ons samengesteld gezin

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas
ons samengesteld gezin

Bericht door Ingetjeuh » 08 okt 2013, 23:49

Sinds april ben ik samen met mijn nieuwe vriend.
Ik heb 3 kindjes met mijn ex en mijn vriend heeft 1 zoontje met zijn ex.
we hadden elkaar leren kennen in januari, maar verder hebben we elkaar zo maar heel af en toe tegen het lijf gelopen bij het uitgaan.
Het gaat super tussen ons ook met de kindjes en we voelen ons echt een gezin. de kindjes zien elkaar als broer en zus en niet als stiefbroer en stiefzus. Al snel zijn ze mijn vriend ook papa beginnen noemen, alhoewel hij dit eerst nogal snel vond, is het nu papa hier papa daar en loopt alles vlotjes. we lijken echt op elkaar afgestemd en het voelt dan ook alsof we langer samen zijn.
Van in het begin hebben we wel tegen elkaar gezegd dat we eerlijk zijn over aanpak enzo tegen elkaar, maar we zitten eigenlijk volledig op dezelfde golflengte.
mijn ex en ik hebben een co-ouderschapregeling, waardoor ze een week bij mij zijn en een week bij hem.
Terwijl mijn vriend dan weer zijn zoontje om de 14 dagen 4 dagen naar zijn mama doet. Gisteren is hierover het vonnis gevallen en zal het van nu af aan 2 dagen om de 14 dagen zijn dat hij naar zijn mama gaat.
Maar tot hiertoe loopt alles vlot en sinds gisteren zijn wij te weten gekomen dat we in blijde verwachting zijn van ons 5de spruit, ons 1ste samen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Samengestelde gezinnen”