MEIMAMA'S 2007

Moderator:Moderators

Is jullie baby'tje een engeltje of eerder een bengeltje?

Engeltje
9
82%
Bengeltje
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Anneliezeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 aug 2007, 09:54
Locatie:Roeselare

Bericht door Anneliezeke » 07 sep 2007, 20:31

oh, tineke, vergeten te zeggen dat je nieuwe avatar van Liam echt heel heel schoon is. 't is echt een ventje om op te eten hé
Afbeelding


Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 sep 2007, 20:33

Dank je!!! :D
En ooh leuk om te horen...
Zal wel schattig zijn die tandjes!!!
Die groentenpap ga hier nog niet zo goed binnen hoor..
De eerste keer dat ik probeerde was nog de beste keer :P
Heb gisteren eens banaan gegeven en dat ging eigenlijk ook wel eel goed binnen!
Maar momenteel zitten we in een kleine hel met de tandjes van Liam..
Niets mee aan te vangen!
Dus je hebt geluk gehad dat de jouwe er maar een dag last van heeft gehad :)
Kan ik geloven dat het even huilen was, zou dat ook hebben!
Wordt binnenkort onthaalmoeder dus heb de chance dat ik hem dan bij mij heb...

Groetjes!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Anneliezeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 aug 2007, 09:54
Locatie:Roeselare

Bericht door Anneliezeke » 16 sep 2007, 20:35

helaba,

hoe gaat het nog met de mei-baby'tjes???
Met Lily nog altijd alles "dik" in orde. Zijn vorige week naar de dokter geweest omdat ze moeite heeft om kaka te doen en de weegschaal wees al 7.7 kg aan en 64 cm. Da's echt wel nie te doen hé voor zo'n prutske van een goeie 4 maanden.
Hoe zit het met jullie baby'tjes??

Vele groetjes van Anneliezeke
Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 16 sep 2007, 21:22

Amaai das wel plezant eh!!
Bij ons groeit Liam precies maar ni haha :D
Maar hij was natuurlijk maar 46cm bij de geboorte dus hij moet wa inhale eh.. Hij is nu zo'n 58 cm.. Maar als ge hem zie ist echt een kleineke..
Ivm gewicht zal em nu ook wel rond de 7kg wege dus een klein dikkertje :lol: .
Ondertusse is em ook overgestapt op opvolgmelk en moet hem nog maar 2 papflesjes hebbe van 250ml en dan eet em ong 300 gram groentepap en 300 gram fruitpap.
Dus daar benk al eel blij om... Ook al moet het tutje derbij betrokke worde :lol: en hij lust veeeeel liever fruitpap dan groente :P
Heeft Lily'tje een voorkeur?
Hoeveel eet zij nu ondertusse..
En hoe vult ze haar daggeske enzo..
Haha..
Ben een nieuwsgierige zn :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 sep 2007, 12:01

Bij mij precies net omgekeerd. Jonas groeit heel snel, nu ongeveer 63 cm denk ik (eind augustus was hij 62,5 cm) en nog net geen 6 kg. Het is dus een lange smallen, zoals zijn papa. Komt wel voldoende bij hoor. Hij is natuurlijk wel van eind mei hé.
Hij krijgt nog altijd alleen borstvoeding en geniet er nog met volle teugen van.
Voor de rest alles prima.


Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 18 sep 2007, 20:45

Ja da's idd ne grote :D
Maar ik heb gehoord dat kindjes met borstvoeding minder aankomen als die van flesvoeding... Dus volledig normaal :D
Het gaat toch allemaal snel eh, amai!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 sep 2007, 22:25

Veel te snel. Heb het gevoel dat ik nog maar pas zwanger was en nu heb ik al bijna vier maanden mijn schattig ventje.
Voor we het weten gaan ze naar de unief :wink:
Ik knuffel en zoen hem voortdurend zolang ik kan.

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 30 sep 2007, 18:13

hoi iedereen
graag zou ik wat meekletsen met jullie.
ik ben 15 mei bevallen van een schat van een zoontje Levi genaamd.Uitgerekent voor 25 mei maar Levi dacht daar anders over.Hij is geboren mits keizersnede maar dat wist ik al op voorhand.We hadden een afspraak op maandag 21 mei om 7u voor de keizersnede.Maar zoals eerder al gezegd dacht ons kereltje er anders over.Alles is heel vlot verlopen om 8u30 in de kliniek.Iets later kwam mijn gynecoloog dan zeggen dat ze er om 10u aan zouden beginnen.En om 5 min voor 11 is onze schat dan geboren.
Nu is hij reeds 4,5 maandjes oud en een heel rustige baby
Hij krijgt enkel borstvoeding van de borst maar ook afgekolft uit flesje dat doe ik al van in het begin.Hier geen tepel/speenverwarring.Dit hoop ik 6 maanden te kunnen doen.Wel laat ik hem af en toe eens iets proeven(wortel,bloemkool,puree en knolselder).Dat valt goed mee.Hij slaapt al een hele tijd flink door.Meestal zelfs de klok rond.Dit is van 22u tot 10u ongeveer.zo dat was het zo ongeveer ik hoop dat jullie het tof vinden dat ik me bij jullie groepje voeg.
groetjes sylvia en levi

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 30 sep 2007, 20:18

Hey! Ja tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd he..
Ik zie dat Levi een dag na Liam geboren is :D
Ook de 25ste mei uitgerekend en ook een keizersnede! Maar ik wist het niet op voorhand...
Leuk dat die van jou zo rustig is, hier is dat wel wat anders..
Een echte aandachteiser met veel temperament! :wink:
En wat kan hij al zowat ondertussen?
Ben eens benieuwd! :7 :D

Groetjes
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 30 sep 2007, 22:53

Levi kan zich goed opdrukken als je hem op zijn buikje legt.Doet hij al van ergens in juni
Omkeren doet hij nog wel niet.Vind ik niet zo erg want ik vind het een beetje eng als hij op zijn buikje ligt. Wel houdt hij zijn beentjes al flink in de lucht hij grijpt dan zijn billetjes vast.En heel heftig met zijn beide armpjes zwaaien.Dat is wel niet zo fijn als je hem vasthebt want voor je het weet heb je zijn vuistjes in je gezicht en dat doet geen goed zulle.Verder grijpt hij al heel bewust naar zijn speeltjes(activitiboog in zijn parkje).En al wat hij vastkrijgt verdwijnt in zijn mondje.Hij reageert ook op zijn spiegelbeeld lachen en met zijn armpjes zwaaien.En daarstraks schaterlachte hij echt heel hard.Echt schattig (de mama krijgt dan steevast de tranen in haar ogen van ontroering )
Weet je wat ik zo super vind ?Elke morgen een stralende lach en een goedgezinde baby als ik hem uit zijn bedje haal.Dan is mijn dag meteen goed.Verder kent hij ons heel goed vooral de mama maar ook zijn petere en zijn vrouw.Zijne petere(mijn broer)komt minstens 2x per week dus dat zal er wel iets mee te maken hebben zeker?
zo dat is het zo een beetje.Wat doet Liam zoal?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 01 okt 2007, 10:09

Liam doet ook de dingen die Levi doet buiten zijn billetjes vastnemen.. dat heb ik toch nog niet in de mot gehad :) Hij kan ook al een paar seconden blijven zitte alleen en ook door een kinderboekje bladeren. Echt leuk om te zien allemaal he! En gaat het eten wat goed daar? Ondertussen is Liam het al goed gewoon maar op een gegeven moment moet ik afwisselen met tut en lepel.. Het is een echte tutteman!! Ook al kan hij het niet, raar maar waar :roll: :D
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 01 okt 2007, 11:06

Levi kan ook al alleen rechtopzitten wel met de kussens van de zetel als steun.Dit doet hij ook graag en liefst nog voor de tv.Tja dat begint al vroeg he?Hij kan dan echt zo aandachtig kijken net of dat hij het allemaal begrijpt is wel kostelijk om te zien hoor.Eten dat is hier borstvoeding s'morgens in een flesje (ik kolf dan af om mijn voorraad aan te leggen)door de dag dan aan de borst en s'avonds na zijn badje voor het slapen gaan nog eens van het flesje(dan ben ik zeker dat hij genoeg binnen heeft zodat hij door kan slapen )Daarna meestal na 24u kolf ik nog eens af.Onze dag loopt ongeveer als volgt:rond 9.30u geeft Levi te kennen dat hij wakker is al brabbelend ,dan wacht ik af want soms slaapt hij weer verder.Daarna sta ik op kleed mij om en leg alles klaar voor Levi,dan warm ik zijn flesje op.En dan ga ik Levi ophalen die dan nog rustig ligt te wachten op de mama.Daarna ververs ik zijn pamper en doe ik zijn kleedjes aan(hier niet de hele dag in pyjama ik vind dat je daar onderscheid in moet maken en dat de pyjama dient om te slapen)
Na de omkleedbeurt en het verzorgen van oogje (verstopt traankanaaltje :( )krijgt hij dan zijn flesje.Daarna wat knuffelen met de mama en dan zijn parkje in daar speelt hij tot hij in slaap valt.Dan kolf ik dus af en ga wat eten.Ik doe mijn huishouden tot onze vriend weer wakker wordt.Dan naargelang de reden andere pamper ,honger of verveling probeer ik dat op te lossen.Als het verveling is speel ik wat met hem of gaat hij in zijn schommel als ik weinig tijd heb(vb als ik aan het koken ben).Tussen 22u en 23u krijgt hij dan zijn badje en daarna zijn flesje soms valt hij in slaap tijdens het eten.Dan bedje in :slaapzakje in,muziekje op,kus van de mama en lichtje uit.Op naar de volgende dag :D .
Ik weet niet hoe jullie het doen maar voor ons werkt dit goed.
groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 01 okt 2007, 11:31

Wat heb jij een braaf ventje zeg! En leuk he om hen zo te zien kijken naar die tv, zo interessant dat ze dat vinden. Ahja met dat alleen zitten bedoel ik een paar seconden zonder kussens of handen ofzoiets (natuurlijk stond ik klaar om hem op te vangen voor het geval dat hij zou omvallen he :P ), met kussens kan hij blijven zitten hoor :D . Hier wordt Liam wakker rond 6u... soms rond half 8 à 8 uur (en dan is de mama natuurlijk kei content :P ) maar hij gaat wel al slapen rond half 7, dus dat is ook een zaligheid! Overdag doet hij hazeslaapjes.... Is meestal wakker en moet veel aandacht en afwisseling hebben.. Maar wil hem ook weer niet té veel aandacht geven, want dat worden ze snel gewoon! Dat merk ik nu al :P . Voor de rest zie ik de tandjes meer en meer naar boven komen maar ze moeten nog doorbreken... Dat zijn meestal 3dagen na elkaar dat hij last heeft en dan stopt dat weer even en dan wat later begint het opnieuw.. Morgen naar kind en gezin, ben eens benieuwd!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 01 okt 2007, 11:47

Dat alleen zitten ga ik ook eens proberen.Ik leg hem altijd op zijn verzorgingskussen en dan zeg ik nu gaan we op poepeke zitten en dan trekt hij zich mee recht(met mijn hulp natuurlijk) en zit dan tegen me. Levi is geen tutteman hij sabbelt liever op zijn vingertjes en heeft zijn duimpje ook al ontdekt.
Enkel als hij heeeeel erg moe is wil hij zijn tutje in houden en tut hij zich verder in slaap.Sinds vrijdag is hij een beetje verkouden.Echt veel last heeft hij er niet van.Ik spoel zijn neusje vaak en werk met zo een neuspeertje(is wel niet zo simpel als de kleine er maar niks aan vindt).
groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 01 okt 2007, 11:51

Hier ook een beetje ziekjes maar ook niet veel last van.. Af en toe een hoestje en ook een beetje een neusverkoudheid maar idd ik spoel ook regelmatig en leg een ajuin in zijn kamer.. Doet wonderen! Maar stinkt wel :lol: Ja moet je echt eens proberen dat zitten, zo elke dag even, volgens mij gaan ze dan sneller van huneige zitten.. Omdat ze het elke dag even oefenen he. Is toch altijd handig he niet? En een bumbo heeft hij ook, dus dat is ook al een goede oefening. Liam sabbelt ook wel eens graag op zijn handjes en heeeeeeeeeeel af en toe op zijn duimpje.. Maar niets is zo goed als zijn tutje spijtig genoeg.. Want hij kan die echt niet lang inhouden :roll: . Ik moet echt een doekje aan zijn tutje hangen en dan in zijn shirtje steken zodat de tut een beetje blijft zitten. Nogal een gedoe zn! Ik loop per dag wel 20 keer naar zijn kamer voor zijn tut!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 01 okt 2007, 12:42

Het is ook echt wel weer om ziek te worden he.Eigenlijk had ik liever dat Levi zijn tutje nam in plaats van zijne duim,want dat is veel moeilijker om af te leren.Is Liam al ergens blijven slapen ?En zoja is dat meegevallen?Levi zou 3 nov bij zijne petere moeten gaan slapen.En ook al weet ik dat hij in geen betere handen kan zijn toch vind ik het maar niets om mijn ventje achter te laten.Maar mijn sociaal leven moet ook verder gaan,tot nu toe heb ik de papa altijd alleen op pad gestuurd(ik bleef liever bij de kleine)maar natuurlijk wil hij ook nog eens dingen samen doen he.En dat hebben we ook wel nodig want als je mij liet doen kwam ik de deur niet meer uit en dat is zeker niet goed.Komt de relatie ook niet ten goede.Want langst de ene kant ben ik lastig dat ik de deur niet uit kom en langst de andere kant kan ik Levi niet achterlaten.Best wel moeilijk.
Tijd zal wel raad brengen zeker?
Oh ja Levi is nu(26/09 bij kind en gezin)op 19w gewicht 6,640 / lengte65,5 /omtrek hoofdje 41,5 .Was goed volgens hen 4,5cm gegroeit op een kleine maand tijd .Hoe zit het met Liam ?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 01 okt 2007, 13:58

hier nog een foto van de Levi.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 01 okt 2007, 14:07

Hoe schattig zeg! :D
Zal het je morgen laten weten hoe groot hij is enzo..
De laatste keer (30 augustus) woog hem 6kg130 en was 57cm (je tis een kleineke :P ) en 43 cm hoofdomtrek...
Ben es benieuwd voor morge!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 01 okt 2007, 22:46

Hey dames, kom ook nog effe langs.
Welkom Levi bij de meikindjes. Wat een schattig manneke zeg.
Met Jonas gaat alles goed. Hij is ondertussen ook al 4 mnd.
Vandaag moest hij voor de eerste maal naar de creche. Had vanmorgen maar een klein hartje hoor. Toen mijn man vertrok met hem voelde ik de traantjes komen. Maar op de trein ging het gelukkig al wat beter.
Hij deed het heel goed in de creche. Beetje geslapen, goed gedronken (bv in flesje) en keek zijn oogjes uit. Was vanavond wel stikkapot. Hij heeft ook extra lang gedronken bij mama. Is toch nog altijd beter hé :wink:
Zijn reflux en krampjes zijn ondertussen ook helemaal over. Gelukkig maar.
Morgenavond naar K&G. Ben benieuwd. Hij moet ook terug een prikje.

Hopelijk zijn jullie mannekes al wat beter? Jonas is gelukkig nog niet ziek geweest. Zal maar hout vasthouden.
Ken je gevoel hoor Levi. Wil mijn ventje ook nog nergens laten slapen. Vind het extra moeilijk met de borstvoeding, want ik geef hem 's avonds toch het liefst live en niet uit een fleske. Maar zoals je zegt moeten we ook wel eens tijd voor onszelf maken. Moeilijke keuzes!

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 02 okt 2007, 12:06

Hey choeke, kan ik geloven dat je een klein hartje had... Je bent tenslotte altijd met je kindje bezig he! Vandaag bij kind en gezin ook 2 spuitjes gekregen.. Hij schreeuwde het uit ocharme, je hoorde echt dat het pijn deed.. Hij woog 7kg090 en was 59.5 cm groot... Nog een kleintje dus maar hij volgt zen lijn dus das goed he :) . Toen we thuiskwamen viel hij als een blok in slaap... Ivm zijn verkoudheid is het nog zowat hetzelfde..gewoon een kuchje en een verstopt neusje.
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 03 okt 2007, 14:11

T1n3 wat een knap ventje, sabbelt zo te zien ook graag op zijn vingertjes.Levi was vandaag om 7u wakker heeft nog wat liggen brabbelen en op zijn vingertjes sabbelen tot 7u50 toen moest hij eruit.Ik denk dat hij last heeft met zijn verkoudheid.Dan zijn pampertje ververst was ook een goeie,neusje gespoelt en flesje melk.Nog even geknuffeld en zo rond 8u20 terug zijn bedje in 10 min. later sliep hij terug.Tot 12u15 ongeveer.
Zeg jullie zijn toch al bezig met vaste voeding he?
Werken julie met een babycook?En valt dat goed mee?
Ik heb er onlangst ééntje gekocht, en kan bijna niet meer wachten om er mee te gaan experimenteren.En hoe vriezen jullie dat in (welke potjes en hoeveel gram)?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 03 okt 2007, 14:21

Hier nog een fotoke van Levi. Ditmaal als supporter'ke van krc genk.
Zijne petere dat is nen echte in hart en nieren vandaar dat wij die foto hebben gemaakt.En hij apetrots. Ik vrees dat Levi later zal mee moeten willen of niet hihihi

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 03 okt 2007, 14:31

Dank je! En schattig hoor die foto :D Goh zo zalig dat je kleintje zoveel slaapt.. Liam doet echt maar hazeslaapjes overdag.. Slaapt echt amper! En als ze zo klein zijn kan je hen zo moeilijk bezig houden he. Zeker hij :D Ivm vaste voeding..een babycook heb ik niet.. Ik kook het gewoon allemaal in ene pot... En koop gewoon diepvriesgroenten, paar zakken open en dan elke keer andere combinaties.. En dan elke keer een aardappeltje of wat rijst..
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 03 okt 2007, 14:55

Dank je.Ja wat zijn wij mama's toch fier op onze kapoenen he. :wink:
Zeg eet Liam ook potjes eten?Ik heb er al wat in huis gehaald voor als we weg gaan,lijkt me gemakkelijk.Maak jij soms grote porties om die dan in te vriezen?Of elke dag zijn vers potje?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 03 okt 2007, 14:58

neeje vries het niet in.. elke dag een verse portie.. tenzij ik geen tijd heb of wegga.. dan een potje! :) maar dan als xtra een plattekaasje want Liam komt ni toe met zo'n klein potje olvarit...
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 04 okt 2007, 10:44

goede morgen! Levi heeft geslapen van 22u50 tot 9u10 ongeveer.Om 10u opgehaald.Vandaag ga ik mijn ouderschaps verlof aanvragen.Dan kan ik nog wat meer en langer van Levi genieten.Hier verder alles goed zijn verkoudheid lijkt beter maar is nog niet gedaan.Gisteren is zijne petere nog eens met hem komen spelen.Dat is echt mooi om te zien.Zeg geef jij elke dag een badje? Ik normaal gezien wel, behalve als het laat is en we bv bij de oma zijn.Dan doe ik zijn pyjama ginder aan(in de auto valt hij in slaap) en leg hem in zijn bedje als we thuisgekomen zijn.Maar dat gebeurt zelden(1x)want ik hou van regelmaat voor Levi.En ik vind het zelf ook fijn om hem zijn badje te geven.Zo dat was het weer tot de volgende... groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 04 okt 2007, 12:22

Ja zn, geef hem elke dag een badje, tenzij het natuurlijk niet mogelijk is, zoals je zegt als je bij iemand bent en hij valt in slaap.. Maar ik geef meestal zijn badje voor zijn laatste voeding van 18u.. Lekker fris gewassen, buikje vol en bedje in :D Gisteren en vandaag is hij met niets content.. Gistere had hij een temperatuur van 37.6 dus ik hoop dat er niet koorts in aantocht is.. :roll:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 04 okt 2007, 20:37

Ik geef nog geen bijvoeding, maar enkel borstvoeding. Wil wel vanaf 5 maanden al eens af en toe een lepeltje geven zodat hij op 6 maand dit toch al gewoon is.
Jonas gaat om de dag in het badje. Nu hij naar de crèche gaat moeten we snel zijn, want hij valt na zijn voeding van 19 uur meestal als een blok in slaap. De laatste voeding is dan rond 22 uur en ik vind het dan zonde om hem wakker te maken voor het badje. Leg hem dan gewoon aan zodat hij snel lekker verder kan slapen.
Hij is echt stikkapot 's avonds. Maar ja, hij ziet ook zoveel overdag hé, en al die kindjes. Is toch nog vermoeiend voor hem. Maar hij drinkt nog altijd goed en slaapt ook steeds meer overdag bij kdv.
Leuk zeg, nog een krc fan! Hier zijn zowel papa, peter als partner van de meter superfans. Ze gaan naar alle thuismatchen kijken. Levi, van waar was je weer afkomstig?

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 04 okt 2007, 20:59

Jonas terwijl hij schaterlacht. Kan hem zo wel opeten :lol:

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 04 okt 2007, 21:03

hier ook enkel borstvoeding.Ik kan er nu ook echt van genieten van hem aan de borst te hebben(was in het begin wel anders).
Na zijne babyborrel wou hij plots niet meer aan de borst(teveel van het flesje in plaats van de borst). Dat vond ik toen heel erg. Ik voelde me toen afgewezen maar na wat doorzetten(lees bloed zweet en tranen)is het me weer gelukt en nu krijgt hij enkel s'morgens en s'avond afgekolfde melk uit een flesje.Gaat weer prima zo.
Ikzelf ben van Koersel en de petere is van Zolder en volgt elke match zowel thuis als op verplaatsing.Ik moet nu stoppen tijd voor Levi zijn badje,flesje en bedje.
Groetjes Sylvia en Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”