bezig dat ze de fotootjes van de babytjes (de echo dus) mee mag nemen naar 't school, want de juf wilt die ook eens zien.. En ik zei zo: "Wilt de juf die zien, of wilt gij gewoon wa stoefen?" Zegt ze: "ik wil stoefen mama" :lol: Maar ik zie dat niet zitten om die mee te geven naar 't school.. :roll: :lol: We zien wel.. Ik heb gezegd dat als ze over babytjes leren in 't school, dat ze die dan mag meenemen.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 29 nov 2007, 09:36

ik lees mee Dagmar, dus vertel maar honderduit :wink: 'tIs amusant leesvoer :D

En je hoeft niet te zeggen wat het gaat worden, of jawel, de helft: je zegt dat het een 1eiïge twl wordt en dat ene een jongen zal zijn, maar het andere verklap je niet :lol: :lol: bijvoorbeeld he :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2008”