ongelooflijk

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:
ongelooflijk

Bericht door major » 30 jul 2006, 00:09

Sedert Linda en ik samen zijn gaan wonen, is ieder bezoek (ofwel bij ons, ofwel in Brussel) met haar ouders een feest. Die kijken er zo naar uit en als het al een paar weken geleden is, dan krijgen we de reactie "ja, tis al weer lang geleden"...
Nu Torben er is :roll: ... Vandaag hebben we de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd en ze zijn afgekomen. Ze waren hier om 12u vanmiddag en zijn vertrokken om 23u vanavond. Nu is dat iedere keer al zo lang, maar je kunt het zo van hun gezicht aflezen dat ze niet weg willen. Ze zijn niet uit de buurt van Torben te slaan en ze lopen constant met een grote smile rond. Ze zijn er constant tegen of over bezig. Kortom, ze lopen de hele dag te stralen...
en dat maakt me gelukkig dat we toch langs één kant een onverdeeld gelukkige reactie hebben. Mijn moeder is er ook dol van, maar mijn vader? Die heeft ons tijdens de hele zwangerschap geen enkele keer gezien of gebeld om te vragen hoe het was. Hij is na de geboorte één keer afgekomen naar het moederhuis en is een kwartiertje gebleven. Sedertdien hebben we hem ook niet meer gehoord noch gezien. Hij woont nochtans veel dichter dan Brussel en is al regelmatig in onze stad gesignaleerd geweest :roll:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 30 jul 2006, 00:21

Ik zou zeggen, geniet van de grootouders die genieten van hun kleinkind!

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 30 jul 2006, 00:28

Anneliefje schreef:Ik zou zeggen, geniet van de grootouders die genieten van hun kleinkind!
doen we zeker :D het doet ons echt deugd om ze bezig te zien :D
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 30 jul 2006, 09:27

geniet er inderdaad van....mijn familie is ook in de wolken bij Anaïs....de familie van Björn hebben we het contact verbroken....
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 30 jul 2006, 13:03

Yves zijn pa wilde ook niet met Timothy te maken hebben, maar toen ie toch eens bezoek kwam (anders gaat Yves altijd alleen naar ginder) was hij verkocht!

Wel triestig, je hebt soms toch meer aan vrienden dan aan je eigen familie :roll:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 30 jul 2006, 21:53

ja zolang ze er van genieten is het toch leuk en t'is beter zo of anders want als je niet overeen komt dan is't andere pap hoor ik ken da zo van die dingen dus geniet er maar van.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 31 jul 2006, 13:35

zalig hé, die fiere grootouders!!
jammer dat je vader zich er niet om bekommert!!!
snap dat niet goed, ik dacht dat elke grootouder fier was op zijn kleinkind...
denk er niet te veel aan, en geniet van de andere stralende gezichten!!!

kan me wel voorstellen dat je je er niet makkelijk bij voelt
Torben heeft nog een 2de opa hé, eentje die nog dichtbij woont ook...
maar wie weet verandert dat nog wel!
ik hoop het alvast!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 31 jul 2006, 13:59

wacht maar ;) eens af: ze gaan je kindje nog opeisen :P hoor die fiere grootouders :lol: en het is schitterend om te zien hoe zo'n kind al gauw voelt dat er een band is met die mensen hè.

Jammer van je vader idd maar ik heb maar 1 echte grootouder gehad en dus kan ik eerlijk uit eigen ervaring zeggen: wie ze niet zien die zullen je kids niet missen.

Als je kindje groter is dan zal het misschien meer tijd bij de grootouders gaan doorbrengen (ook al wel eens zonder jullie) en wat ik ook erg opmerk is dat mijn ouders als we binnenkomen altijd recht op de kids afvliegen en ons gewoon bijna niet meer zien staan :roll: :lol: omdat ze het zo druk hebben met het kleinkinderen-contact.

Geweldig trouwens dat onze jongste nu al "bmmp" of "bomp" tegen bompa zegt maar de grootmoeders sloven zich uit van jewelste en hij vertikt het om hen te "benoemen" al lijkt het soms alsof hij het wel al probeert maar niet zo dat het opvallend is want ze zouden het eens moeten doorhebben ;) hè. Ik denk dat hij volop geniet van alle aandacht onze kleine schavuit.
Den oudste is helemaal verzot op de grootouders en hij gaat er in de vakanties ookregelmatig logeren nu.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 31 jul 2006, 15:47

onze niels is ook zo zot van zijn grootouders
langs beide kanten
Nu deze zomer gaat hij geregeld eens een dagje spelen bij zijn grootouders
Die hebben er dan reuze pret mee en hij ook!
Zijn 2 opa's vindt hij de max. Het zijn wel 2 uitersten, maar hij adoreert hen!!!

en als die grootouders hier komen... die zien ons ook niet staan hoor :wink: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 31 jul 2006, 20:43

Major,

Dat moet wel pijnlijk zijn. Je wil je grootste geluk toch delen met de mensen die het dichtst bij je staan hé.
Gelukkig wordt het ruimschoots gecompenseerd door Brussel.
Trek het je niet aan jong. Geniet van je gezinnetje.


Plaats reactie

Terug naar “Opa of Oma worden”