Een juni baby!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 16 nov 2007, 09:58

zo een schoon kind , zo tof dat hij in het bad ligt, de mijne kan dat niet wi, hij slurpt dan aan het water, dus doe ik dat niet meer

ewel tis ook dat dat maxim doet , van dat gat omhoog doen,

kheb juist slecht nieuws gehad, men grootmoeder is overreden, en ligt in de kliniek, maar meer weet ik nog niet hopelijk komt alles goed hoor,

het is een kranig mensje maar als ik het zo hoor het is iets met een camion en auto en zij erbij, voorspelt niet veel goeds :cry:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 16 nov 2007, 10:04

oei mieke!!!
dat is geen goed nieuws hopelijk is het niet te erg!!
ik zal hier een kaarsje aansteken voor je bomma (en eveneens voor de broer van sabtje)

onze miatan krijgt af en toe ook nen borrel binnen zenne maar is meestal als hem een van zijn speeltjes wil pakken. Maar die vind dat niet erg.

bedankt voor het compliment. Maxim is ook een heel schoon ventje, met mooie kijkers!!
ik vind hem er ook al heel groot uitzien op zijn foto's hoor. Je ziet dat het ne kwieke is :)

allez, moet hier eens beginnen inpakken we vertrekken naar center parcs tem woensdag en de honden en de kleine gaan mee, dus dat is hier nogal een gedoe voor alles mee te nemen zenne. Hopelijk gaat alles in de wagen!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 16 nov 2007, 10:05

have fun é
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 16 nov 2007, 11:04

oei mieke
hoeplijk is het niet te erg van je grootmoeder
zal men duipjes hier ook omhoog zetten zé

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 16 nov 2007, 11:36

Amaai Miatan is echt ne flinke he. En al zitten en al. Maar dat doet Maxim ookal eh. Beau zit al heel lang met een beetje hulp maar kan het nog steeds net niet alleen. Alles zal zijn tijd vragen zeker. Maar hij groeit flink en verandert met de dag dus komt helemaal goed.

Choeke, Beau is van 1 juni, das ook op t randje met de juni kindjes en de mei kindjes. Was uitgerekend voor 30 mei maar moeder natuur heeft daar anders over beslist. :wink:
Afbeelding


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 16 nov 2007, 12:02

onze miatan was voorspelt voor 19 mei!!
bij ons is het in gang gezet

onze miatan kan nog niet superlang zonder steun zitten hoor
hij valt om na een paar minuutjes
maar we trainen elke dag :lol:

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 nov 2007, 20:39

Ik was uitgerekend voor 1 juni.
Hopelijk niet te erg met je grootmoeder mieke? Ik denk aan je.
Ben vandaag een boompje gaan planten in het geboortebos. Was wel leuk.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 18 nov 2007, 20:56

nee ze zal er zich wel doorslaan!! men zus had gebeld en had denk ik in paniek zijn wat overdreven ze zal mms wel lam zijn aan haar rechterhand maar ze leeft nog ! das het belangrijkste

hier begint die te sluipen :shock: maxim


die doet er aan door hoor
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 19 nov 2007, 19:22

Ja, heb je filmke gezien. Fantastisch zeg. Wat een rap manneke. Maar is ook een stevig ventje hé. Schattig om te zien, maar de papa is wel wat sadistisch :lol:
Jonas schuift nu vooral en hij draait dan rondjes zodat hij alle hoeken al wel heeft gezien. Hij begint ook wel zijn poep omhoog te duwen.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 19 nov 2007, 21:06

Hoi dames, nu ik terug aan het werk ben heb ik veel minder tijd om hier te komen piepen. Toch effe en update :
Ons Brammeke blijkt nu uiteindelijk toch allergisch voor koemelk. hij krijgt nu Nutramigen en het is ondertussen een heel ander manneke, lacht veel meer en heeft minder krampjes.
Hij slaapt wel nog niet zo goed maar sommige dagen slaapt hij toch door tot 06.00 uur. Nu is hij weer wat vrkouden dus is het weer iets minder. Het zal nu wel snel beter worden hoop ik want hij is tenslotte al 5 maanden. Ik hoop dat we nu kunnen beginnen te genieten. Toch geweldig als hij zoveel lacht.!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 19 nov 2007, 22:09

ale sylviake ben blij dat het al zoveel beter gaat me je manneke! Want voor een mama is dat nooit niet leuk als ze afzien he de kindjes
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 20 nov 2007, 22:08

hallotjes


hier is maxim terug ziek, die is al gans de dag zo braaf en kalm, omdat hij echt niet goed is , heeft koorst, heb al 3tapkes gestoken vandaag
als het morgen nog zo blijft zal ik terug de dokter bellen, moet normaal ook naar k&g voor zen prikje maar zal vragen of ze nie willen wachten met dat hij niet goed is, men ventje

heb ook men papieren terug gekregen van de onthaalmama, en ik moet maar 4.93 betalen voor een volle dag, en 2.93 voor een halve, toch nog leuk nieuws :)


Hopelijk is die morgen wa beter, ik hoop het echt!

groeten mieke
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 21 nov 2007, 20:20

ocharme, hopelijk is hij snel beter je dutske.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 21 nov 2007, 21:34

ja de dokter is gekomen, nog altijd die zelfde bronchite en veel slijmpje

hij is echt zo suf en slapen, gisternacht koorts gedaan 39° vandaag had hij dan maar 35.6 :?

heb nu nieuwe antibiotica gekregen en ook iets straffer voor in de neus

binnen een week komt de dokter terug , normaal zou hij moeten beter zijn!! Moest hij beginnen minder eten moet ik ook direct bellen!

Dan zou het ziekenhuis zijn ! Maar ik zal nu goed zen siroopkes geven veel drinken geven en hopelijk betert die he tegen volgende week :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 22 nov 2007, 08:20

amai, dat is snel dat maxim al naar voor kan kruipen zeg!!!
onze miatan kan sinds gisteren ook wat kruipen maar alleen nog maar naar achteren, grappig om bezig te zien hoe hij zijn knietjes optrekt onder zijn poep zenne.

wat leuk om te lezen dat brammetje zijn krampjes wat minder zijn en dat hij gelukkiger is!!

hopelijk is maxim snel terug beter

onze miatan heeft tijdens ons weekje center parcs zijn tweede tandje doorgekregen :roll: we waren met vrienden en je kent die cottages wel in center parcs, kartonnen muurtjes en onze miatan dan zo slecht slapen door zijn tandje!! hij heeft fameus een paar huilbuien gedaan!! :?
gelukkig zit nu zijn tweede tandje er ook mooi door en slaapt hij terug flink.
Gisteren had hem hier in bad de slappe lach, echt wel aanstekelijk

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 22 nov 2007, 10:46

gohoh al twee tandjes, ze volgen vlug hoor!

hier heeft de dokter eens gekeken omdat die koorts deed en vroeg of het niet van dat was, ze zitten gereed zei die, maar de koorts kwam omdat die ziek is

Vandaag al ietske beter komt were men oude maxim , wat actiever,

ben blij, volgende week moet die naar de om voor de eerste keer!
alé als die heel genezen is, zal raar doen hoor,

ik zal dan nog eens naar k&g bellen voor een nieuwe afspraak!
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 25 nov 2007, 20:55

hallokes, hier gaat alles al beter,
nu doet de medicatie beter zijn werk, is al weer de oude maxim aan het komen, dus zal die dinsdag voor de eeerste keer naar de om gaan!
Wij zijn vandaag ook eens naar een indoor speelplein geweest, het was heel leuk en maximke was braaf , het was interessant voor hem al die kleurtjes en kindjes, de zusjes vonden het ook heel leuk

ik ga nu een nieuwe afspraak maken voor in december voor de kleine met k g, ik zal hem mms wel eens gaan wegen, dat ik een gedacht heb van hoeveel die weegt


en anders alles goed met jullie, beefje, silviake choeke??
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 25 nov 2007, 21:48

Ik ben woensdag met Bram naar Kind en gezin geweest. Hij was 64 cm groot en woog 5600gram. Das weer maar 280 gram bijgekomen op 1 maand. Das niet veel he??
Ik vraag me af hoe dat komt, hij eet nu goed.
Hij heeft vandaag zijn eerste fruitpapje gegeten, het ging er vlotjes is. Zijn gezichtje was geweldig.
Hebben jullie baby's na fruitpap rapper terug honder dan na melk of patatjes?
Grtz.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 nov 2007, 08:52

hier ook alles goed hoor
nog twee weekjes en dat moet ik terug beginnen werken, het zal aanpassen worden

onze miatan heeft ook wel sneller honger na zijn fruitpap (in het begin want nu krijgt die echt wel een hele grote fruitpap) dat is gewoon omdat dat sneller verteert dan patatjes of melk.

volgende week ga ik met miatan ook naar kind en gezin. Ben eens benieuwd hoe groot en hoe zwaar mijn schatje nu al is!

morgen komen ze onze miatan prikken (wij doen mee aan een studie die onderzoekt hoe het staat met de immuniteit van uw kind indien de moeder bepaalde ziektes heeft doorgemaakt of gevacinneerd is geweest). Ben eens benieuwd, de vorige twee keren heeft hij dat heel flink laten doen maar het is wel een bereke nu met heel veel macht zenne!!

Ik wou nog eens vragen, hoeveel uren slapen jullie kindjes gemiddeld overdag?

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 26 nov 2007, 12:09

hier nog een uurke of drie vier zeker niet meer, we gaan iedere namiddag wandelen (de kindjes van school halen , daar slaapt hij in de buggy dan) en smorgens slaapt die ook een 2tal uren in zen bed, in de namiddag niet zo lang!

Morgen voor de eerste keer naar de om, ben al alles aan het voorbereiden,

Binnen twee weken terug gaan werken beefje zal aan passen worden he, ik zal er ook wel een raar gevoel bij hebben maar langs de andere kant zal ik blij zijn dat ik eens eruit ben, ik doe 24uren , dat is ook niet zo veel, we zullen zien of alles meevalt qua financien, dan blijf ik dat doen, zoniet doe ik 28 of 32uren , want we moeten toch de kost van de tweede wagen recuperen he

kzal vandaag eens proberen verse patatjes te geven , want die potjes dat komt nog redelijk duur uit! kzal zien, kzal er allesinds meegeven naar de om , die pottekes , ziet dat hij verse patatjes wil eten! We zullen zien

grtz mieke
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 nov 2007, 12:20

ja eigenlijk begin ik er nu tegenop te zien
maar eens ik terug aan het werk ben, zal het wel meevallen
ik ga ook maar PT terug werken en dan doe ik 18 uren (ne fulltime is 36 bij ons)
het zal bij ons ook even de riem aanspannen worden maar ja, dat hebben we er wel voor over.
onze miatan slaapt ook ongeveer hetzelfde als maxim maar is tegen een uur of zes echt wel lastig en moe. Dan moeten we hem bezig houden tot half acht als hem in zijn badje gaat en dan valt hem gelijk ne blok in het slaap na zijn papje.
Tja, als hij naar de creche gaat, zal hij waarschijnlijk wel iets vroeger in zijn bedje gaan want hij moet er dan ook vroeger uit. We zien wel, dat loopt wel los.

Moet deze week beginnen met zijn naam overal in te naaien of te strijken. Zal een fameus jobke worden. Maar het moet voor de creche!!
ik zal hier subiet nog eens een recent fotooke neerplaatsen maar eerst is het tijd voor patatjes!!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 26 nov 2007, 12:24

amai moet je overal zen naam opdoen? je ga werk hebben!

hier hoeft da niet!
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 nov 2007, 13:17

ja hoor maar snap dat wel als ze met acht kindjes per groep zitten, dan moeten ze dat uiteen kunnen houden eh?
maar het is idd wel veel werk!!

hier nog een fotooke van ons schatje se, deze morgen getrokken

[img][img]http://img443.imageshack.us/img443/4205/miatan601qg8.jpg[/img]
[/img]

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 26 nov 2007, 13:21

Dat is echt een goe kindje wi, zo een beer :shock:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 nov 2007, 13:22

ja, binnenkort geraakt hem niet meer in zijne maxi cosi!!
hij steekt er al met zijn voetjes over en zijn hoofdje heeft nog maar weinig plaats aan de bovenkant hoor

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 26 nov 2007, 20:22

Amai ja, das wel een echte kadee.
Bram slaapt ergens tussen de 3 en 5 uur overdag. sommige dagen veel, andere dagen weinig, hangt van zijn goesting af.
Alle terug werken, ik ben nu mijn 4de week terug bezig (full time) en nu begint alles in zijn plooi te vallen. Nu begin ik het gewoon te worden en heb ik mij 's avonds georganiseerd. In het begin was het wel effe aanpassen.
Ik ga zien of ik full time ga blijven werkn want het is toch wel vermoeidend.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 nov 2007, 20:23

silviake schreef:Amai ja, das wel een echte kadee.
Bram slaapt ergens tussen de 3 en 5 uur overdag. sommige dagen veel, andere dagen weinig, hangt van zijn goesting af.
Alle terug werken, ik ben nu mijn 4de week terug bezig (full time) en nu begint alles in zijn plooi te vallen. Nu begin ik het gewoon te worden en heb ik mij 's avonds georganiseerd. In het begin was het wel effe aanpassen.
Ik ga zien of ik full time ga blijven werkn want het is toch wel vermoeidend.
gaat jouw kindje naar de om of de creche?

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 26 nov 2007, 20:27

Op maandag en dindag gaat hij naar mijn ouders en woensdag, donderdag en vrijdag gaat hij naar de creche.
Ik was daar van Alexander tevreden van.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 26 nov 2007, 21:54

ja dat is ook waarschijnlijk vermoeiend fulltime werken, en je hebt ook nog eens je huishouden he,

de creche is dat een beetje hetzelfde van prijs ? ik betaal 4.93 voor een ganse dag!
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 27 nov 2007, 09:17

wij zitten bij een creche van het ocmw, dus daar wordt ook rekening gehouden met je inkomen.
Omdat we allebei werken betalen we 13,26 voor een volledige dag
ik vind dat goed meevallen want in sommige privé creches durven ze wel 25 euro of meer per dag te vragen.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”