Een juni baby!

Moderator:Moderators

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 26 okt 2007, 16:18

Hoi hoi, hier gat het nog altijd niet goed met de groentenpapkes. Hij doet zijn mond ook niet open en als er dan toch iets in is dan spuwt hij het weer uit.
Hij heeft nog altijd ongelooflijk veel last van krampen.
's nachts vooral, hij is al verschillende nachten achtereen, uren aan het wenen. En dan stampen met de beentjes.
Overdag ook, niets is goed en hij weent dadelijk, hij eet ook slecht de laatste dagen.
Maandag naar KA, ben benieuwd want dat kan hier zo niet verder, ben bekaf. Heb 's nachts geen rust en overdag ook niet en in november moet ik trug werken, God help mij!!
Afbeelding

Afbeelding


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 okt 2007, 16:41

oei silvia, dat is minder :(
vind het nu soms al vermoeiend als de mijne niet goed doorslaapt. Kan me niet voorstellen moest dat elke nacht zo zijn

verzorg jezelf maar goed
je kan hem eens een nachtje bij je ouders laten slapen ofzo? zodat je wat kan bijrusten?

dikke knuffel hoor!!

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 26 okt 2007, 18:19

ja hij is vorige week nog bij mijn ouders blijven slapen, denk dat ik hem volgende week nog eens ga brengen.
Ik hoop dat er maandag bij de KA iets gevonden wordt, dan weten we tenminste wat te doen, is frustrerend zo.
Eigenlijk spijtig, ons manneke is al 4 maanden en hij heeft nog niets anders gedaan dan afgezien, ik krijg tranen in mijn ogen terwijl ik dit hier schrijf..
Toen we dachten aan een tweede kleine, had ik maar 1 wens : dat hij geen reflux zou hebben zo als onze oudste want toen hebben we ook maanden afgezien. En wat blijkt : hij heeft het ook maar ziet er veel meer vanaf en het duurt allemaal langer.
Het is allemaal niet eerlijk verdeeld over de wereld.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 30 okt 2007, 07:38

Hoi,
Ben gisteren met Bram naar de KA geweest.
Omdat hij blijft krampjes hebben en zoveel weent, wil de KA nog eens testen op koemelkallergie.
Hij krijgt nu een anti allergische melk, Nutramigen. Das nie te doen hoe vies dat da smaakt. Ons manneke heeft gisteren serieus geweend en wilde niet eten. Vanmorgen heeft hij redelijk goed gegeten. Waarom moeten ze dat ook zo vies maken? Ik doe er nu een beetje suiker bij, hopelijk helpt dat.
Ik ben benieuwd of hij allergisch is, ik hoop het want dan weten we tenminste wat er scheelt en kunnen we misschien wat slapen 's nachts.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 30 okt 2007, 07:54

hopelijk vinden ze snel wat het is!!
moet erg zijn je kind zo te zien afzien en niet weten waarom


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 30 okt 2007, 08:53

hey, hopelijk vinden ze het snel hoor, want ik zou dat ook niet graag zien en hebben dat men kind daar van zo lastig is,


Moet jij niet beginnen werken maandag? dacht het zo te gelezen hebben, allezins veel succes he, zal waarschijnlijk raar doen,
groetjes
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 30 okt 2007, 12:01

ja ik moet inderdaad beginnen te werken maandag. Maar het zal met een klein hartje zijn als hij niet beter is.
Hij heeft wel daarnet goed patatjes gegeten, dus das al goed en al 1 keer minder van die vieze melk.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 30 okt 2007, 12:25

Alé veel geluk maandag! Dat is al goed dat die goed patatjes heeft gegeten, hier is het nog niet van dat, doet toch al zen mond open, nu nog leren opeten, heeft daarstraks wel een flesje gedronken van 120cc ipv borstvoeding,

anders gaat hier alles nog goe , zal hem dan in zen bedje steken tegen te 1!

Hopelijk slaapt hij want met de vakantie zijn de meisjes thuis en ze maken graag lawaai +er is hier een vriendinneke om te spelen :lol:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2007, 14:56

silviake schreef:... Waarom moeten ze dat ook zo vies maken? Ik doe er nu een beetje suiker bij, hopelijk helpt dat.
...
Silviake, ik zou toch proberen om hem zonder suiker te laten eten, anders gaat hij op den duur niet anders willen (mijn halfzusje kreeg ook altijd suiker in haar flesjes en zit nu op 8-jarige leeftijd met serieus overgewicht).. En vergeet niet dat smaakpapillen van babietjes anders "proeven" dan onze verpeste smaakpapillen hé (door suikers, vetten, zouten,...)..
Ik hoop dat de KA snel vindt wat er met Bram scheelt en dat jullie snel van jullie zoontje kunnen genieten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 30 okt 2007, 19:27

ja je hebt gelijk, ik ga straks melk geven zonder suiker.
Bedankt
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 30 okt 2007, 20:19

Arm Brammeke, ik hoop dat ze snel weten wat er scheelt. Vertroetel hem maar goed. En veel succes nog.
Zeg, bij welke kinderarts ga jij? Ik zie dat je ook van Hasselt bent, vandaar. Ik woon in Runkst.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 31 okt 2007, 11:41

Wat betreft de voeding gaan we bij dokter Alliet uit Hasselt. Das naar het schijnt een hele goede wat betreft voeding.
Voor de gewone kwaaltjes gaan we bij dokter Vandecasseye in Genk.
Zeer ged en je kan er altijd dezelfde dag nog terecht.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 31 okt 2007, 13:03

Klopt, Alliet is een heel goede. Wij gaan ook bij hem. Vind het ook een lieve en rustige man. Zal die andere naam ook onthouden.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 02 nov 2007, 14:16

Met ons Brammeke gaat het alleen maar van kwaad naar erger.
Gisterenavond serieus krampjes gehad en vannacht om het uur wakker geworden.
Ik ben hier niet te genieten van vermoeidheid. Die anti allergische melk heeft tot nu toe nog niet veel afgedaan moet ik zeggen, hij slaapt precies nog slechter en heeft evenveel krampen.
Ik denk dat ik eens met ons mannek naar Leuven ga, misschien vinden ze daar wat er mis is.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 06 nov 2007, 10:35

hey silviake, hoe gaat het nog met jullie,


hoe was je eerste werkdag gisteren?, hier alles ok, weet je dat maxim nu begint te zitten, als ik hem in de zetel zet blijft die echt mooi zitten, maar ik durf nog niet goed hem alleen laten zitten in het park, hij slaapt nu al 5 dagen goed van 20.30+- tot 7.00 uur,

groetjes mieke

en hoe gaat het met de andere kindjes?
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 06 nov 2007, 10:54

hier ook alles goed hoor, onze miatan kan nu fantastisch goed doorrollen rug buik rug buik
dus hij geraakt al goed van zijn speelmat af
hij slaapt nu ook beter door!! van een uur of 20 tot zeven uur of acht uur 's morgens

hij begint ook gerichter te grijpen en is dol op onze hondjes

voor de rest is het zo'ne lacher. Gisteren met hem naar de boekenbeurs geweest en zit hem in zijne buggy tegen jan en alleman te lachen maar.

vandaag naar de KA voor zijn tweede vaccinatie.

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 06 nov 2007, 11:32

aja, hier moet ik donderdag gaan na k&g, hier grijpt hij ook heel goed zo bvb als die op men schoot en ik zit op pc die zal altijd willen meetypen


ik heb nu juist zen patatjes gemixt heb eens bloemkool gedaan zal het mms wel lusten, hij ligt nog altijd in zen bed van te 10 doe weer een goede tuk

ik heb ook de buggy veranderd, hij ligt niet meer in zen bakje nu, begon het waarschijnlijk beu te worden dat hij nooit iets zag,

ik ben nu eens aan het zien voor zo een stoeltje in bad dat die in het groot bad kan zitten, zal het tweedehands kopen ,

voila ik zal hem nu wakker gaan maken voor zen patatjes te proberen te geven, ik zal dan laten weten of hij het heeft gelust,

tot later mieke :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Dina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 13:55
Locatie:Tienen
Contacteer:

Bericht door Dina » 06 nov 2007, 14:20

Hey, hoe gaat het met de juni kindjes? En de mama's natuurlijk ook?

Ik heb wat last van stress denk ik! Ik heb het gevoel dat ik nooit alleen kan zijn om wat tot rust te komen! Werken, huishouden kindjes... er lijkt nooit geen einde aan te komen! Fabian heeft enorm last van krampjes en weent de laatste tijd véél vooral s avonds, terwijl Mathiasje in zijn peuterpuberteit zit en vol deugnieterij en véél aandacht nodig heeft! Ik kijk echt uit naar de moment waarop het bedtijd is, dan kan ik precies terug ademhalen...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 06 nov 2007, 17:03

amai, onze miatan is flink geweest
gene kick gegeven toen hij zijn vaccin kreeg!!
hij is nu al 72 cm groot en weegt 9kg 230gr
tis en blijft dus ne flinke

mieke, hier typt onze miatan ook altijd mee als ik op de pc zit
hij zit allang in ne gewone buggy zenne ook omdat hem zo groot is
en als hij in bad gaat, leg ik hem gewoon op zijn buik in een bodempje water, dat gaat prima!!

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 06 nov 2007, 20:23

Hoi, de eerste werkdag is voorbij, had het wel moeilijk, heb mijn mannekes serieus gemist.
Bram is precies iets betere, heeft minder krampen, zou hij dan toch koemelkallergie hebben?
Alleen 's nachts, hij wordt nog zo dikwijls wakker, ben echt moe en dan nog werken gaan erbij.
Voor de rest is het eenlief manneke, hij eet nu zijn patatjes zeer goed en is duidelijk gelukkiger.
Donderdag gaat hij voor de eerste keer naar de creche, ben benieuwd.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 06 nov 2007, 20:42

Wat goed dat jullie kindjes zo goed slapen. Geniet ervan.
Maar hoe hebben jullie de overstap gemaakt van die laatste fles naar een vroegere fles?? Bram krijgt hier nog steeds om 22.30 uur een fles maar ik zou hem dolgraag vroeger eten geven en in bed steken. Laten jullie dan een fles weg of geven jullie ze sneller achtereen?
Ik denk dat ik ook schrik heb omdat hij zo slecht slapt nog dat ik dan 's nachts weer eten moet geven.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 06 nov 2007, 20:56

@ Dina,
Spijtig dat je kleintje nog zoveel last heeft van krampjes. Spijtig genoeg is dat hier ook het geval. IEdereen zegt maar dat het nu wel snel zal beteren maar daar hebbn we nu niets aan he?

Wat de mama betreft, i kben de laatste tijd heel gevoelig en kan elk moment in tranen uitbarsten. Dit heb ik anders nooit. Ik denk dat het is van pure vermoeidheid, of zou het misschien iets anders kunnen zijn?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

juni

Bericht door mieke1983 » 06 nov 2007, 21:28

hey, ale ben blij dat alles is goed verlopen, doet waarschijnlijk wel raar weer gaan werken, en ook voor bram zal dat raar gedaan hebben , zen mama moeten missen,

hier heeft hij vlug overgeschakeld om op vroeg uur te drinken, hij zat altijd al zen diepe slaap rond te 23 .00, en als ik hem wakker maakte, deed hij zekers zen nachten niet, dus deed ik hem al van 21 uur naar zen bedje en hij kwam niet meer wakker,

hier wil die nog altijd geen patatjes, het is geen avance , ik heb wel iets anders geprobeerd vandaag nog zo een potteke petit gervais voor 6maanden en die mocht het zunne, maar heb maar eentje gegeven en dan zijn fruitpapke, wat doen jullie daarin, hier doe ik 2koeken, 1banaan , 1/2sinaas of 1/2 appel en die eet dat allemaal op,

beefje, flink hoor van miatan , dat is echt ne kloeke beer wi, op zen westvlams gezegd :lol:

ik zal het donderdag weten te zeggen hoeveel ximke weegt

groetjes mieke :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 07 nov 2007, 08:59

onze miatan eet ook flink fruitpap hoor, ik doe twee eetlepels koekjesmeel (omdat daar gene suiker in zit), een appelsien, een banaan en nen appel. Allemaal volledig en die eet dat allemaal op. Ook doe ik bv een volledige mango geraspt met appelsien en twee eetlepels koekjesmeel
hij krijgt dus 3 stukken fruit of als het een groot stuk fruit is zoals mango of meloen (daar krijgt hij wel maar de helft van) maar 2 stukken.
Als ik minder zou maken, dan reclameert hem zenne.

wat die laatste voeding betreft silvia, hier is het gegaan zoals bij mieke, onze miatan sliep in vanaf 20u en ik liet hem doorslapen, hij heeft nog een tijdje om 2u wakker gekomen voor een flesje maar dan heb ik eens doorgebeten want hij at 's morgens zijn fles niet leeg en nu heeft hij die nachtvoeding niet meer nodig.
Dus ik zou zeggen, gewoon laten slapen als hij slaapt en dan zie je wel. Als hij wakker komt, is het niet altijd van de honger waarschijnlijk en een tutje kan daarbij wel helpen.

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 07 nov 2007, 11:35

ja die eet ook veel :lol: ,

hier is hij vandaag wat ambetanter , die wil altijd wakker zijn he, nu slaapt hij en hij was al wakker om 7uur , maar hij zit nu niet op de juiste uren he, om 10.00 gedronken dus zou die om2uur al moeten fruitpap hebben , kvind da lijk vroeg, enfin kzal zien hoe lang die slaapt


hij is nu ingeschreven bij de onthaal mama en ik zal hem de 27ste eens doen, want ik moet mee met men schoonzus, ze moet examen afleggen voor pedicure en ik mag mee :) als proefkonijn,


groetjes mieke
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 07 nov 2007, 11:53

tof zeg mieke, u in de watten laten leggen!!! hahaha

kan je niet nog eens proberen om twaalf uur patatjes aan te bieden (evt vanuit een potje gekocht ipv vers gemaakt?)
onze miatan luste ook geen zelfgemaakte fruitpap dus heb dan ook eerst met in de winkel gekochte fruitpap gestart en toen had hij al snel de smaak te pakken
als je hem om twaalf uur iets kan te eten geven, houdt hij het mss langer vol voor zijn fruitpap

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 07 nov 2007, 11:54

Dina schreef:Hey, hoe gaat het met de juni kindjes? En de mama's natuurlijk ook?

Ik heb wat last van stress denk ik! Ik heb het gevoel dat ik nooit alleen kan zijn om wat tot rust te komen! Werken, huishouden kindjes... er lijkt nooit geen einde aan te komen! Fabian heeft enorm last van krampjes en weent de laatste tijd véél vooral s avonds, terwijl Mathiasje in zijn peuterpuberteit zit en vol deugnieterij en véél aandacht nodig heeft! Ik kijk echt uit naar de moment waarop het bedtijd is, dan kan ik precies terug ademhalen...
ik heb dat ook wel zenne
ben blij dat onze miatan ne vroege slaper is (rond acht uur in zijn bed)
dan kan ik uitgeput in de zetel ploffen, het vergt toch veel energie een kleintje en jij hebt er dan nog twee!!!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 07 nov 2007, 11:54

ja het is eindlijk nog eens een gedacht :)

zal dat es proberen
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 08 nov 2007, 13:16

Vandaag is die braver, :) vanmorgen al een tukske gedaan en zit nu weer erin!

hier nog enkele fotokes dat ik vandaag heb getrokken
Afbeelding

Afbeelding

en hier zit hij :lol:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 08 nov 2007, 13:42

:shock: die zit al?? Rappe jongen ze!

Maar o zo'n koddig manneke! En zo'ne kop haar!
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”