September: 8 maanden aftellen geblazen

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 10 feb 2007, 16:54

zucht, nog altijd klein. Heb nochtans de optie 'optimize without resizing' aangeklikt. Ik zal het ook nooit niet leren hé.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 11 feb 2007, 10:42

Ik vind hem anders groot genoeg hoor (toch groot genoeg dat ik stiekem jaloers ben :oops: )

Ziet er goed uit hé (voor zoveel ik er van ken :roll: )
Eigenlijk moet je me een beetje uitleg geven ... :D

Hoe voel je je voor de verdere verloop?

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 11 feb 2007, 17:43

Awel, de handleiding bij de echo (heb ik zelf ook nodig gehad!) Rechtsonder (de vlek waar de stippellijn opstaat is ons bubbelke hé) is het hoofdje en hij kijkt eigenlijk omhoog. En dan heb je links schuin naar boven de rest van het lijfje. Armpjes of zo zie je niet, die hebben we wel gezien (heel kleine uitsteekseltjes) tijdens de echo. Ik denk/hoop dat we volgende keer een duidelijker mensje te zien krijgen.

Muisje, dat je n beetje jaloers bent is begrijpelijk zunne. Ik weet hoe ik altijd naar de echo van iemand anders keek. Ma binnenkort ga jij hier ook de uitleg bij je echo komen geven!

Voor de rest is alles prima. Sinds begin van de week is de vermoeidheid ook toegeslagen ma dan gaan we gewoon een uurke vroeger slapen!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 feb 2007, 12:10

volgende week donderdag mag ik terug gaan voor een echo. Hopelijk is alles nog in orde. Ik hbe het idee dat mn buik ineens dikker werd en nu blijft hij zo precies hetzelfde, en dan begin ik weer de gekste dingen te denken hé. Dus ik ga blij zijn als het donderdag is!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 24 feb 2007, 12:14

Bij mij blijft mijn buik op dit moment ook redelijk hetzelfde. Dus ik denk dat dat wel normaal is aangezien bij ons gisteren alles ok was :wink:

Een ex-collega van mij is ook zwanger. Voor een 2-tal weken na ons (ook weer toevallig). Ze mailde me deze week dat haar buik nu ook opeens begint uit te zetten. Net als wij hebben voorgehad.


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 26 feb 2007, 20:38

Vind dat wel grappig dat dat blijkbaar niet alleen bij mij is! Ma is wel een hele geruststelling. Vraag me af of dat altijd zo in 'groeispurten' gaat zijn. En wanneer de volgende groei is! :wink:

Papa moet morgen terug binnen in Leuven, ze gaan eindelijk opereren en zn zenuw in zn hart doorbranden. Dus allemaal duimen dat die operatie het gewenste effect gaat hebben hé! Hij zei al dat hij tegen de dokter ging zeggen dat hij zeker juist moest branden omdat hij opa ging worden en nog actief wou zijn! :)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 03 mar 2007, 21:47

We zijn gisteren naar de gyne geweest en alles was in orde met ons bubbelke. Hij was al 6cm van kruin tot stuit en we hebben heel duidelijk de armpjes en beentjes (zelfs vingertjes en gezichtje) kunnen zien!
De nieren werkten ook al want zn blaas was gevuld. Ma hij sliep want hij lag echt helemaal stil. Gyne heeft m proberen wakker te maken (met geluid of zo) ma hij mafte gewoon door. Hopelijk blijft hij dat later ook doen! :lol:
Als ik de echo ingescand heb, zal ik hem posten!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 04 mar 2007, 09:38

Hey Ambertje.

Je bent echt wel evenver als mijn zus.
Gisteren had ze een sms verzonden en liet me weten dat hun beebje ondertussen ook al 6 cm was en alles ook dik in orde :D

Ik vind het wel leuk dat ik op die manier ook een beetje kan mee aftellen.

Ik heb wel nog geen enkele echo gezien van hun kleintje.
Ben benieuwd naar de jouwe.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 04 mar 2007, 11:26

ik moet zeggen dat de foto op zich een beetje tegenvalt. Tijdens de echo kon je alles heel duidelijk zien ma die foto is maar 1 beeldje natuurlijk. Lijkt mij wel leuk als je een videoband of zo meekrijgt ma die van ons is niet zo modern! :wink:

Voor wanneer is je zus uitgeteld? NIet dat die datum volgens mij veel zegt want die is elke keer anders als ik naar de gyne ga! Ik hou het dus ergens halverwege september :wink:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 04 mar 2007, 13:09

Mn zus hun kindje wordt verwacht 7 september (zie banner).
Het zal zeker niet voor later zijn, eerder wat vroeger, zei hij ...

Ik heb net gehoord dat mn zus flauwgevallen is vorige week, haar bloeddruk staat veel te laag (en ze wil geen vitaminen nemen :roll: ).
Ze is nu terug een weekje thuis.

Ik heb haar al zoveel gezegd dat ze naar haar lichaam moet luisteren maar ja, wie ben ik hé ...

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 13 mar 2007, 21:23

dat is inderdaad toch een teken dat ze misschien wat veel hooi op haar vork neemt. Maar jij kan er niet veel aan doen nee, ze zal toch zelf moeten rusten. Ze zal het wel leren niet? :wink:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 17 mar 2007, 09:58

Ik heb haar gisteren gezien en ze is nog steeds heel laag van bloeddruk.

Hoe gaat het met jou Ambertje?
Zie je al een klein buikje?
Bij mn zus wel, ze heeft haar eerste zwangerschapbroek gekocht :lol:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mar 2007, 16:02

hier gaat alles heel goed. Mn buikje begint ook te groeien, het begint toch al een beetje zichtbaar te worden als ik een trui aanheb of zo. Ma ik kan mn oude kleren nog aan, een collega heeft me ook een paar van haar oude broeken gegeven (ze heeft een maatje groter dan mij) dus voorlopig red ik het zo nog wel.

Heb alleen al een paar dagen verschrikkelijke last van hoofdpijn! Ma echt niet te doen en dagen aan een stuk! Ik zit momenteel in een stressy periode op t werk en dan begint mijn nek en schouders weer vast te zitten met als resultaat hoofdpijn. VAndaag was het van de voormiddag zo erg dat alles rondom mij draaide, net alsof ik zat was. Ma ik weet eigenlijk niet goed welke pijnstillers ik wel of niet mag nemen. Heb uiteindelijk 2 dafalgans genomen, volgens ons mama mocht dat. Nu is het (voorlopig) weer doenbaar, hopelijk trekt het nu weg want ik moet morgen toch gaan werken!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 19 mar 2007, 08:53

Hey Cindy.

Ai ik ken dat, wannneer ik stress heb zet zich dat ook op mn schouders en nek met idd als resultaat hoofdpijn.
Proberen van je nek en schouders te masseren (ik doe dat soms) en ronddraaien met je hoofd...

Wanneer zien we de eerste foto eens van je groeiend buikje?

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 29 mar 2007, 20:58

Hier ben ik weer, ben er ff uit geweest wegens superdruk op t werk.
Hoofdpijn is gelukkig weggetrokken, ben toch zonder problemen kunnen gaan werken. En hopelijk blijft het zo!

We zijn vandaag naar de gyne geweest ma hebben deze keer geen foto meegekregen. Ik moet die van vorige keer trouwens nog posten, zal ik dadelijk eens doen, heb m eindelijk ingescand!
Alles was dik in orde met ons bubbelke vandaag, van kriin tot stuit 10cm en alles zag er goed uit. Ma hij lag met zn beentjes onder zich opgetrokken dus kon de gyne niet zien wat het was! En we zijn allebei ZO vercshrikkelijk nieuwsgierig!! :lol: Da is om ons te straffen! :wink: Ik had nochtans heel lief aan ons bubbelke gevraagd of hij goed wou gaan liggen, noppes dus! :D
De weegschaal viel ook goed mee, was 1,5 kg bijgekomen. Vind dat dat nog meevalt voor 4 maanden want vorige keer was ik niet bijgekomen. Zullen wel zien zeker!

Ik zal eens zien of ik een foto van mn buikje ga posten, ik ben altijd n beetje beschaamd voor mn buikje omdat ik niet zo een supermagere ben met een mooie strakke buik. :oops: Zal er eens over denken! :lol:

Trouwens, ben je al terug wat gewend aan het Belgische weer Muisje?? Hoewel het de afgelopen dagen wel goed geweest is ma tussenin hebben we ook nog sneeuw en hagel op ons dak gehad hé!

Groetjes!!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 29 mar 2007, 21:00

Hier de echo op 12 weken:

Afbeelding
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 20 apr 2007, 19:47

Ik kom hier mn verhaaltje nog eens doen want is alweer even geleden. (het is trouwens overal zo rustig in de september topic)
Ondertussen ben ik al een serieuze buik aan het kweken en sinds deze week voel ik ons bubbelke ook bewegen!! Ben echt supergelukkig ook al zijn het nog maar kleine fladdertjes. Ik vind het een geweldig gevoel! Mijn ventje is al aan het wachten tot hij het ook kan voelen, hopelijk duurt dat niet meer te lang.

4 mei mag ik terug naar de gyne en ik hoop zo hard dat we dan gaan weten of ons bubbelke een meisje of jongen is. Zal eens heel lief aan m vragen of hij/zij mooi wilt poseren, misschien helpt dat! :lol:

Verder voel ik me prima, nergens last van dus hopelijk blijft het nog een hele tijd zo voortbollen!

Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 20 apr 2007, 20:12

Ambertje, kheb ondertussen een verslag + antwoorden in 'mijn' topic gezet :wink:
Fijn hé dat die vermoeidheid enzo aan het overgaan is. Zeker met dit mooie weer!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 20 apr 2007, 20:13

had het net gezien, onze berichtjes hebben net gekruisd!
Voila, ik ga mij klaar maken voor mijn uurtje buikdansen. De buik is er ondertussen al, nu de rest nog! :wink:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”